Ο διαδικτυακός κολοσσός πορνογραφικού υλικού, Pornhub, έχει προσπαθήσει τα τελευταία χρόνια να ανοιχτεί σε ένα πιο mainstream πλαίσιο, απενοχοποιώντας όσο μπορεί το περιεχόμενό του μέσω χορηγιών ή συνεργασιών εκτός της βιομηχανίας του σεξ. Ένα ακόμη βήμα προς αυτή την κατεύθυνση είναι η χθεσινή ανακοίνωση (μέσω του Variety μάλιστα) ότι θα ανεβάσει την πρώτη ταινία που δε θα απευθύνεται αποκλειστικά σε ενήλικες.
Την πρωτιά αυτή παίρνει το «Shakedown» ένα ντοκιμαντέρ που ολοκλήρωσε κύκλους προβολών τα τελευταία χρόνια στο μουσείο Γουίτνεϊ και στο MoMA και τώρα θα κάνει τη διαδικτυακή πρεμιέρα του στο Pornhub, όπου και θα βρίσκεται για ένα μήνα πριν μεταφερθεί στο Criterion Channel και μετά το καλοκαίρι στο iTunes Store για όποιον θέλει να το αγοράσει ψηφιακά.
«Μια τόσο "2020" παράγραφος» σχολίαζε χθες άτομο της αμερικανικής κινηματογραφικής βιομηχανίας στο Twitter, με αφορμή την παραπάνω πρόταση, ένα μοντέλο διανομής δηλαδή όπου από χώρους μοντέρνας τέχνης και πλατφόρμες με πρεστίζ το περιεχόμενο μπορεί να μεταφέρεται πλάι σε adult θεματολογία μέχρι και μαζική κατανάλωση σαν αυτή που προσφέρει η Apple. Δε μοιάζει απαισιόδοξο ούτε κατακριτέο όλο αυτό, η ιδέα ενός είδους περιεχομένου που μπορεί να σταθεί παντού για θεατές που μπορούν την ίδια μέρα να αφιερώνουν το χρόνο τους από arthouse ως τη πορνογραφία.
Το «Shakedown» γυρίστηκε από την Λέιλα Γουέινραουμπ και αποτελεί μια μη μυθοπλαστική καταγραφή των περσόνων που κυριάρχησαν στην underground σκηνή των λεσβιακών strip clubs του Λος Άντζελες. Πρόκειται για παρουσίαση υλικού που συσσωρεύθηκε σε ένα διάστημα 15 χρόνων και αποτελεί ένα χιουμοριστικό αλλά και εξόχως πληροφοριακό υλικό για μια ανερχόμενη υποκουλτούρα. Προβλήθηκε και σε διάφορα κινηματογραφικά φεστιβάλ, ενώ η συνεργασία με το Pornhub αποτελεί ,σύμφωνα με τη δημιουργό του, «μια κουλ ευκαιρία για παρουσίαση φιλμ που αντιπροσωπεύουν έναν χώρο τένης σε ένα πιο ανοιχτό και πολυποίκιλο κοινό». «Η ταινία είναι μέρος μιας γενικότερης προσπάθειας του Pornhub να στηρίξει τις τέχνες. Θέλουμε να είμαστε μια πλατφόρμα όπου οι δημιουργοί θα μπορούν να εμπιστεύονται στο μέλλον, όπως το YouTube και το Vimeo» ανέφερε ο brand manager του Pornhub, Άλεξ Κλάιν.
Ακολουθεί το τρέιλερ: