Η αλήθεια είναι πως όλοι μας κατά βάθος πιστεύαμε ότι το «Megalopolis» θα είναι μια καταραμένη λέξη, ένας τίτλος που θα έμπαινε δίπλα στον Ναπολέοντα που ο Κιούμπρικ δεν γύρισε ποτέ, ή στο Nostromo που ο Ντέιβιντ Λιν δεν πρόλαβε. Είθε να μην είναι αυτή η ιστορία με τούτο εδώ, ο Κόπολα φαίνεται αποφασισμένος και έτοιμος.
Η ενημέρωση λοιπόν της παραγωγής που μέσα στο φθινόπωρο ξεκινά γυρίσματα, που θα διαρκέσουν θεωρητικά ως τα μέσα της άνοιξης, έχει νέα και τελικά ονόματα στην διανομή. Το μεγάλο όνομα είναι ο Ντάστιν Χόφμαν (στην 1η του συνεργασία με τον Κόπολα) και πλαισιώνεται από τους Κλόε Φάινμαν, Ισαμπέλ Κούσμαν, Ντ. Μπ. Σουίνι και Μπέιλι Άιβς. Αυτοί, καλώς εχόντων των πραγμάτων κλείνουν ένα θηριώδες αριθμητικά καστ, με ηγέτη τον Άνταμ Ντράιβερ και μαζί του τους Σάια ΛαΜπάφ, Φόρεστ Γουίτακερ, Ναταλί Εμάνουελ, Γιον Βόιτ, Λάρι Φίσμπερν, Γκρέις Βαντερβάλ, Όμπρεϊ Πλάζα, Τζέιμς Ρίμαρ και την μεγάλη θεατρική Κάθριν Χάντερ, ανεξίτηλη στον «Μακμπέθ» του Κοέν.
Νέα και κεντρική προσθήκη επίσης είναι ο διευθυντής φωτογραφίας, ο 47χρονος Μιχάι Μαλαϊμάρε Τζρ., ο άνθρωπος που ο Κόπολα έφερε στο προσκήνιο, αφού φωτογράφησε τις τρεις τελευταίες ταινίες του (Υοuth Without Youth, Tetro και Twixt) και εν συνεχεία έκανε και το «The Master» για τον Πολ Τόμας Άντερσον, έκανε δύο ταινίες με τον Ντένις Ιλιάντις - και η αλήθεια είναι ότι δεν έφερε και πολύ γούρι να σώσει μια σειρά από άλλους αξιολησμόνητους τίτλους. Τελευταία πάντως έχει μια ρέντα, αφού υπέγραψε τα «Jojo Rabbit», «The Hate U Give» και «The Harder They Fall».
Τέλος των ενημερώσεων με λίγο φως στην ιστορία από τον ίδιο τον Κόπολα: «Είναι μια ιστορία αγάπης. Μια γυναίκα διχασμένης αφοσίωσης σε δύο άντρες. Ο ένας είναι ο πατέρας της, ένας άντρας αφιερωμένος σε μια κλασική αντίληψη της κοινωνίας, που της έμαθε λατινικά στα πόδια του, κάτι σαν έναν μοντέρνο Μάρκο Αυρήλιο. Ο άλλος είναι ο εραστής της, ο εχθρός του πατέρα της, κατά πολύ ριζοσπαστικότερος, αυτός που ζητά να μεταβούμε στο μέλλον, να 'υπερπηδήσουμε όλα αυτά τα σκουπίδια που επί 10 χιλιάδες χρόνια μολύνουν την ανθρωπότητα. Ας μάθουμε ποιοί πραγματικά είμαστε, ένα φωτισμένο, φιλικό, χαρμόσυνο είδος'».
Κι ένα κλου. Μπαμπάς και κόρη θα γυρίσουν σχεδόν ταυτόχρονα τις ταινίες τους, αφού και η Σοφία Κόπολα ετοιμάζει για τα καλά την δική της «Priscilla», μια διασκευή των απομνημονευμάτων της συζύγου του Έλβις Πρίσλεϊ.