Την τελευταία περίοδο η Αντζελίνα δέχεται ερωτήσεις για τη σκηνοθετική της προσπάθεια στη Βοσνία ("In The Land Of Blood And Honey"), είτε για τη μάλλον ατυχή πόζα με το πόδι στο κόκκινο χαλί των Όσκαρ. Και μην ξεχνάμε ό,τι αφορά τη σχέση της με το Μπραντ. Αυτά τα… καυτά θέματα, δεν απουσίαζαν αναμενόμενα από τη μίνι συνέντευξη που έδωσε στο Entertainment Weekly, αλλά η Άντζι πρόλαβε να μιλήσει λίγο και για το ρόλο της στο «Maleficent», την πειραγμένη βερσιόν της Ωραίας Κοιμωμένης, όπου η ίδια θα υποδύεται την κακιά μάγισσα, με πρόθεση να τη δικαιώσει, κόντρα σε όλες τις προηγούμενες αφηγήσεις του παραμυθιού.
Σύμφωνα με την πρωταγωνίστρια, που απολαμβάνει τα χαρούμενα προσωπάκια των παιδιών της όταν τη βλέπουν να προβάρει τα κέρατα της ηρωίδας, η ταινία θα προσπαθήσει να εξετάσει διαφορετικές πτυχές του χαρακτήρα κι όχι μόνο τη ζήλια και την οργή του. «Ελπίζω ότι αυτό που θα προκύψει, είναι η εικόνα μιας γυναίκας ικανής για τα πάντα. Προσπαθώντας να προστατεύσει τον εαυτό της γίνεται επιθετική, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δεν έχει συναισθήματα και ποιότητες. Ο θεατής θα κληθεί να αποκωδικοποιήσει ένα παρεξηγημένο χαρακτήρα» είπε η Τζολί, προσυπογράφοντας το κοινώς λεγόμενο, ότι δεν είσαι ποτέ κακός χωρίς λόγο.
Η Λίντα Γούλβερτον της «Αλίκης» του Μπάρτον έγραψε το σενάριο και ο Ρόμπερτ Στρόμπεργκ αρχίζει γυρίσματα τον Ιούνιο. Η Αντζελίνα ξεκαθαρίζει πάντως ότι αυτή η αντεστραμμένη αφήγηση του κλασικού, δε στοχοποιεί την πριγκίπισσα Ορόρα (Ωραία Κοιμωμένη) ως κακιά της ιστορίας. «Δεν πρόκειται για αντιστροφή ρόλων, απλά το σενάριο αφήνει να ακουστεί η πλευρά της μάγισσας, κάτι που δε συνηθίζεται. Δείτε το σαν ένα μήνυμα να προσπαθούμε να εξηγήσουμε τα πράγματα από μια άλλη σκοπιά. Η πρόκληση – και η Λίντα ήδη το ‘χει καταλάβει- είναι να αφηγηθούμε μια ιστορία πιο ευρεία από το παραμύθι που όλοι γνωρίζουμε, χωρίς, για να δικαιολογήσουμε τον «παραδοσιακό κακό», να πρέπει να βρούμε κάποιον άλλο να κατηγορήσουμε στη θέση του. Καμιά φορά τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά και ξεκάθαρα.» Μαθήματα ζωής από την Αντζελίνα, με ή χωρίς κέρατα.
Α.Ν