Από την εποχή του «Αστακού», όταν και προτάθηκε για Όσκαρ Πρωτότυπου Σεναρίου μαζί με τον Ευθύμη Φιλίππου, το όνομα του Γιώργου Λάνθιμου είχε ήδη μπει σε εκείνες τις λίστες με τα πιο ανερχόμενα ονόματα στο Χόλιγουντ. Και ενώ ο «Θάνατος του Ιερού Ελαφιού» έβαλε τη Νικόλ Κίντμαν να αναμετρηθεί με τα κατάλοιπα της αρχαίας τραγωδίας, η «Ευνοούμενη» τον έκανε για τα καλά υπολογίσιμη δύναμη, αφού συγκέντρωσε 10 υποψηφιότητες για Όσκαρ και χάρισε το βραβείο Α’ Γυναικείου Ρόλου στην Ολίβια Κόλμαν.
Αλήθεια ζηλευτή η καριέρα του Έλληνα σκηνοθέτη που ενδιάμεσα πρόλαβε να γυρίσει και το «Nimic», μια αλλόκοτη μικρού μήκους ταινία με τον Ματ Ντίλον και την Δάφνη Πατακιά.
Κι ενώ πολλά ακούγονταν για το επόμενο κινηματογραφικό του βήμα, τελικά εκείνο που κλείδωσε είναι το «Poor Things» με ένα καστ φωτιά, εντελώς οσκαρικό: Έμα Στόουν, Γουίλεμ Νταφό και Μαρκ Ράφαλο στις υπηρεσίες του Γιώργου Λάνθιμου.
Το σενάριο, που θα υπογράψει ο -υποψήφιος για Όσκαρ- Τόνι ΜακΝαμάρα της «Ευνοούμενης», βασίζεται στο βιβλίο του Αλασντέρ Γκρέι μια «ξεκαρδιστική πολιτική αλληγορία με ολίγον από βικτωριανή εποχή», αλλά κυρίως «μια προβοκατόρικη μονομαχία μεταξύ των επιθυμιών του άνδρα και της ανεξαρτησίας της γυναίκας». Ναι καλά διαβάσατε. Μια μάχη μεταξύ φύλων θα είναι τα «Χαμένα Κορμιά».
Πιο συγκεκριμένα, η Μπέλα (Έμα Στόουν) είναι στην πραγματικότητα η Βικτόρια Μπλέσινγκτον, η οποία πνίγει τον εαυτό της για να γλιτώσει από τον βάναυσο συζυγό της, τον στρατηγό Όντρει Μπλέσιγκτον. Όμως, ένας χειρούργος την ανασταίνει αφαιρώντας τον εγκέφαλο στο έμβρυο που εγκυμονούσε και τοποθετώντας τον σε εκείνη, η οποία νοητικά συμπεριφέρεται πλέον σαν μικρό παιδί. Όσο όμως το μυαλό της αναπτύσσεται, τόσο παραμονεύει ο κίνδυνος να αναγνωριστεί από τον πρώην σύζυγό της.
Περιμένατε κάτι πιο συμβατικό από τον Γιώργο Λάνθιμο;
Για τα τυπικά, η Έμα Στόουν -που εκτός από την «Ευνοούμενη» συνεργάστηκε με τον Λάνθιμο και για ένα project της Εθνικής Λυρικής Σκηνής- πιστεύει τόσο πολύ στην ταινία, που θα μπει και ως παραγωγός.