Παρά την φυσική συγκράτηση που νοιώθει κανείς, ιδίως αν δεν συγκλονίστηκε από τον -αξιοπρεπή- «Nosferatu», μια κάποια χαρά δραπετεύει για την κανονική διαιώνιση των τεράτων της Universal.
Ο Έγκερς θα γυρίσει στην Αγγλία την...σκοτεινιά του, κάποιοι θα διερωτηθούν μετά από το «Witch» και το «Lighthouse» «how dark is he willing to go?» (άστο φίλε στους επαγγελματίες το σκοτάδι), οι φήμες θέλουν έναν από την ομάδα του ήχου του να θέλει αγκαλίτσες αφ' ότου το διάβασε. (Hint: Αν ήταν πραγματικά σκοτεινό θα φοβόταν τις αγκαλίτσες.)
Το σενάριο, φημολογείται, τοποθετεί την δράση στον 13ο αιώνα, με τον διάλογο να έχει αναφορές στα Παλιά Αγγλικά έτσι για την πειθώ. Ο Έγκερς έχει διάσημη εμμονή με τα παραμύθια, τις δοξασίες και την μυθολογία, και όλα αυτά ταιριάζουν άριστα στο κλίμα ενός καλού Λυκανθρώπου. Στο σημείο αυτό να καταθέσουμε άνθη και στην ταινία του Τζόνστον από το 2010 («The Wolfman»), η οποία σφαγιιάστηκε από την κριτική και κατακρεουργήθηκε από τον κόσμο, και 4-5 νοματαίοι θα έλεγαν δείτε την γι' αυτό που αναπαριστά και επανεκτιμήστε.
Η ταινία αρχικά προγραμματιζόταν από τον Έγκερς να γίνει ασπρόμαυρη, απέραντο λάθος θα ήταν, το κατάλαβε (ίσως και το στούντιο να έπαιξε τον ρόλο του - η φιλική στους δημιουργούς Focus Features), τώρα πάμε για πανέγχρωμο παραμύθι μεταμόρφωσης, το οποίο με λίγη καλή τύχη θα ξεπεράσει και τα 181 εκατομμύρια του «Νοσφεράτου».