Ο σκηνοθέτης της «Ζωής της Αντέλ» περνάει στην αντεπίθεση και η Λεά Σεντού βάζει τα κλάματα

O σκηνοθέτης της βραβευμένης με το Χρυσό Φοίνικα ταινίας «Η Ζωή της Αντέλ», Αμπντελατίφ Κεσίς σπάει τη σιωπή του και υπερασπίζεται τον εαυτό του απέναντι στους ισχυρισμούς των δυο πρωταγωνιστριών της ταινίας Λεά Σεντού και Αντέλ Εξαρχόπουλος ότι η εμπειρία τους στο γύρισμα του ιδιαίτερου αυτού ερωτικού δράματος ήταν μια «κόλαση».

Από την Ανθή Νταουσάνη
Ο σκηνοθέτης της «Ζωής της Αντέλ» περνάει στην αντεπίθεση και η Λεά Σεντού βάζει τα κλάματα

O σκηνοθέτης της βραβευμένης με το Χρυσό Φοίνικα ταινίας «Η Ζωή της Αντέλ», Αμπντελατίφ Κεσίς σπάει τη σιωπή του και υπερασπίζεται τον εαυτό του απέναντι στους ισχυρισμούς των δυο πρωταγωνιστριών της ταινίας Λεά Σεντού και Αντέλ Εξαρχόπουλος ότι η εμπειρία τους στο γύρισμα του ιδιαίτερου αυτού ερωτικού δράματος ήταν μια «κόλαση».

Σε μια συνέντευξη που δημοσιεύτηκε πριν από λίγες ημέρες με αφορμή την προβολή της ταινίας στο Φεστιβάλ του Τελουράιντ (υπενθυμίζουμε για ακόμα μια φορά ότι θα τη δούμε στην τελετή λήξης των επερχόμενων Νυχτών Πρεμιέρας) οι δυο ηθοποιοί περιέγραψαν με όχι και τόσο λαμπερά χρώματα τη συνεργασία τους με τον Γαλλο- Τυνήσιο σκηνοθέτη λέγοντας μάλιστα ότι δεν ενδιαφέρονται να ξανασυνεργαστούν μαζί του, παρά τις διακρίσεις που απέσπασαν με την ταινία του. Ανάμεσα σε όσα είπαν, υπογράμμισαν τη δυσκολία που είχαν να γυρίσουν τις ερωτικές σκηνές όπως ο σκηνοθέτης απαιτούσε, αλλά και τα πραγματικά επώδυνα χτυπήματα που τις υποχρέωσε να καταφέρουν η μια στην άλλη στη σκηνή του καυγά.

Ο Κεσίς, μιλώντας σε συνέντευξη Τύπου από το Λος Άντζελες όπου προωθεί την ταινία πέρασε στην αντεπίθεση ερωτώμενος σχετικά με τους ισχυρισμούς των ηθοποιών του: «Πόσο ανέντιμο είναι να μιλάει κανείς για πόνο όταν είναι μέρος μιας από τις καλύτερες δουλειές στον κόσμο!» είπε ο 52χρονος σκηνοθέτης. «Οι υπηρέτες, άνεργοι ή οι εργάτες μπορούν να λένε ότι υποφέρουν. Πώς γίνεται να ισχυρίζεσαι κάτι τέτοιο όταν σε λατρεύουν, όταν περπατάς στο κόκκινο χαλί, όταν παίρνεις βραβεία – πώς μπορείς να λες ότι υπέφερες;» είπε ο σκηνοθέτης εξηγώντας ότι τα σκληρά γυρίσματα ήταν απαραίτητα για να μπουν οι πρωταγωνίστριες και ιδιαίτερα η Σεντού στο πετσί του ρόλου. «Αν η Λεά δεν είχε γεννηθεί στα πούπουλα δε θα το έλεγε αυτό», είπε σε συνέντευξή του σε δημοσιογράφο του Λος Άντζελες, αναφέροντας ότι οι δυο τους ανήκουν σε διαφορετικούς κόσμους κι ότι «η Λεά ανήκει σε ένα σύστημα που δε θέλει κάποιον σαν εμένα, γιατί ενοχλώ».

Η ηθοποιός στο ίδιο press tour μοιάζει να υπαναχωρεί κάπως προσπαθώντας να κρατήσει τις ισορροπίες: «Έδωσα ένα χρόνο απ’ τη ζωή μου για αυτήν την ταινία. Δεν είχα ζωή κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων. Έδωσα τα πάντα. Δεν άσκησα κριτική στον σκηνοθέτη. Απλώς εξέφρασα παράπονα για τις τεχνικές του. Ήταν το όνειρό μου να δουλέψουμε μαζί γιατί στη Γαλλία είναι ένας από τους καλύτερους. Κι ας μη μιλάμε για προνόμια γιατί η οικογένειά μου δε με βοήθησε ποτέ» είπε με δάκρυα στα μάτια (!) η πρωταγωνίστρια στη συνέντευξη Τύπου, κόρη του Ζερόμ Σεντού, διευθύνοντος συμβούλου της Pathé.

Σίγουρα αμήχανες στιγμές για κάθε πλευρά. Όμως η ταινία -πέρα από τις διακρίσεις της-  εξακολουθεί να γίνεται αντικείμενο αμφιλεγόμενης δημοσιότητας και στους νόμους του μάρκετινγκ αυτό λειτουργεί μόνο θετικά. Για να δανειστούμε τον τίτλο αγαπημένης ταινίας

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ