Καπάρωσε την 17η Ιουλίου 2026 ο Κρίστοφερ Νόλαν για την επόμενη ταινία του

Ο Άγγλος επιστρέφει στην Universal, ο Ματ Ντέιμον ακούγεται έντονα για πρωταγωνιστής και «η 3ετία Νόλαν» ανάμεσα στις ταινίες φαίνεται να τηρείται.

Από τον Ηλία Δημόπουλο
Καπάρωσε την 17η Ιουλίου 2026 ο Κρίστοφερ Νόλαν για την επόμενη ταινία του

Ήδη από τον περασμένο Μάρτιο είχε γραφτεί ότι ο Κρις Νόλαν συνέθετε το σενάριο της επόμενης ταινίας του. Τώρα επιβεβαιώνεται ότι κλείνει ημερομηνία (σχεδόν σε 21 μήνες από σήμερα, αρχίστε να μετράτε) και ακούγεται ότι τα γυρίσματα ενδέχεται να ξεκινήσουν κάπου στις αρχές του 2025. Η κλασική συνταγή ακολουθείται και εδώ, ο Νόλαν το έγραψε, η σύζυγος Έμα Τόμας, μέσω της δικής τους Syncopy, θα παράγει, ενώ η τριετία ανάμεσα στα σχέδια της τελευταίας 10ετίας (Interstellar - 2014, Dunkirk - 2017, Tenet - 2020, Oppenheimer - 2023) φαίνεται να του πηγαίνει γάντι. Ούτε ακριβοθώρητος, ούτε βέβαια και ετήσιος. Η μόνη φορά που ο Νόλαν παρέδωσε σε διαδοχικές χρονιές είναι τα 2005 & 2006 με τα Batman Begins και Prestige - μια πολύ γερή δυάδα οφείλει κανείς να παραδεχθεί.

Η επιστροφή Ντέιμον στο σχέδιο είναι μάλλον δεδομένη, λογαριάζοντας αφ' ενός ότι δεν θα είχε διαρρεύσει κάτι τέτοιο αν δεν ήταν πολύ κοντά στις υπογραφές και στο ότι βέβαια υπάρχουν ήδη δύο συνεργασίες των καλλιτεχνών στα Interstellar και πέρυσι στον Oppenheimer. Χαιρόμαστε, ο Ντέιμον είναι εγγύηση.

Είναι αυτονόητο ότι δεν υπάρχει η παραμικρή πληροφορία περί τίνος πρόκειται - μια φήμη που κυκλοφόρησε επίμονα ότι θα έχει σχέση με εκείνη τη διασκευή του The Prisoner (μια τηλεοπτική σειρά του '60), που ο Νόλαν «έτρεχε» ήδη από τα τέλη των '00ς, αλλά του είχε φανεί γόρδιος δεσμός η προσαρμογή της, έχει διαψευστεί. Λέτε να επιχειρήσει στο είδος του Τρόμου, όπως έχει κατά καιρούς δηλώσει ότι θα ήθελε; Θα έχει πραγματικά πολύ ενδιαφέρον.

Δεν αποκλείεται στο αμέσως προσεχές διάστημα πάντως, όπως μας λέει ο φίλος στο Word of Reel, να υπάρξει μια παραπάνω πληροφόρηση για καστ και θέμα της ταινίας. Ως τότε χαμογελάμε ελαφρώς χαιρέκακα που ο Νόλαν επέστρεψε στην Universal, δείχνοντας εμμέσως στην Warner Bros. ότι τα λάθη και οι αμαρτίες πληρώνονται, ότι τους δημιουργούς και τις χρόνιες σχέσεις τις σέβεσαι και πως εκείνους που παίρνουν ένα καλλιτεχνικό ρίσκο, όπως η Universal που του έδωσε αμέσως «σπίτι» με το (μεγάλο) ρίσκο του Oppenheimer, τους τιμάς.

Τρέιλερ «A Complete Unknown»: Ο Τιμοτέ Σαλαμέ στον βαρύ ίσκιο του Μπομπ ΝτίλανO Xιου Γκραντ μας κόβει τα ήπατα στο νέο τρέιλερ του «Heretic»