Μάρβελ ή Λάνθιμος; Ή πώς η Ελίζαμπεθ Όλσεν έχασε την ευκαιρία του λανθιμικού weird σύμπαντος

Μαρβελάνθιμος θα ήταν μια καλή απάντηση, όμως όταν έχεις συμβόλαιο με την μεγαλύτερη μηχανή παραγωγής χρήματος, o Yorgos θα πρέπει να τα βγάλει πέρα και χωρίς εσένα.

Από τον Ηλία Δημόπουλο
Μάρβελ ή Λάνθιμος; Ή πώς η Ελίζαμπεθ Όλσεν έχασε την ευκαιρία του λανθιμικού weird σύμπαντος

Όπως διασκεδαστικά γράφει στο slashfilm, απ' όπου τραβάμε την είδηση, παραπέμποντας παιχνιδιάρικα στο «Λιμάνι της Αγωνίας», «θα μπορούσα να είχα γίνει Αστακός, θα μπορούσε να είχα γίνει κάποια».

Στον «Αστακό» λοιπόν κόντεψε να ήταν η Wanda, δεν ήταν όμως για τις δαγκάνες, της αφού το βαρύ συμβόλαιο με την Marvel (μια χαρά ζει και βασιλεύει το παλιό Χόλιγουντ με τα σιδερένια συμβόλαια) δεν της επέτρεψε να λοξοκοιτάξει προς ένα σινεμά που, όπως λέει η ίδια, «είναι μέρος του είναι μου». Η ζωή είναι σκληρή ακόμα και για μια Πορφυρή Μάγισσα σήμερα, ο Yorgos έφτασε μέχρι τα Όσκαρ και χωρίς αυτήν, μιας και (μάλλον) η Λεά Σεντού κάλυψε (με το παραπάνω - ούτε να σκεφτούμε άλλη) τον ρόλο.

Η Όλσεν, που καλύτερα να μετράει τις ευχές της που λένε και οι φίλοι μας οι Άγγλοι, έχει μπλέξει για τα καλά στο μαρβελικό Σύμπαν, ούσα εντός του από τα post credits του δεύτερου Κάπτεν Αμέρικα και με μείζονα τρόπο πια μέσα κάμποσα ακόμα σχέδια, για την ακρίβεια εδώ και τέσσερα χρόνια δεν παίζει και σε τίποτε άλλο -δύο Avengers, Wandavision και πρόσφατος Dr. Strange. Ετοιμάζει τουλάχιστον μια μίνι σειρά, Love and Death, μαζί με τον Τζέσι Πλέμονς, κάτι είναι κι αυτό, πρόλαβε.

Η 33χρονη Ελίζαμπεθ Όλσεν είχε προταθεί για τον «Αστακό», οι φήμες λένε ότι ήταν κοντά στον ρόλο, όμως το συμβόλαιο με την Marvel, κάπως σαν τον Venom, άρχιζε να απορροφά όλο και περισσότερο χρόνο με την πείνα της για σχέδια. Έτσι, τα αρχικά τρία έργα που περιελάμβανε το συμβόλαιο έγιναν κάμποσα παραπάνω, ιδίως αφ' ότου η Όλσεν έκατσε να το σκεφτεί λογικά και ανανέωσε το συμβόλαιο με την ΠΑΕ των υπερηρωικών σύμπαντων: «Το να μπορώ να διαλέξω να συνεχίσω ήταν σημαντικό για μένα», λέει.

Κι έτσι τέλος καλό, όλα καλά για όλους τους συμμετέχοντες στο αβαρές αυτό δράμα της βιομηχανίας.