Ο Ντέιβιντ Ο. Ράσελ, μετά το «The Fighter», έχει συνδέσει το όνομά του με τόσα άλλα πρότζεκτ που έχουμε χάσει λίγο το λογαριασμό. Αυτήν τη φορά ο υποψήφιος για Όσκαρ σκηνοθέτης σκέφτεται να δώσει μια ευκαιρία σε ένα από τα σενάρια της «μαύρης λίστας» (απ’ όπου έχουν βγει πολλά διαμαντάκια, καθώς μιλάμε για τη λίστα των καλύτερων κινηματογραφικών στόρι που δε βρήκαν το δρόμο τους για την οθόνη), το «American Bullshit», το οποίο είχε προσέξει και ο Μπεν Άφλεκ πριν προτιμήσει να αφοσιωθεί στο «Argo» του.
Το σενάριο βασίζεται στην πραγματική ιστορία του «Abscam», μιας ειδικής υπηρεσίας του FBI που συστήθηκε στις αρχές της δεκαετίας του ’80 αρχικά για να ερευνήσει τη διακίνηση κλοπιμαίων, αλλά τελικά έφτασε να ειδικεύεται στη διαφθορά πολιτικών και δημοσίων λειτουργών (αυτές οι λέξεις χτυπούν καμπανάκια). Οι έρευνες οδήγησαν σε πολιτικά σκάνδαλα με βουλευτές και γερουσιαστές που φαίνεται ότι ήταν πρόθυμοι να ανταλλάξουν μερικές ρυθμίσεις στους νόμους με οικονομικά οφέλη για τους εαυτούς τους ή να «τιμολογήσουν» διάφορες πολιτικές χάρες.
Ο σκηνοθέτης πάντως που χάρισε το Όσκαρ στον Κριστιαν Μπέιλ, δεν είναι σίγουρο ότι θα παραμείνει στο πρότζεκτ, αν δεν εξσφαλίσει τα ονόματα που θέλει στο καστ - ανάμεσά τους ακούγεται φυσικά και το όνομα πίσω από τη μάσκα του Μπάτμαν, ενώ δεν έχει επιβεβαιώσει τις προθέσεις του να αναλάβει τις «αμερικανικές μαλακίες» σε κάθε περίπτωση.
Α.Ν