«Prince Avalanche»: Το come back του Ντέιβιντ Γκόρντον Γκριν

Ενώ ετοιμάζει το «Suspiria», βασισμένο στους χαρακτήρες του μετρ του τρόμου Ντάριο Αρτζέντο στο ομότιτλο φιλμ του 1977, ο Ντέιβιντ Γκόρντον Γκριν έχει στην τροπαιοθήκη του το βραβείο σκηνοθεσίας της Μπερλινάλε για το «ανεξάρτητου» ύφους «Prince Avalanche», μια ταινία που μας κάνει να ξεχάσουμε το φιάσκο των τελευταίων ταινιών του

Από την Ανθή Νταουσάνη
«Prince Avalanche»: Το come back του Ντέιβιντ Γκόρντον Γκριν

Ενώ ετοιμάζει το «Suspiria», βασισμένο στους χαρακτήρες του μετρ του τρόμου Ντάριο Αρτζέντο στο ομότιτλο φιλμ του 1977, ο Ντέιβιντ Γκόρντον Γκριν έχει στην τροπαιοθήκη του το βραβείο σκηνοθεσίας της Μπερλινάλε για το «ανεξάρτητου» ύφους «Prince Avalanche», μια ταινία που ξεκίνησε από το Σάντανς και υπόσχεται να μας κάνει να ξεχάσουμε το φιάσκο του «Your Highness» με τη Νάταλι Πόρτμαν ή του «Τhe Sitter» με τον Τζόνα Χιλ, θυμίζοντας και πάλι τον παλιό καλό εαυτό του σκηνοθέτη και σεναριογράφου από την εποχή του «Τζορτζ Ουάσινγκτον» και του «All The Real Girls».

Με πρωταγωνιστές τον Πολ Ραντ και τον Εμίλ Χιρς, το σενάριο είναι μια διασκευή της ισλανδικής κομεντί του 2011 «Εither Way», με την ιστορία να μεταφέρεται στο Τέξας της περιόδου των καταστροφικών πυρκαγιών αρκετά χρόνια πίσω, το καλοκαίρι του 1988. Οι δυο κεντρικοί ήρωες εργάζονται για την αποκατάσταση του κατεστραμμένου φυσικού κάλλους, σηματοδοτούν τα μονοπάτια, καθαρίζουν δρόμους, ξαναβάφουν τις διαχωριστικές γραμμές και παράλληλα έχουν την ευκαιρία να περάσουν χρόνο μαζί, να αναρωτηθούν για την εξέλιξή τους, τα όνειρά τους, τις σχέσεις τους και τη φιλία τους. Δυο άνθρωποι διαφορετικοί που μέσα σε ένα αναζωογονητικό φυσικό περιβάλλον (παρά τις μεγάλες καταστροφές) έρχονται κοντά και μοιράζονται τις ανησυχίες τους: ο ένας εξωστρεφής, πιο ευέλικτος και προσαρμοσμένος στις νέες συνθήκες της καθημερινότητάς τους, ο άλλος απρόθυμος, ανικανοποίητος και νοσταλγός της πόλης.

Loading the player ...

Το τρέιλερ, με indie αποτύπωμα και με τις μικρές παραξενιές των χαρακτήρων να παραπέμπουν ταινία του Γουές Άντερσον, μας προετοιμάζει για μια γλυκόπικρη ιστορία που θα ξεκινήσει το ταξίδι της στις (αμερικανικές αρχικά) αίθουσες τον αύγουστο, με αναφορές σε εφηβικά φιλμ των eighties, αλλά και ανεξάρτητες buddy movies, ή ευρωπαϊκές κομεντί τύπου «Mobile Home».

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ