Ο Γκας Βαν Σαντ και οι χρυσοί αυτόχειρες

O Γκας Βαν Σαντ ενώνει τις δυνάμεις του με τον Μπρετ Ίστον Έλις για να μεταφέρουν στο πανί την ιστορία της διπλής αυτοκτονίας του καλλιτεχνικού ζευγαριού Τζέρεμι Μπλέικ και Τεράζα Ντάνκαν, σε μια βιογραφική ταινία με τίτλο Golden Suicide.

O Γκας Βαν Σαντ είναι "Restless". Αυτό το ξέραμε, αλλά το διαπιστώσαμε εκ νέου, όταν, διαβάσαμε ότι δεν αρκείται στην ταινία, για την οποία γράψαμε πρόσφατα ότι επέλεξε να πρωταγωνιστήσει η Αλίκη του Τιμ Μπάρτον, αλλά ενώνει τις δυνάμεις του με τον Μπρετ Ίστον Έλις για να μεταφέρουν στο πανί την ιστορία της διπλής αυτοκτονίας του καλλιτεχνικού ζευγαριού Τζέρεμι Μπλέικ και Τερέζα Ντάνκαν, σε μια βιογραφική ταινία με τίτλο Golden Suicides.

Ο Μπλέικ και η Ντάνκαν υπήρξαν δημοφιλείς φιγούρες στην καλλιτεχνική κοινότητα της σύγχρονης Νέας Υόρκης, αλλά για άγνωστους μέχρι στιγμής λόγους ανέπτυξαν σταδιακά μια παρανοϊκή, αυτοκαταστροφική συμπεριφορά, φερόμενοι ως κυνηγημένοι από μέλη την αίρεση της Σαϊεντολογίας, της τελευταίας εμμονής του καλλιτεχνικού κόσμου και όχι μόνο. Σύμφωνα με άλλα σενάρια που κατέκλυσαν το ίντερνετ μετά το τέλος τους, ήταν μπλεγμένοι με τις μυστικές υπηρεσίες και τους κυβερνητικούς μηχανισμούς. Μιλάμε για μια τυπική περίπτωση νέων, ωραίων και αγαπητών στον κύκλο τους ανθρώπων, που τα τραγικά γεγονότα της ζωής τους προκάλεσαν εκτός από θλίψη και  κάθε είδους θεωρίες συνωμοσίας. "Χρυσές" για τα media οι αυτοκτονίες τους!

Η Ντάνκαν (δημιουργός βιντεοπαιχνιδιών και μικρού μήκους ταινιών) έδωσε τέλος στη ζωή της καταναλώνοντας φάρμακα με αλκοόλ, ενώ ο σύντροφός της (γραφίστας και ζωγράφος) βρέθηκε μια εβδομάδα αργότερα πνιγμένος σε ακτή του Ατλαντικού.

Να διευκρινίσουμε ότι προς το παρόν ο δημιουργός του Milk έχει δεσμευτεί μόνο ως σεναριογράφος -μαζί με τον Έλις δουλεύουν το σενάριο βασισμένοι σε ένα σχετικό αφιέρωμα του Vanity Fair- αλλά ελπίζουμε να τον δούμε και πίσω από την κάμερα, αφού τη συγκεκριμένη ιστορία νομίζουμε ότι μπορεί να τη χειριστεί πολύ καλά, κρίνοντας από τη γνωστή του «Τριλογία του Θανάτου», Gerry (η υπόθεση Κούγκλιν), Elephant (το μακελειό του Κόλουμπάιν) και Last Days (βασισμένο στις τελευταίες ημέρες της ζωής του Κερτ Κομπέν). Από την άλλη ο Έλις (American Psycho, The Rules of Attraction), έχοντας «δημιουργήσει» και στο παρελθόν χαρακτήρες στα όρια του παραλόγου, αναμένεται να δώσει στην ιστορία τη δική του πινελιά. Περιμένουμε να μάθουμε περισσότερα - σίγουρα θα επανέλθουμε στο θέμα.

Διαβάστε εδώ το σχετικό άρθρο του Vanity Fair

A.N

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ