Oι ταινίες που θα δούμε στις αίθουσες την Πέμπτη 13 Ιουνίου

Τα Λιμανάκια, η Pixar, ο Τζέρεμι Άλεν Γουάιτ, η Μόνικα Μπελούτσι, το μεξικανικό Metoo, ο Χίτσκοκ και κάτι γαλλικά καλαμπούρια.

Oι ταινίες που θα δούμε στις αίθουσες την Πέμπτη 13 Ιουνίου

Το Καλοκαίρι της Κάρμεν

Απολαμβάνοντας μια μέρα στην queer παραλία της Αθήνας, ο τριαντάχρονος Δημοσθένης προσφέρεται να βοηθήσει τον κολλητό του και επίδοξο σκηνοθέτη Νικήτα στη δημιουργία ενός σεναρίου με επίκεντρο τα γεγονότα γύρω από έναν συγκεκριμένο σκύλο ονόματι Κάρμεν.

Μετά την ευχάριστη έκπληξη του «Απόστρατου», ο Ζαχαρίας Μαυροειδής επιστρέφει με μια αβαρή κομεντί, queer απολήξεων και meta διαθέσεων, με στόχο να συνεχίσει την παράδοση που έχει ξεκινήσει εδώ και μερικά χρόνια, η οποία θέλει (τουλάχιστον) μία από τις επιτυχίες της θερινής σεζόν να μιλάει ελληνικά.

Σκηνοθεσία: Ζαχαρίας Μαυροειδής

Τα Μυαλά που Κουβαλάς 2 (Inside Out 2)

Οι φωνούλες μέσα στο κεφάλι της Ράιλι ξέρουν απέξω κι ανακατωτά το μυαλό που κουβαλά. Όταν όμως έρχεται ένα νέο συναίσθημα, το Άγχος, θα φέρει τα πάνω κάτω στα κεντρικά.

Η τελευταία πραγματικά μεγάλη ταινία της Pixar γνωρίζει σίκουελ και, εδώ που τα λέμε, ως concept προσφέρεται για σίκουελ περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο. Το πρώτο ημίωρο έχει προβληθεί σε διάφορα events, αποσπώντας θετικά σχόλια, είμαστε συγκρατημένα αισιόδοξοι.

Σκηνοθεσία: Κέλσι Μαν

Φρίμοντ (Fremont)

Η Ντόνια είναι μια νεαρή αφγανικής καταγωγής που ζει στο ληθαργικό Φρίμοντ της Καλιφόρνια και βγάζει τα προς το ζειν γράφοντας τα κείμενα σε fortune cookies. Οι προσπάθειές της να βάλει τη ζωή της σε τάξη αποδεικνύονται άκαρπες, καθώς βασανίζεται από αϋπνίες και συμπλέγματα ενοχής απέναντι στην οικογένειά της. Μέχρι που αποφασίζει να γράψει το δικό της, ανορθόδοξο fortune cookie, αναζητώντας τον ιδανικό ρομαντικό παραλήπτη.

Με μελαγχολική ασπρόμαυρη φωτογραφία, υπαρξισμό αλά Τζιμ Τζάρμους, απολαυστικές πολυπολιτισμικές αναφορές κι απρόσμενες στιγμές εκκεντρικού χιούμορ, η ταινία του Μπαμπάκ Τζαλάλι φέρνει στο μυαλό παλιές καλές εποχές του αυθεντικού ανεξάρτητου αμερικανικού σινεμά.

Σκηνοθεσία: Μπαμπάκ Τζαλάλι

Παριζιάνικες Ιστορίες (Dear Paris)

Iστορίες ανθρώπων που έρχονται αντιμέτωποι με τον θάνατο, με φόντο την πόλη του Παρισιού αφηγείται με τη νέα της ταινία η Μαριάν Σατραπί, που δεν μπόρεσε ποτέ να δικαιώσει όσα γράφτηκαν για εκείνη με το «Persepolis». Μόνικα Μπελούτσι, Ρόσι Ντε Πάλμα, Ροσντί Ζεμ και Εντουάρντο Νοριέγκα συμμετέχουν σε κάποιες από τις ιστορίες. Μας φαίνεται λιγάκι ύποπτη η απουσία της ταινίας από μεγάλα διεθνή φεστιβάλ.

Σκηνοθεσία: Μαριάν Σατραπί

Ο Κακός Ηθοποίος (Un Actor Malo)

Στα γυρίσματα μιας ταινίας, η πρωταγωνίστρια Σάντρα Ναβάρο, κατηγορεί τον συμπρωταγωνιστή της Ντανιέλ Θαβάλα ότι την κακοποίησε κατά τη διάρκεια σεξουαλικής σκηνής. Ο Ντανιέλ δηλώνει την αθωότητά του, όμως η Σάντρα αποφασίζει να τον καταγγείλει, ενώ η παραγωγή προσπαθεί να αποτρέψει το περιστατικό να εξελιχθεί σε σκάνδαλo.

Aπό το Μεξικό μας έρχεται η ταινία του Χόρχε Κουτσί που, σύμφωνα με το δελτίο τύπου, εξερευνά την έννοια της δικαιοσύνης στη μετά metoo εποχή.

Σκηνοθεσία: Χόρχε Κουτσί

H Θηλιά (The Rope)

Δύο νεαροί, ο Μπράντον Σο και ο Φίλιπ Μόργκαν, στραγγαλίζουν έναν πρώην συμμαθητή τους στο διαμέρισμά τους στο Μανχάταν. Διαπράττουν το ανατριχιαστικό έγκλημα ως διανοητική άσκηση: Θέλουν να αποδείξουν την «ανωτερότητά» τους διαπράττοντας τον «τέλειο φόνο» και μετά να το γιορτάσουν στον ίδιο χώρο με ένα δείπνο, που όμως δεν θα πάει καθόλου όπως θα ήθελαν.

Ο Χίτσκοκ δήλωνε δυσαρεστημένος με τη «Θηλειά», έβλεπε σε αυτή ένα πείραμα που απέτυχε. Είχε μεγάλο άδικο.

Σκηνοθεσία: Άλφρεντ Χίτσκοκ

Κυνήγι Γειτόνων (Chasse Gardee)

Σε ένα ήσυχο χωριό, ένα ονειρεμένο σπίτι στη μέση του πουθενά βγαίνει προς πώληση. Για τον Σιμόν και την Aντελαϊντ, που ζουν στριμωγμένα στο διαμέρισμά τους στο Παρίσι με τα δύο τους παιδιά, είναι η τέλεια ευκαιρία. Αλλά το όνειρο μετατρέπεται γρήγορα σε εφιάλτη όταν συνειδητοποιούν ότι οι γείτονές τους χρησιμοποιούν το δάσος που τους ανήκει ως κυνηγότοπο. 

Καλαμπούρια και χωρατά με πρωτευουσιάνους και επαρχιώτες αλά γαλλικά. Ε ρε γλέντια. 

Σκηνοθεσία: Αντονίν Φουρλόν, Φρεντερίκ Φορεστιέ