Πτώση 2,4 εκατομμυρίων συνδρομητών κατέγραψε το Disney+ μέσα στο περασμένο έτος, κάτι που για την εταιρεία μεταφράστηκε σε αφορμή για ομαδικές απολύσεις – 7.000 εργαζόμενοι της εταιρείας, ήτοι το 3% του ανθρώπινου δυναμικού της, θα βρεθούν στη ζούγκλα της αναζήτησης αγοράς εργασίας για να γαργαληθεί το υπογάστριο των μετόχων- και σε ανακοινώσεις για σίκουελ. Μήπως αν το περιεχόμενο της πλατφόρμας εμπλουτιζόταν συχνότερα με τον πλούσιο κινηματογραφικό κατάλογο των εταιρειών που αγόρασε η Ντίσνεϋ, θα μπορούσε να διατηρηθεί μέρος του ενήλικου κοινού, το οποίο εύλογα στρέφεται σε άλλες streaming λύσεις, έχοντας ελάχιστες νέες επιλογές που να απευθύνονται σε αυτό;
Τι ξέρουμε κι εμείς, μόνο στα franchises είναι το ψωμί. Και τότε γιατί η πλατφόρμα που έχει συγκεντρώσει τα δημοφιλέστερα franchises του πλανήτη παρουσιάζει σημαντική πτώση των συνδρομών; Το εύκολο για τους executives είναι να το ρίξουν στην πληθωριστική κρίση και στη διόγκωση του ανταγωνισμού, μόνο που η εταιρεία έκανε άνοιγμα σε περισσότερες αγορές μέσα στο ’22, ανάμεσά τους και στη δική μας. Mε την καθυστέρηση του εκτεταμένου λανσαρίσματος του HBO-Max δε, είχε το γήπεδο όλο δικό της, άρα θα έπρεπε να σημειώσει αύξηση των συνδρομών, σωστά; Μπορεί κάπως να σχετίζεται το περιεχόμενο, θα ξαναπούμε εμείς κάπως προβοκατόρικα και θα σταματήσουμε εδώ, γιατί όπως είπαμε, τι ξέρουμε παραπάνω, έχουν γνώση οι executives.
Στο διά ταύτα, ο καλύτερος τρόπος για να καθησυχάσεις τους μετόχους δεν είναι να τους πεις ότι θα ανέβoυν στο Disney+ το «French Connection», το «Butch Cassidy and the Sundance Kid» και τα «Μαθήματα Πιάνου», αλλά ότι θα ετοιμάσεις σίκουελ σε επιτυχημένα brand names. Κάπως έτσι, ο CEO Μπομπ Άιγκερ ανακοίνωσε ότι θα δούμε «Τοy Story 5» και «Frozen 3» και «Zootopia 2». Στην περίπτωση του πρώτου υπάρχει ένας ποιοτικός πήχης που διατηρούνταν μέχρι πρότινος, αλλά μετά ήρθε το «Lightyear», το τρίτο φώναζε για σίκουελ, όσο για το δεύτερο, τα πιτσιρίκια δεν χορταίνουν την Έλσα και την παρέα της, όπως μπορεί να σας βεβαιώσει ένας δυστυχής νονός. Το μόνο που ελπίζουμε είναι να δοθεί αρκετός χρόνος στις δημιουργικές ομάδες ώστε να ετοιμάσουν την καλύτερη δυνατή ταινία.