Κι από κοντά, τα θύματα μιας kinetic elite -παραμελημένες σύζυγοι και αφασικά παιδιά γονέων που ζουν το μισό της ζωής τους στο αεροπλάνο, περνούν τα σύνορα πιο συχνά και από τον Κλάιβ Όουεν στο International και ποτέ δε βρίσκουν τρόπο να «παγώσουν» το χρόνο στα πανάκριβα Frank Muller τους.
Κάποτε ίσχυε το time is money και αποτυπωνόταν και στο σινεμά, σήμερα απλά, there’s no money. Από την εποχή του "Wall Street" ή ακόμα και του "Working Girl" ο κόσμος των εταιρειών έχει αλλάξει και ο Κέβιν Κόστνερ με τον Τόμι Λι Τζόουνς θα κάνουν όσους δεν το έχουν πάρει χαμπάρι να το εμπεδώσουν.
Ο Άφλεκ στο ρόλο ενός γιάπι (καλά η λέξη ακούγεται πιο obsolete κι από τα φοιτητικά μας PC) που βλέπει τον εξαψήφιο μισθό του να εξατμίζεται και την Porsche του να κάνει φτερά, όταν ο ίδιος -αν και δυνατό χαρτί της εταιρείας του- πέφτει θύμα περικοπών, ο Κόστνερ είναι ο "καλός" γαμπρός του που του βρίσκει δουλειά σε οικοδομή, ενώ ο Τζόουνς θα υποδυθεί έναν από τα «κεφάλια» πίσω στην εταιρεία που πελαγοδρομεί μέσα σε ένα περιβάλλον απάτης, απληστίας και άστοχων αποφάσεων. Περίπου έτσι.
Εν τω μεταξύ, επειδή και στο Χόλιγουντ κάνουν δυο και τρεις δουλειές μαζί για να ... ζήσουν (LOL), τόσο ο Κόστνερ όσο και ο Τζόουνς έχουν ήδη στα σκαριά κι άλλα projects: ο πρώτος θα πρωταγωνιστήσει στο The One (το οποίο και σκηνοθετεί σε σενάριο Μάικλ Μπλέικ του Dances With Wolves) στο ρόλο ενός free spirit τύπου, ο οποίος όταν κληρονομεί ένα αστρονομικό ποσό, μπαίνει σε περιπέτειες που τον οδηγούν ως τις νήσους Cayman (αν έχεις δισεκατομμύρια αυτός είναι ο προορισμός!). O Tζόουνς από την άλλη ψάχνει κονδύλια για να υλοποιήσει την κινηματογραφική προσαρμογή του βιβλίου του Έρνεστ Χεμινγουέι Islands in the Stream, όπου εκτός από τη σκηνοθετική μπαγκέτα και τη σεναριακή πένα θα κρατά και το lead.
Όταν σηκώνονται να ξεμουδιάσουν λίγο απ’ την καρέκλα του σκηνοθέτη, οι δυο Company Men μαζί και με τον Άφλεκ θα μας δίνουν ένα μαθηματάκι για την εσωτερική εταιρική κοινωνική ευθύνη σε καιρούς οικονομικής κρίσης...
Ανθή Νταουσάνη