Τον Ιανουάριο θα γίνει 26. Έχει ήδη αρκετά credtis στο ενεργητικό της, έχει περάσει το σαιξπηρικό «περιεχόμενο» από το οποίο (δικαίως) δεν πας πουθενά χωρίς τα...διόδιά του στην Μεγάλη Βρετανία, έχει κάνει την «Μικρή Τυμπανίστρια» στην τηλεόραση για τον Παρκ Τσαν-γουκ (συμπρωταγωνιστής εκεί ο Σκάρσγκαρντ!), που μπορούσε να είναι πολύ καλύτερο, αλλά δεν είναι δική της ευθύνη (είναι όμως και ευθύνη της διανομής των ρόλων) και από το «Μεσοκαλόκαιρο» του Άστερ και μετά είναι τρία χρόνια που δεν ακούμε για πολλούς άλλους όσο για αυτήν. Την θέλει ο Νόλαν για το «Oppenheimer», ο Βιλνέβ για το 2ο «Dune», παίζει στην Marvel, την αγαπάει το Netflix, έκανε και πολύ θόρυβο (και λίγα εισιτήρια) με το «Μην Ανησυχείς Αγάπη μου» φέτος, τι άλλο να χρειάζεται κανείς για περιγραφή μιας «ανερχόμενης»;
Σειρά τώρα έχει ένα σχέδιο που ακούγεται ενδιαφέρον. Το «The Pack», θα είναι η πρώτη σκηνοθεσία του Αλεξάντερ Σκάρσγκαρντ. Ένα ψυχολογικό θρίλερ, γραμμένο από την Ρόουζ Γκίλροϊ (την οποία δεν γνωρίζουμε, υπογράφει πάντως και το «Project Artemis» με Σκάρλετ Γιόχανσον και Τσάνινγκ Τέιτουμ, αλλά είναι η κόρη της Ρενέ Ρούσο και του Νταν Γκίλροϊ), που ακολουθεί μια ομάδα ντοκιμαντεριστών με ένα μυστικό.
Το μυστικό προέρχεται από ένα εχείρημά τους στην Αλάσκα, όπου προσπαθούν να σώσουν ένα υπό εξαφάνιση είδος λύκου. Όταν επιστρέφουν, και ενώ επίκειται μια κλασάτη απονομή βραβείων, η ένταση τους κυριεύει, καθώς μια θανάσιμη αλήθεια απειλεί να τους εκθέσει ανεπανόρθωτα.
Ενδιαφέρον ακούγεται. Το ίδιο πιστεύει και η παραγωγός Τζένιφερ Φοξ (που έκανε το «Nightcrawler» με τον μπαμπά της Ρόουζ), ενώ η ταινία δεν έχει βρει ακόμη διανομή, ως σχέδιο, στις ΗΠΑ. Τα γυρίσματα προγραμματίζονται για τον Μάρτιο του 2023 και η είδηση λέει ότι θα είναι ένα από τα καυτά χαρτιά της χρονιάς του. Δύσκολο αυτό, αλλά το βλέπουμε στην πορεία.
Ο Σκάρσγκαρντ κάνει μεν το μεγάλο βήμα πίσω από την κάμερα, ωστόσο παίζει και στο επερχόμενο «Infinity Pool» του υιού Κρόνενμπεργκ, ενώ γυρίζει και το «Lee», υπό την καθοδήγηση της Ελίζαμπεθ Μίλερ, δίπλα στην Κέιτ Γουίνσλετ. Αναφέρεται επίσης ως μέρος του καστ και στο σκηνοθετικό ντεμπούτο του Μάικλ Σάνον, «Eric Larue», Σάνον που ήταν επίσης μέρος της «Τυμπανίστριας».
Με το καλό όλοι, όλα.