Το δραματικό παραμύθι της Γκίλιαν Φλιν «Gone Girl» που ο Ντέιβιντ Φίντσερ μεταφέρει ως θρίλερ στη μεγάλη οθόνη σε μια από τις πιο αναμενόμενες παραγωγές της φετινής χρονιάς, διασκευάστηκε ως προς το φινάλε του για την κινηματογραφική μεταφορά του. Αυτό τουλάχιστον αποκαλύπτει το Entertainment Weekly, όπου φωτογραφήθηκαν οι πρωταγωνιστές Μπεν Άφλεκ και Ρόζαμουντ Πάικ, χαρίζοντας στην ειδική έκδοση του περιοδικού για τις ταινίες του 2014 ένα ορεκτικό σινεφίλ εξώφυλλο.
Η ίδια η Φλιν έγραψε μια νέα «τρίτη πράξη» για την ταινία, το καινούργιο πείραμα του Φίντσερ με μια ακόμα βιβλιο-μεταφορά, μετά από το σούπερ μπεστ σέλερ «Το Κορίτσι με το Τατουάζ» του Στιγκ Λάρσον. Ο διάσημος σκηνοθέτης φέρεται να απογοητεύτηκε από την όχι καλή εισπρακτική πορεία του δημοφιλούς πρώτου κεφαλαίου του Millenium, όπου είχε μείνει πιστός στο πρωτότυπο υλικό, χωρίς τελικά αυτό να εκτιμηθεί ιδιαίτερα από το κοινό, παρά τις θερμές κριτικές.
Το βιβλίο εξελίσσεται σαν θρίλερ μυστηρίου με ηρωίδα την Έιμι, μια νεαρή γυναίκα να εξαφανίζεται την πέμπτη επέτειο του γάμου της. Ο άντρας της, Νικ Ντιουν, πρώην πρωτοκλασάτος δημοσιογράφος στη Νέα Υόρκη που έχασε τη θέση του λόγω περικοπών, είναι πλέον ιδιοκτήτης μπαρ στο Μισούρι, έχοντας χρησιμοποιήσει για την ίδρυση της επιχείρησής του τις καταθέσεις της γυναίκας του.
Οι πρώτες έρευνες τον καθιστούν βασικό ύποπτο για την εξαφάνισή της κι επάνω του πέφτει η σκιά ενός πιθανού φόνου. Η πλοκή εξελίσσεται σε δυο αφηγηματικούς άξονες: Ο Νικ λέει τη δική του εκδοχή μέσα από τις ανακρίσεις, ενώ το ημερολόγιο που κρατούσε η Έιμι έχει τη δική του ιστορία να διηγηθεί.
Αντιφάσεις, ψέματα, κρυμμένα μυστικά, η νοσταλγία της κοπέλας για την παλιά τους ζωή στη Νέα Υόρκη, ο τρόπος που και οι δυο – ο Νικ στο παρόν και η Έιμι στο παρελθόν- περιγράφουν το γάμο τους και το σύντροφό τους, αλλά και πολλά στοιχεία που περιπλέκουν την υπόθεση έρχονται στο φως. Με αρκετές ανατροπές μέχρι το τέλος, η ιστορία αγγίζει ζητήματα όπως το πόσο πραγματικά γνωρίζουμε τον άνθρωπο που βρίσκεται στο πλευρό μας, αλλά και τις πράξεις για τις οποίες είμαστε ικανοί.
«Ο Μπεν ήταν εντελώς σοκαρισμένος με τις αλλαγές» αναφέρει η Φλιν. «Έλεγε συνέχεια "μα πέταξε στα σκουπίδια όλη την τρίτη πράξη αλλάζοντας τα πάντα, αρχίζοντας ξανά από την πρώτη ύλη"».
Αν και θα περίμενε κανείς από μια συγγραφέα να μην είναι ιδιαίτερα χαρούμενη για την ολική ανασύνθεση της ιστορίας της με πιο κινηματογραφικά υλικά, η Φλιν δήλωσε ότι απόλαυσε τη διαδικασία αποδόμησης του ίδιους της του δημιουργήματος και αναπροσαρμογής του για την οθόνη. «Το βρήκα συναρπαστικό να πιάσω από την αρχή αυτή τη δουλειά που μου πήρε δύο χρόνια να ολοκληρώσω, να συγκεντρώσω όλα τα χτισμένα τουβλάκια της και μετά με ένα σφυρί να το κατακερματίσω και να το επανακατασκευάσω με τη μορφή σεναρίου».
Ο Μπεν Άφλεκ, που για να μη χάσει την ευκαιρία να πρωταγωνιστήσει σε μια ταινία του Φίντσερ, έδωσε προτεραιότητα σε αυτήν την παραγωγή παρά στα δικά του σκηνοθετικά σχέδια για τη μεταφορά του «Live By Night» του Ντένις Λεχέιν, ενώ για το δημιουργό του «Fight Club» και του «Seven» «κανένας δε θα μπορούσε να καταλάβει καλύτερα αν κάνεις καλά τη δουλειά σου στα σετ από τον σκηνοθέτη του “Argo”». Όσο για το υψηλό προφίλ του Άφλεκ στο χώρο της showbiz, ο Φίντσερ το βρίσκει επίσης ιδανικό για το ρόλο του ως Νικ Ντιουν, ενός ανθρώπου που ως κατηγορούμενος για έγκλημα, βρίσκεται περικυκλωμένος από τα φλας και τον Τύπο: «Ο Μπεν ξέρει πώς είναι να σε κυνηγούν».
Όσο για τη Ρόζαμουντ Πάικ, να θυμίσουμε ότι κέρδισε το ρόλο ανάμεσα σε πολύ πιο ηχηρά ονόματα του χώρου, όπως η Σαρλίζ Θερόν, η Ριζ Γουίδερσπουν, η Νάταλι Πόρτμαν και η Έμιλι Μπλαντ.
Το «Gone Girl» έχει ημερομηνία κυκλοφορίας σε αμερικανικές και βρετανικές αίθουσες την 3η Οκτωβρίου 2014.