Εκ πρώτης όψεως η ιστορία του «End of Watch» δεν είναι ακριβώς ρηξικέλευθη: δύο αστυνομικοί, αδερφικοί φίλοι και ανερχόμενα αστέρια της μονάδας τους, βλέπουν την φιλία τους και τις αντοχές τους να δοκιμάζονται όταν βρίσκονται ξαφνικά αντιμέτωποι με τις βίαιες συμμορίες του νότιου Λος Άντζελες.
Η ταινία όμως (και ευτυχώς) είναι πιο φιλόδοξη από την κεντρική της ιδέα, και στοχεύει στην ιδιόμορφη κινηματογράφηση για να ξεχωρίσει. Οι εικόνες του σκηνοθέτη Ντέιβιντ Άγιερ (σεναριογράφου της «Ημέρας Εκπαίδευσης») προκύπτουν είτε από τους ίδιους τους χαρακτήρες και τις μικροκάμερες της υπηρεσίας, κάμερες ασφαλείας ή ακόμα και αυτές των κινητών τους, είτε από ασυνήθιστες γωνίες που απομακρύνονται από την συνηθισμένη οπτική των ταινιών, και ενισχύουν την ψευδαίσθηση της found-footage ταινίας.
Θα λειτουργήσει αυτό καθ’ όλη τη διάρκειά της; Και, το σημαντικότερο, θεώρησαν οι συντελεστές ότι αυτό είναι αρκετό σαν πρωτοπορία και η ιστορία δεν χρειάζεται ιδιαίτερη φροντίδα; Από τη μια η παραδοχή του Άγιερ ότι έγραψε το σενάριο σε έξι μέρες, και από την άλλη το αδύναμο σε διαλόγους και πρωτότυπες ιδέες τρέιλερ, και οι αντιδράσεις στο τρέιλερ δικαιλογημένα δεν ήταν ιδιαίτερα θερμές...
Η ταινία κυκλοφορεί στις ΗΠΑ στις 28 Σεπτεμβρίου.
Χ.Λ.