Η Warner αλλάζει τις ημερομηνίες κυκλοφορίας μεγάλων παραγωγών της

Kαλά νέα για όσους ανυπομονούν για τη νέα ταινία του δημιουργού του «Barbarian», λιγότερο καλά για όσους αδημονούσαν για το «Bride» της Μάγκι Τζίλενχαλ.

Από τον Γιάννη Βασιλείου
Η Warner αλλάζει τις ημερομηνίες κυκλοφορίας μεγάλων παραγωγών της

Υποψιαζόμαστε ότι συνέβη λιγότερο για βελτίωση του προγραμματισμού και περισσότερο για λογιστικούς λόγους. Τους έχει λούσει κρύος ιδρώτας στη Warner με την αναιμική εισπρακτική πορεία του «Mickey 17» και του επερχόμενου «Alto Knights» - που, παρεμπιπτόντως, δεν θα κυκλοφορήσει στη χώρα μας- και θέλουν να συμμορφώσουν τα βιβλία τους για να μετριαστεί ο αρνητικός αντίκτυπος στο τέλος της χρονιάς. Στο θέμα των αλλαγών στον προγραμματισμό, λοιπόν: Το «Bride» της Μάγκι Τζίλενχαλ, που ακούγεται ότι δίχασε πολύ έντονα το κοινό των δοκιμαστικών προβολών, φεύγει από τον Σεπτέμβριο και μετακινείται τον Μάρτιο του ’26 – ημερομηνία που βγήκε και το «Mickey 17».

Το «Weapons», η δεύτερη ταινία του δημιουργού του «Barbarian» Ζακ Κρέγκερ, θα κυκλοφορήσει νωρίτερα, όχι τον Ιανουάριο του ’26, αλλά τον Αύγουστο του τρέχοντος. Αυτό, πάλι, ενθουσίασε στις δοκιμαστικές προβολές, ήταν και περιζήτητο σενάριο, στο στούντιο περιμένουν ότι θα αποτελέσει την έκπληξη της χρονιάς. Το «Weapons» παίρνει τη θέση του «One Battle after Another», της πολυδάπανης παραγωγής του Πολ Τόμας Άντερσον με τον Λεονάρντο Ντι Κάπριο, που λέγεται ότι δεν παραπέμπει ακριβώς σε σύγχρονο μπλοκμπάστερ – τι περίμεναν άραγε, στο «Vineland» του Πίντσον βασίζεται, κανείς δεν εκτοξεύει φονικές ακτίνες με τους αντίχειρές του εκεί. Η ταινία αποκτά την πιο οσκαρική ημερομηνία της 26ης Σεπτεμβρίου - εκείνη του «Bride» δηλαδή- όταν θα έχει στη διάθεσή της και όλες τις αίθουσες ΙΜΑΧ. Έτσι θα προλάβει και μια πρεμιέρα στο φεστιβάλ Βενετίας ίσως;

Πρακτικά, η Warner ανέβαλλε για του χρόνου μια δυνητική εισπρακτική αποτυχία , το «Bride», που θα μεγάλωνε την μαύρη τρύπα στον οικονομικό απολογισμό της για το 2025, έβαλε στη θέση της το «Weapons», που θα διασκεδάσει τις εντυπώσεις και ενδέχεται να αποφέρει και έσοδα λόγω χαμηλότερου κόστους, και άλλαξε τις προσδοκίες από την ταινία του Πολ Τόμας Άντερσον, καθώς πλέον η αγορά θα περιμένει από αυτή συμπεριφορά οσκαρικού τίτλου και όχι καλοκαιρινού μπλοκμπάστερ.

Το παν είναι να διαχειρίζεσαι ένα κινηματογραφικό στούντιο με κριτήρια καλλιτεχνικά.

Τρέιλερ: Είναι το «Τοgether» το «Substance» της φετινής χρονιάς;Νέο τρέιλερ «Ballerina»: Το λάθος ή η σοφή επιλογή της Lionsgate στις αίθουσες