Αφομοιώνοντας δυτικά δάνεια και ενσωματώνοντας ανατολίτικα τρικ με τέτοιο τρόπο που επέστρεψε τα πρώτα με τόκο, επηρεάζοντας τους δυτικούς κινηματογραφιστές, το σινεμά δράσης του Τζον Γου έφτασε στο απόγειό του το 1989 με το φιλμ «The Killer», που πρέπει να βάλεις κάτω τον Μάικλ Μπέι και τους επιγόνους του, να τους δέσεις σε μια καρέκλα και να τους αναγκάσεις να το παρακολουθούν non-stop, μπας και καταλάβουν ότι μπορείς να στήσεις νευρώδη δράση και να αναπαραστήσεις το χάος ενός πεδίου μάχης, χωρίς να καταφεύγεις σε ανερμάτιστο, σπασμωδικό μοντάζ, το οποίο, αν χρειαστεί μπορεί να καλύψει και την απουσία χορογραφίας και σπουδής κατά τον σχεδιασμό ενός set-piece.
Xάρη σε αυτό και το «Hard Boiled», ο Τζον Γου μετανάστευσε στις ΗΠΑ. Η θητεία του εκεί έφερε εισπρακτικά hits, όπως το «Αδίστακτα Πρόσωπα» και το «Επικίνδυνες Αποστολές 2», για να επιστρέψει στη συνέχεια στην πατρίδα του, όπου καταπιάστηκε ακόμα και με το μεγαλεπήβολο έπος με το δίπτυχο του «Πορφυρού Λόφου». Το 2022 βρίσκει τον Τζον Γου και πάλι στην Αμερική να γυρίζει ένα φιλμ δράσης χωρίς διαλόγους (!) και να ετοιμάζει, παράλληλα, το αμερικανικό remake του «Killer» με μια αλλαγή φύλου στον χαρακτήρα. «Ο βασικός λόγος που θέλω να γυρίσω το remake, είναι για να αλλάξω τον κεντρικό χαρακτήρα σε γυναικείο, είναι κάτι που θα δώσει διαφορετική όψη στην ταινία», δηλώνει ο Γου και μας ανοίγει την όρεξη.
Είχαμε ακούσει ξανά για το project πριν λίγο καιρό με τη Λουπίτα Νιόνγκο στην εμπροσθοφυλακή. Δεν ξέρουμε αν η ηθοποιός παραμένει στον πρωταγωνιστικό ρόλο, εκείνο που μάθαμε πριν λίγες ώρες από ένα σχετικό με τον σκηνοθέτη άρθρο των New York Times, είναι ότι σχεδιάζεται η έξοδος του φιλμ μέσα στο 2023. Αναμένουμε.