Με την πρόσφατη εμφάνισή της στο «Infinity Pool» του Μπράντον Κρόνενμπεργκ η Μία Γκοθ παραμένει στον θρόνο της εναλλακτικής σουπερ-σταρ του genre, έχοντας στο ενεργητικό της ένα εκπληκτικό 2022, πρώτα με τη διπλή της εμφάνιση στο «X», μια δημιουργική απόφαση που εμπλουτίζει τη σημειολογία της ταινίας ποικιλοτρόπως, και έπειτα με το prequel της ταινίας, το «Pearl», μια πειραγμένη technicolor, σερκική (εκ του Ντάγκλας Σερκ) άσκηση ύφους που έχει και κάτι να καταθέσει πάνω στο ατέρμονο κυνήγι της διασημότητας και να πει για τους καιρούς μας – «God, make me famous, if you can’t just make it painless», όπως έλεγαν και οι Arcade Fire στον προτελευταίο δίσκο τους. H εμφάνιση της στην ταινία είναι αυτό που θα λέγαμε με ορολογία παλαιοκριτικής tour de force, με highlight έναν χαρακτηριστικό μονόλογο της ,όπου ο Τάι Γουέστ παθαίνει Μπέργκμαν, εγκλωβίζοντας το πρόσωπό της στο φακό. Tελειώνει η σκηνή και θες να σηκωθείς και να χειροκροτήσεις.
Την ταινία επισήμως δεν την είδαμε ακόμα στην Ελλάδα, ας όψεται περισσότερο από την τιμή αγοράς της, η αναιμική εισπρακτική πορεία του «Χ», αν και ανεπισήμως οι ενδιαφερόμενοι βρήκαν τον τρόπο να την παρακολουθήσουν και συμμετέχουν στον παγκόσμιο σοσιομιντιακό χορό που επιπλήττει την οσκαρική Ακαδημία για την απουσία της Γκοθ από τις υποψηφιότητες, αν όχι για τη (μη) νίκη της. Εδώ που τα λέμε, ο τρόμος δεν έχει καλό σερί στα Όσκαρ, σε 95 απονομές μετρά μόλις 5 Όσκαρ ερμηνείας, εκείνα των Φρέντρικ Μαρτς, Ρουθ Γκόρντον, Κάθι Μπέιτς, Άντονι Χόπκινς και Τζόντι Φόστερ.
Ο σκηνοθέτης της στο «Pearl» Τάι Γουέστ προστέθηκε κι αυτός επισήμως στο κλαμπ των διαμαρτυρόμενων. «Κατά τη γνώμη μου η Μία άξιζε ένα Όσκαρ για την ερμηνεία της, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα άλλαζε το επίτευγμά της. Απλά ένα Όσκαρ θα ήταν μια ευχάριστη και ευπρόσδεκτη προσθήκη», σημείωσε ο Γουέστ, ο οποίος ανέφερε ότι ένας συγκεκριμένος τύπος ταινίας δεν εμφανίζεται συχνά στις επιλογές των Όσκαρ, προσθέτοντας ότι θα έλεγε ψέματα αν υποστήριζε ότι δεν είναι φανταστικό να κερδίζεις ένα Όσκαρ, χωρίς, βέβαια, αυτό να σημαίνει και ότι η βράβευση πρέπει να γίνεται αυτοσκοπός.