Ο Έρικ Ροθ στην Κλεοπάτρα;

Ο πραγωγός Σκοτ Ρούντιν δε λέει να παραιτηθεί από την ιδέα της Κλεοπάτρας του, μετά από την εξασφάλιση των δικαιωμάτων του βιβλίου της Στέισι Σιφ, Κλεοπάτρα: Μια ζωή.

Ο Έρικ Ροθ στην Κλεοπάτρα;

Ο πραγωγός Σκοτ Ρούντιν δε λέει να παραιτηθεί από την ιδέα της Κλεοπάτρας του, μετά από την εξασφάλιση των δικαιωμάτων του βιβλίου της Στέισι Σιφ «Κλεοπάτρα: Μια ζωή». Τι κι αν ο Κάμερον μάλλον δεν το εννοούσε ότι ενδιαφέρεται να γυρίσει την ταινία σε 3D, τι κι αν ο Φίντσερ που ακόμα υποτίθεται ότι διαπραγματεύεται να το αναλάβει, είχε ελάχιστο χρόνο στη διάθεσή του να το σκεφτεί, καθώς εργαζόταν πυρετωδώς στο «Κορίτσι με το Τατουάζ», η Αντζελίνα είναι ακόμα έτοιμη να μπει στη μπανιέρα με τα έλαια, όσο τουλάχιστον η παραγωγή επιμένει να προχωρήσει με το πρότζεκτ.

Ένα θετικό σημάδι είναι ότι ο Ρούντιν πλησίασε τον Έρικ Ροθ για να επεξεργαστεί στο σενάριο και να δώσει ώθηση στην ιστορική βιογραφία γύρω από μια γυναικεία προσωπικότητα – μύθο. Η πιο πρόσφατη δουλειά του Ροθ είναι το Extremely Loud and Incredibly Close του Στίβεν Ντάλντρι, όπου πρωταγωνιστούν Σάντρα Μπούλοκ και Τομ Χανκς, ενώ έχει συνεργαστεί και με τον Φίντσερ στον «Μπέντζαμιν Μπάτον» του – ας μην ξεχνάμε ότι αυτός είναι ο βασικός στόχος του διάσημου παραγωγού και μάλλον σκοπεύει να τον δελεάσει αρκετά μέχρι να πει το ναι.

«Πρόκειται για μια απόλυτα αναθεωρημένη Κλεοπάτρα, πολύ πιο ώριμη και σύνθετη εκδοχή», είχε δηλώσει ο παραγωγός του φιλμ Σκοτ Ρούντιν. «Δεν είναι μια σέξι γατούλα, είναι μια πολιτικός, στρατηγός και μαχήτρια. Στην ταινία του Τζόζεφ Μάνκιεβιτς, η Ελίζαμπεθ Τέιλορ είναι μια πλανεύτρα, αλλά όλες οι ιστορίες της Κλεοπάτρας έχουν γραφτεί από άντρες. Η δική μας είναι η πρώτη που γράφεται από γυναίκα».

Η βραβευμένη με Πούλιτζερ συγγραφέας αφηγείται τον τρόπο που η 18χρονη τότε βασίλισσα «ήλεγχε ουσιαστικά όλη την ανατολική ακτή της Μεσογείου, το τελευταίο μεγάλο βασίλειο οποιουδήποτε Αιγυπτίου ηγεμόνα. Για μια στιγμή κρατούσε στα χέρια της την τύχη του δυτικού κόσμου». Το βιβλίο της υποστηρίζει ότι είναι άδικο να μείνει στην ιστορία ως η «πόρνη βασίλισσα» αντί ως «η μοναδική γυναίκα του αρχαίου κόσμου που κυριάρχησε μόνη της και έπαιξε ρόλο στις σχέσεις της Δύσης».

Η συγγραφέας του βιβλίου θεωρεί την Τζολί ιδανική ερμηνεύτρια της Κλεοπάτρας, αλλά πολλοί έσπευσαν να εκφράζουν τις αμφιβολίες τους επισημαίνοντας ότι η Αντζελίνα δεν διαθέτει τη διάσημη κυρτή μύτη που απεικονίζεται στα νομίσματα της εποχής. Α.Ν

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ