Τρέιλερ: Ο Πάτινσον στο κρεβάτι με τις πλούσιες

Αν στο σύγχρονο κόσμο η Νέα Υόρκη πήρε δικαιωματικά τον τίτλο της πόλης των ευκαιριών, στο λυκόφως του 19ου αιώνα το Παρίσι ήταν το απόλυτο place to be για όποιον ήθελε να ανεβεί γρήγορα τα σκαλιά της κοινωνικής καταξίωσης

Τρέιλερ: Ο Πάτινσον στο κρεβάτι με τις πλούσιες

Αν στη σύγχρονη εποχή η Νέα Υόρκη πήρε δικαιωματικά τον τίτλο της «πόλης των ευκαιριών», στο λυκόφως του 19ου αιώνα το Παρίσι ήταν το απόλυτο place to be για όποιον ήθελε να ανεβεί γρήγορα τα σκαλιά της κοινωνικής κι επαγγελματικής καταξίωσης. Και μιλώντας για λυκόφως, ο Ρόμπερτ Πάτινσον κάνει ακριβώς αυτό, στη νέα του ταινία με τίτλο «Bel Ami», που έκανε πρεμιέρα στο Φεστιβάλ Βερολίνου: Ταξιδεύει στο Παρίσι!

Η ταινία μεταφέρει στην οθόνη την ιστορία του ήρωα του Γκι Ντε Μοπασάν, Ζορζ Ντιρουά, φιλόδοξου δημοσιογράφου και καρδιοκατακτητή. Από κακόφημους δρόμους αγροτικής επαρχίας περνάει στα σαλόνια της υψηλής παρισινής κοινωνίας χρησιμοποιώντας τις σαγηνευτικές του ικανότητες για να αναρριχηθεί από την φτώχεια στα πλούτη, για να αφήσει την αγκαλιά των κοριτσιών στους οίκους ανοχής για όμορφες, παθιασμένες και πλούσιες γυναίκες, έτοιμες να του ανοίξουν το δρόμο προς την κορυφή για λίγα τρυφερά χάδια. Και όλα αυτά σε ένα κόσμο όπου η πολιτική και τα μέσα ενημέρωσης αποκτούν επιρροή, το σεξ είναι δύναμη και η φήμη γίνεται εμμονή (- μερικά πράγματα παραμένουν αναλλοίωτα στο χρόνο).

Loading the player ...

Η Ούμα Θέρμαν κρατά το ρόλο της Μαντλέν Φορεστιέ, της γυναίκας που συστήνει τον Ντιρουά στα σαλόνια, η Κρίστιν Σκοτ Τόμας είναι η γυναίκα του εκδότη του και ερωμένη του, ενώ και η Κριστίνα Ρίτσι πέφτει στα δίχτυα του. Στο καστ επίσης η Χόλιντεϊ Γκρενιέ (από τους τηλεοπτικούς Βοργίες).

Για τον "καλό φίλο" Πάτινσον πάντως, που προσπαθεί να αποδείξει ότι είναι καλός ηθοποιός και όχι απλώς βρικόλακας, αυτή η ταινία ήταν ένα πρώτο crash test πριν από το μεγάλο του στοίχημα – το "Cosmopolis" του Κρόνενμπεργκ, που μοιάζει να του ταιριάζει περισσότερο.

Οι Ντεκλάν Ντόνελαν και Νικ Όρμεροντ εκμεταλλεύονται εδώ το παρουσιαστικό του για να τον παρουσιάσουν αβάσταχτα γοητευτικό και αρκούντως αντιπαθητικό, καθώς περνάει από κρεβάτι σε κρεβάτι, ανεβαίνοντας παράλληλα τα επίπεδα της διψασμένης για σκάνδαλα παρισινής ελίτ, αλλά δε μοιάζει ικανός να απογειώσει ένα ρόλο που θέλει κάτι περισσότερο από συνοφρυωμένο ύφος και πασαρέλα ρούχων εποχής. Δυστυχώς, φοβόμαστε ότι ο θεατής δε θα τον βρει τόσο ακαταμάχητο όσο οι ώριμες Παριζιάνες των σαλονιών (εξαιρουμένων των εφήβων κοριτσιών που κάνουν τατουάζ με το όνομά του από την πρώτη ατάκα του ως Έντουαρντ στο Twilight saga).

Α.Ν

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ