Η Ζόι Κράβιτζ γράφει και σκηνοθετεί το «Pussy Island» με τον Τσάνινγκ Τέιτουμ

Για την πρώτη της δουλειά πίσω από την κάμερα, η Ζόι Κράβιτζ καταπιάνεται με ένα ερωτικό θρίλερ κι αφορμή  την συμπεριφορά των ανδρών στο πολύπαθο Χόλιγουντ.

Από τον Χρήστο Πολίτη
Η Ζόι Κράβιτζ γράφει και σκηνοθετεί το «Pussy Island» με τον Τσάνινγκ Τέιτουμ

Κάννες έρχονται και απ’ ότι φαίνεται η περίοδος αγρανάπαυσης ολοκληρώνεται μιας και πολλά από τα μελλοντικά σχέδια των στούντιο πρόκειται να παρελάσουν στην αγορά του μεγαλύτερου Φεστιβάλ στον κόσμο για να βρουν πιθανούς αγοραστές, διανομείς και χρηματοδότες. Ένα από αυτά, που μάλλον έχει βρει ήδη στόχο πριν επισκεφθεί την γαλλική ριβιέρα, είναι η πρώτη σκηνοθετική δουλειά της Ζόι Κράβιτζ.

Η Φρίντα, μια νεαρή και πανέξυπνη σερβιτόρα (η Κράβιτζ στον ρόλο) θαμπώνεται από την γοητεία του φιλάνθρωπου -και δισεκατομμυριούχου- Σλέιτερ Κινγκ (Τσάνινγκ Τέιτουμ) και καταφέρνει να διεισδύσει στον κύκλο του. Όταν τα βήματά της την οδηγούν στο ιδιωτικό νησί του Κινγκ, αυτό που φάνταζε ως το ταξίδι μιας ολόκληρης ζωής, τώρα μοιάζει σαν κάτι πολύ τρομακτικό. Η ίδια η Κράβιτζ λέει πως «σαν γυναίκα, αλλά ειδικά σαν γυναίκα στην βιομηχανία του σινεμά, ήταν πολλές οι φορές που ένοιωσα άσχημα από την συμπεριφορά των ανδρών απέναντί μου».

Όσο για τον «ιδιαίτερο» τίτλο της ταινίας, η Κράβιτζ σχολιάζει πως αρχικά τον είδε ως αστείο, αλλά τελικά συνειδητοποίησε πως ήταν πέρα για πέρα αληθινός και συμβολικός, με σημαντική διάσταση αν τον αντιμετωπίσεις με σοβαρότητα.

Ο Τέιτουμ ήταν η πρώτη της επιλογή, καθώς έγραψε το σενάριο πάνω του από το 2017 και ο ίδιος μετέπειτα την βοήθησε για να δώσει στον χαρακτήρα μορφή. «Ο Σλέιτερ είναι ένας άγριος χαρακτήρας, μια εξαιρετικά εμμονική - πιθανώς ψυχωτική - αλλά ακραία εκδοχή του εαυτού μου. [...] Θέλω να εξερευνήσω τι θέλουν και για τι είναι ικανοί οι άνθρωποι όταν επιθυμούν κάτι. Και πόσο μακριά είναι διατεθειμένοι να σπρώξουν τον εαυτό τους για να πάρουν αυτό που θέλουν», δήλωσε ο Τέιτουμ.

Πώς μία συνθήκη μπορεί να κάνει έναν άνθρωπο να αλλάξει ή να δείξει τον πραγματικό του εαυτό; Αυτό υπόσχεται η ιστορία της Κράβιτζ και όταν αυτό έχει λίγο - ή και πολύ - Χόλιγουντ ανάμεσα, τότε είναι big deal.