Υπάρχουν πολλοί τρόποι να πιάσεις μια κωμωδία καταστροφής τοποθετημένη στην τελευταία βραδιά του 20ού αιώνα, αλλά και της 2ης χιλιετίας μ.Χ. Ο Κάιλ Ρούνεϊ, «απόμαχος» του SNL, συν-σεναριογράφος του «Bringsby Bear» και μάλλον γενικώς αντιληπτός ως ωραίος τύπος, διαλέγει την φωτογράφιση μιας εποχής που ίσως ζητούσε αλλά ακόμα δεν είχε (κι ίσως δεν φανταζόταν) την τεχνολογία επικοινωνίας που έχει σήμερα, μιας εποχής που είχε καλύτερη ποπ μουσική, που τα μόντεμ έκαναν κάτι παράξενους ήχους προτού συνδεθούν στις χελωνοειδών ταχυτήτων γραμμές τους.
Στην ταινία βλέπουμε ξανά, επιτέλους, την Ρέιτσελ Ζέγκλερ (ναι κάτι Shazam και κάτι Hunger Games δεν πιάνονται για ταινίες) του «West Side Story» του Σπίλμπεργκ, καθώς και τους Τζέντεν Μαρτέλ και Τζούλιαν Ντένισον, σε μια παραγωγή που άνοιξε στο SXSW κα στις 6 Δεκεμβρίου παίρνει μια φιλόδοξη ημερομηνία στις αίθουσες μέσω της Α24. Όπως και οι ήρωές της, έτσι και η ίδια η ταινία θα παλέψει για τη ζωή της στα ταμεία - με πολύ αμφίβολα αποτελέσματα, να άλλο ένα πράγμα που δεν είναι διόλου όπως 25 χρόνια πριν όταν και το ποπ σινεμά ήταν πολύ καλύτερο και οι δυνατότητες μιας εμπορικής επιτυχίας, αναλογικής πάντα, ήταν υπαρκτές.
Χλωμό αν θα το δούμε στην Ελλάδα, η ελπίδα πεθαίνει τελευταία - είθε και να έχει «βγει» το έργο στους δημιουργούς του.