Το τρέιλερ του «Pearl» μας κατέλαβε «Χ»-απίνης

To «Χ» υπήρξε η μεγαλύτερη επιτυχία στην καριέρα του Τάι Γουέστ κι εκείνος στρώθηκε άμεσα στη δουλειά, ετοίμασε το prequel μέσα σε ελάχιστους μήνες και τώρα φοράει τα καλά του για τη Βενετία, όπου θα προβληθεί η ταινία εκτός διαγωνιστικού.

Από τον Γιάννη Βασιλείου
Το τρέιλερ του «Pearl» μας κατέλαβε «Χ»-απίνης

Με το «X» και τη συνδρομή του brand της Α24 ο Τάι Γουέστ γνώρισε την πρώτη επιτυχία της καριέρας του, τηρουμένων των αναλογιών πάντα. Ήταν ένα πραγματικά αξιόλογο slasher, για μας δεν ήταν πολλά περισσότερα από αυτό (η κριτική μας εδώ), αλλά για μεγάλη μερίδα της κριτικής ήταν η πιο ενδιαφέρουσα πρόταση στο είδος του τρόμου εδώ και αρκετό καιρό. Μαθημένος στον DIY τρόπο της ψηφιακής ανεξάρτητης παραγωγής, ο Γουέστ δεν έχασε καθόλου χρόνο, έβαλε μπροστά το prequel που αφηγείται της καταβολές της δολοφονικής γραίας της ταινίας που ακούει στο όνομα Pearl και, κάπως έτσι, προέκυψε το… «Pearl».

Αν μας προκάλεσε κάτι έκπληξη στην χτεσινή ανακοίνωση του προγράμματος του φεστιβάλ Βενετίας, ήταν η προβολή της ταινίας του Τάι Γουέστ. Όχι γιατί πιστεύουμε ότι δεν έχει θέση εκεί, αλλά για την ταχύτητα με την οποία ετοιμάστηκε. Είπαμε, ο Γουέστ έχει μάθει έτσι, αν είχε την χρηματοδότηση και τα μέσα παραγωγής από πίσω, θα μπορούσε να λειτουργεί σαν σκηνοθέτης άλλων εποχών ή σαν κάποιους ασιάτες ομολόγους του και να γεννά 2-3 ταινίες τον χρόνο. Το πρώτο τρέιλερ μόλις κυκλοφόρησε και, ομολογουμένως, μας άνοιξε την όρεξη. Κορεσμένα χρώματα, ενδεχομένως σε μια απόπειρα ψηφιακής ανασύνθεσης Technicolor, ο αλιγάτορας, η Μία Γκοθ που και πάλι θέλει να αρέσει – όπως όλοι μας- και φευγαλέες εικόνες φρίκης συνθέτουν ένα υποσχόμενο φιλμ τρόμου και μας κάνει να ζηλεύουμε όσους θα το παρακολουθήσουν στο μεταμεσονύκτιο slot που του επιφύλαξαν οι άνθρωποι της Βενετίας. Επίσης, είμαστε περίεργοι πώς θα κινηθεί στο box-office τώρα που περισσότεροι άνθρωποι έχουν δει την πρώτη ταινία.