To «Barbarian» υπήρξε απρόσμενη εισπρακτική επιτυχία στις ΗΠΑ. Στη χώρα μας το είδαμε μόνο στο Disney+ μεν, πλην όμως συζητήθηκε όσο λίγες ταινίες τρόμου των τελευταίων ετών. Το ατμοσφαιρικό πρώτο του 40λεπτο συνιστά υπόδειγμα υποβολής, φανερώνοντας έναν κινηματογραφικό σεφ που ξέρει πώς να «μαγειρέψει» απειλή και να την γαρνίρει με ατμόσφαιρα ποιότητας ΑΑΑ, χρησιμοποιώντας τα πιο απλά υλικά. Μια απρόσμενη και γενναία αφηγηματική στροφή (και αλλαγή τόνου) στη συνέχεια δείχνει και κότσια. Ταυτόχρονα είναι εμφανώς μια δημιουργία προσβεβλημένη από τη νόσο της πρώτης ταινίας - νιώθεις ότι ο Ζακ Κρέγκερ ήθελε να τα πει όλα μονομιάς.
Για τη δεύτερη ταινία του, το «Weapons», έγινε σωστός πλειστηριασμός, με τη Warner να κερδίζει πληρώνοντας ένα παχυλό ποσό, σε μια προσπάθεια να αποκατασταθούν οι σχέσεις του στούντιο με τους δημιουργούς και να καλυφθεί το κενό που άφησαν η αποχώρηση του Νόλαν και του Ζακ Σνάιντερ, αλλά και ο παραγκωνισμός του Ίστγουντ, ας μην ξεχνάμε ότι με «American Sniper», «Sully» και «Mule» είχε δώσει τρεις εισπρακτικές επιτυχίες στο στούντιο μέσα στη δεκαετία, μη βασισμένες σε franchise ή brand name - δεν βάζουμε καν τη σχέση δεκαετιών στην εξίσωση, αφού αυτή τη σκωραμίδα, τον CEO Ντέιβιντ Ζάσλαβ, τον μέλλουν μόνο οι αριθμοί. Παρεμπιπτόντως, ο τελευταίος έχει βρεθεί σε δύσκολη θέση, καθώς ετοιμαζόταν να διώξει τους υπεύθυνους του κινηματογραφικού τμήματος Μάικ Ντε Λούκα και Παμ Άμπντι, αλλά οι επιδόσεις του «Minecraft» και του «Sinners» τού χαλάσανε τα σχέδια και τώρα θα είναι δυσκολότερο να εξηγήσει την κίνηση στους μετόχους, στους οποίους λογοδοτεί - γιατί για τον Θεό του Σινεμά πολύ που σκοτίστηκε. Αν αναρωτιέστε, πάντως, γιατί διαβάζετε άρθρα στo Variety με τίτλο «έχει ακόμα δρόμο για να κερδοφορήσει το Sinners» μετά το ανέλπιστα καλό άνοιγμά του, ίσως η παραπάνω πληροφορία να εξηγεί το «μυστήριο».
Παρασυρθήκαμε, να μας συγχωρέσετε, έτσι κι αλλιώς πολλές πληροφορίες για το «Weapons» ακόμα δεν έχουμε – ή και να έχουμε, δεν κάνει να δώσουμε. Θα γράψουμε ότι μια σειρά θριαμβευτικών δοκιμαστικών προβολών, οδήγησαν τη Warner να μεταφέρει την έξοδό του φέτος τον Αύγουστο από του χρόνου τον Γενάρη. Μπορούμε να πούμε, επίσης, ότι πρόκειται για ένα (ακόμα πιο) φιλόδοξο φιλμ τρόμου, παράλληλων αφηγήσεων, και ότι το concept θέλει σχεδόν όλα τα παιδιά μιας σχολικής τάξης σε αμερικανική κωμόπολη να εξαφανίζονται ταυτόχρονα το ίδιο βράδυ στις 02.17. Το πρωτο τρέιλερ δείχνει τα παιδιά να τρέχουν προς το σκότος – άραγε πρόκειται για παραλλαγή του «Μαγικού Αυλού»; Ο Τζος Μπρόλιν είναι ο ντετέκτιβ που τα αναζητά, η Τζούλια Γκάρνερ η δασκάλα της τάξης. Περισσότερα θα μάθουμε στις 21 Αυγούστου που κυκλοφορεί η ταινία στις αίθουσες.