Δεν είναι η πρώτη φορά που δυο ταινίες με ανάλογο θέμα ετοιμάζονται παράλληλα και η ήδη πολυπαιγμένη ιστορία του κλασικού πια «Βιβλίου της Ζούγκλας» θα εικονοποιηθεί ξανά από την Ντίσνεϊ και τη Γουόρνερ σε δύο ανταγωνιστικές live action μεταφορές.
Με τον Τζον Φαβρό να ηγείται του πρώτου εγχειρήματος κάτω από την ομπρέλα του συνδεδεμένου με τον κόσμο των παραμυθιών στούντιο, το αντίπαλο δέος θα είχε για ενορχηστρωτή τον Αλεχάντρο Γκονζάλεθ Ινιάριτου, ο οποίος τελικά αποχώρησε λόγω άλλων υποχρεώσεων.
Εδώ και λίγες ημέρες έχει γίνει γνωστό το όνομα που θα τον αντικαταστήσει στη σκηνοθετική καρέκλα κι αυτός είναι ο Άντι Σέρκις, μια κάπως αναπάντεχη επιλογή, αφού ο ηθοποιός έχει κυρίως να επιδείξει εμπειρία μπροστά από την κάμερα.
Ο Σέρκις βέβαια ετοίμαζε από καιρό τη μετάβασή του πίσω από την κάμερα, έχοντας συνεργαστεί στενά με τον Πίτερ Τζάκσον στα γυρίσματα του τελευταίου Χόμπιτ ως βοηθός σκηνοθέτη, αλλά και με εμπειρία σε υπερπαραγωγές με ιδιαίτερες τεχνικές δυσκολίες («Άρχοντας των Δαχτυλιδιών», «King Kong», «Rise Of The Planet Of The Apes»), παράλληλα με τη δραστηριότητά του στην παραγωγή, μέσω της εταιρείας του, The Imaginarium.
Αυτή λοιπόν η επιλογή, μπορεί να σηματοδοτήσει την πρώτη προσωπική σκηνοθετική δουλειά του και η εμπειρία του στην capture performance θα φανεί πολύτιμη, αφού σημαντικό ρόλο στην αφήγηση του Κίπλινγκ παίζουν οι χαρακτήρες των ζώων γύρω από τον ορφανό Μόγλη που μεγαλώνει στο αφιλόξενο περιβάλλον της ζούγκλας.
Με ένα σενάριο από την Κάλι Κλόουβς (κόρη του Στιβ Κλόουβς, σεναριογράφου που επεξεργάστηκε το Χάρι Πότερ), ελπίζουμε ότι η αφήγηση θα έχει τουλάχιστον μια πιο σκοτεινή πλευρά από την αναμενόμενα πιο «παιδική» εκδοχή της Ντίσνεϊ και τις ιλουστρασιόν εικόνες που φανταζόμαστε ότι θα διαλέξει ο Φαβρό στο αντίπαλο πρότζεκτ.
Σε κάθε περίπτωση, ακόμα κι αν για άλλη μια φορά το Χόλιγουντ δείχνει την απόλυτη έλλειψη έμπνευσης, επιστρέφοντας στις χιλιοειπωμένες ιστορίες, αυτή η εκδοχή αποκτά κάποιο ενδιαφέρον ως «το σκηνοθετικό ντεμπούτο του Άντι Σέρκις».