Ο Βενσάν Κασέλ θα είναι το τέρας της

Νομίζαμε ότι μόνο το Χόλιγουντ έχει πάθει εμμονή με τα κλασικά παραμύθια, καθώς αρέσκεται να τα διασκευάζει σε διαφορετικές πιο σκοτεινές ή πιο σύγχρονες εκδοχές του.

Ο Βενσάν Κασέλ θα είναι το τέρας της

Νομίζαμε ότι μόνο το Χόλιγουντ έχει πάθει εμμονή με τα κλασικά παραμύθια, καθώς αρέσκεται να τα «πειράζει» σε διαφορετικές πιο σκοτεινές, πιο ενήλικες ή πιο σύγχρονες εκδοχές τους. Από την Κοκκινοσκουφίτσα (Red Riding Hood) και τη διπλή φετινή Χιονάτη (Snow White and the Huntsman, Mirror Mirror) μέχρι την πρόσφατη μπαρτονική «Αλίκη» και την επερχόμενη αντιστραμμένη εκδοχή της «Ωραίας Κοιμωμένης» (Maleficent) τα παραμύθια έχουν βρει θέση στη λίστα των σινεφίλ που συνήθισαν πλέον να περιμένουν το επόμενο.

Η Γαλλία αντεπιτίθεται ετοιμάζοντας μια νέα κινηματογραφική ανάγνωση της Πεντάμορφης και του Τέρατος, με κεντρικό πρωταγωνιστικό δίδυμο τη σέξι Λεά Σεντού και το πιο ωραίο τέρας του γαλλικού και όχι μόνο σινεμά, Βενσάν Κασέλ. Ο Κριστόφ Γκαν εμπιστεύεται και πάλι τον Κασέλ μετά τη συνεργασία τους στην «Αδελφότητα του Λύκου», ενώ τα σχέδιά τους για μια νέα αναβίωση του «Φαντομά» φαίνεται να έχουν ναυαγήσει.

«Με αυτήν την ταινία, θέλω να αφήσω τη φαντασία μου ελεύθερη» λέει ο σκηνοθέτης. «Αν και θα διατηρήσω τον άξονα του κλασικού παραμυθιού, με τους ίδιους χαρακτήρες, θα επιχειρήσω να ξαφνιάσω το κοινό δημιουργώντας εικόνες ενός ολότελα νέου σύμπαντος. Κάθε ταινία μου την αντιμετώπισα σαν πρόκληση, αλλά αυτή τη φορά το υλικό με εξιτάρει και με αποζημιώνει» λέει ο Γκαν.

Η ωραία Λεά, από την πλευρά της, έχει σπάσει τα σύνορα της Γαλλίας – τελευταία εθεάθη στην παρέα του Γούντι Άλεν και στη συνέχεια μεταμορφώθηκε σε δολοφονική φιγούρα στο Πρωτόκολλο Φάντασμα – πρωταγωνιστεί μαζί με τη Νταϊάν Κρούγκερ και στην τολμηρή ταινία εποχής Les adieux à la reine που μόλις άνοιξε το φετινό Φεστιβάλ Βερολίνου.

Α.Ν

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ