Αφού οι μείζονες κινηματογραφικές εταιρείες περιφρονούν θεματολογία για άνω των 18, οι πλατφόρμες θα κυριεύσουν τον ψυχαγωγικό κόσμο. Είναι κακό να παίζεις μόνο για τις (εμπορικές) εξάρες, όταν και τα ντόρτια μπορεί να σου κερδίσουν το παιχνίδι της εκτίμησης ενός επί μακρόν νηστικού κοινού.
Έτσι, ο Κρίστιαν Σβότσοου (δύο επεισόδια στο «Το Στέμμα»), σκηνοθετεί ένα καστ που περιλαμβάνει εκτός του Άιρονς, τον Τζορτζ ΜακΚέι («1917»), τον ανερχόμενο Τζάνις Νίχβοχνερ, την Λιβ Λίσα Φράις και την Σάντρα Χέλερ («Τόνι Έρντμαν»). Η ταινία θα βασίζεται στο θριλερικό μυθιστόρημα (και μπεστ σέλερ) του Ρόμπερτ Χάρις, που τοποθετείται στις τελευταίες μέρες τις φλεγόμενης ειρήνης, πριν την έκρηξη του 2ου Παγκοσμίου Πολέμου. Η δράση εντοπίζεται στο φθινόπωρο του 1938, ενώ ο Χίτλερ ετοιμάζεται να εισβάλλει στην Τσεχοσλοβακία και ο Βρετανός Πρωθυπουργός, Νέβιλ Τσάμπερλεν (Άιρονς), πασχίζει να βρει ειρηνευτική λύση.
Το σενάριο υπογράφεται από τον Μπεν Πάουερ και στην παραγωγή είναι ο Άντριου Ίτον (από το «Στέμμα» κι αυτός). Η ταινία βρίσκεται στα γυρίσματα και προβλέπεται να παιχτεί κάποια στιγμή το 2021 αποτελώντας μια από τις πολυτελείς απόπειρες της πλατφόρμας να ανοιχτεί σε ένα ευρωπαϊκό κοινό που, κακά τα ψέμματα, υποσιτίζεται αγρίως τα τελευταία χρόνια. Παράλληλα με αυτό αναφέρουμε τη νέα ταινία του Πάολο Σορεντίνο «Hand of God» (βλέπε Μαραντόνα), το «Big Bug» του Ζαν -Πιερ Ζενέ και το «We Were Songs» της Χουάνα Μάσιας Άλμπα.
Είθε η καλλιτεχνική ολοκλήρωση και η εμπορική απήχηση των σχεδίων αυτών, στο χέρι των παραγωγών και του κοινού είναι, να δώσουν έναυσμα στα κοιμώμενα χολιγουντιανά majors και να τροποποιηθεί κάπως το πλάνο απόλυτης ικανοποίησης του 15-24 κοινού, γεγονός που με τέτοια σφοδρότητα δεν έχει επαναληφθεί στην ιστορία του σινεμά.