Τρέιλερ: Κρις Έβανς κυνηγά Ράιαν Γκόσλινγκ στο «Gray Man» του Netflix

Με ένα τρέιλερ όπου πρωταγωνιστούν οι σκηνές δράσης και τα μουστάκια, το Netflix ξεκίνησε την προώθηση της ακριβοτερης παραγωγής του, η οποία θα κυκλοφορήσει πρώτα στις αίθουσες. Στην χώρα μας ξεκινά να προβάλλεται στις 13 Ιουλίου.

Από τον Γιάννη Βασιλείου
Τρέιλερ: Κρις Έβανς κυνηγά Ράιαν Γκόσλινγκ στο «Gray Man» του Netflix

Φέροντας τον τίτλο της ακριβότερης παραγωγής του Netflix, αλλά και επιφορτισμένο με το βάρος της γέννησης ενός franchise, το «Gray Man» κυκλοφόρησε το πρώτο του τρέιλερ, το οποίο εστιάζει στο μέγεθος των σκηνών δράσης, στoν μαγνητισμό του ενός πρωταγωνιστή Ράιαν Γκόσλινγκ, αλλά και στο μουστάκι του δεύτερου, του Κρις Έβανς.

Η ταινία βασίζεται στο μπεστ-σέλερ του Μαρκ Γκρίνι που γράφτηκε το 2009, με ήρωα έναν πρώην πράκτορα της CIA και ελεύθερο πληρωμένο δολοφόνο (Γκόσλινγκ) τον οποίο κυνηγά σε όλο τον πλανήτη ένας πρώην συνάδελφός του (Έβανς). Την σκηνοθεσία υπογράφουν οι αδερφοί Ρούσο, οι οποίοι αφού γύρισαν την δεύτερη εμπορικότερη ταινία όλων των εποχών («Avengers:Endgame») και έκαναν ένα μικρό διάλειμμα με την σκηνοθετική φλυαρία του «Cherry», τώρα επιστρέφουν στο σινεμά της μεγάλης παραγωγής. Για να είμαστε ειλικρινείς, ίσως να θέλαμε να δούμε λίγο περισσότερο την εκδοχή σε σκηνοθεσία Τζέιμς Γκρέι και με πρωταγωνιστή τον Μπραντ Πιτ, που σχεδιαζόταν πριν χρόνια αλλά ναυάγησε.

Το τρέιλερ υπόσχεται κατασκοπεία, θέαμα και αληθινό κοσμοπολιτισμό, όχι ντεμέκ, υπό την έννοια ότι φαίνεται να έχουν πραγματοποιηθεί γυρίσματα στις πραγματικές τοποθεσίες, όχι όπως στην περίπτωση του αχαρακτήριστου «Red Notice», που έδειχνε ένα γενικό πλάνο της πόλης και έπειτα μετέφερε τη δράση σε σπίτια και υπόγεια.

Η ταινία θα κυκλοφορήσει στις αίθουσες στις 13 Ιουλίου από την Odeon και θα ανέβει στην πλατφόρμα στις 25 Ιουλίου. Προς το παρόν το Netflix φαίνεται ότι θα κρατήσει αυτό το παράθυρο, αλλά οι φήμες θέλουν να πέφτει και το τελευταίο οχυρό. Ο streaming κολοσσός χρειάζεται χρήματα για να κλείσει μερκώς το τεράστιο παθητικό του και σχεδιάζει, όπως λέγεται, να διανείμει το «Knives Out 2» σε ευρύ κύκλωμα και με παράθυρο αποκλειστικής προβολής στα σινεμά 45 ημερών. Αν συμβεί, θα συνιστά μια μεγάλη ήττα για το Netflix και τη φιλοσοφία που πρεσβεύει εδώ και χρόνια, αλλά και μια υπέροχη νίκη για το σινεμά και την εμπειρία της αίθουσας.