Ο Ντέιβιντ Φίντσερ άλλαξε και πάλι σχέδια. Με το σίκουελ του «Κοριτσιού με το Τατουάζ» να μην έχει εξασφαλίσει επίσημα το όνομά του στην καρέκλα του σκηνοθέτη και το «20.000 Λεύγες κάτω απ’ τη Θάλασσα» να έχει προς το παρόν μπει στο ψυγείο, ο περιζήτητος κινηματογραφιστής (που η τελευταία του δουλειά ήταν στην τηλεόραση κι όχι στο σινεμά με το «House of the Cards» του Netflix) στρέφεται προς ένα νέο πρότζεκτ. Τα δικαιώματα του μπεστ σέλερ της Γκίλιαν Φλιν «Gone Girl» αγοράστηκαν από την εταιρεία παραγωγής της Ριζ Γουίδερσπουν και η μεταφορά αγκαλιάστηκε από την 20th Century Fox, με την προοπτική να διασκευαστεί και να εικονοποιηθεί από το δημιουργό ταινιών όπως το «Fight Club», το «Seven» και το «Social Network». Η Γουίδερσπουν, που στο παρελθόν αναφερόταν ως πιθανή πρωταγωνίστρια του φιλμ, προς το παρόν αναφέρεται μόνο ως παραγωγός.
Το βιβλίο, έχοντας πουλήσει χιλιάδες αντίτυπα, αφηγείται τη μυστηριώδη ιστορία εξαφάνισης μιας νεαρής γυναίκας το πρωινό της πέμπτης επετείου του γάμου της. Οι υποψίες πέφτουν επάνω στο σύζυγό της, αλλά η ανακάλυψη του ημερολογίου της ρίχνει φως σε μια παράλληλη ζωή που το «gone girl» διατηρούσε μυστική. Αυτή η αποκάλυψη δίνει άλλη τροπή στην πλοκή, ενώ η μεγάλη πρόκληση για τη μεταφορά της ιστορίας στο σινεμά είναι κάποιο εύρημα για την αφήγηση των γεγονότων από την πλευρά της γυναίκας κι από αυτήν του άντρα της. Μάλλον κάπου εκεί το στούντιο αποφάσισε ότι θα ήταν χρήσιμος ένας Φίντσερ.