Έχοντας κομίσει ένα συγκλονιστικό ντεμπούτο, τον «Πατέρα», μια άνευ προηγουμένου προσομοίωση της ανοϊκής και (τελικά) της ανθρώπινης κατάστασης, με έναν Άντονι Χόπκινς σε ερμηνεία από εκείνες που νιώθεις πώς ο ηθοποιός έσκαψε βαθύτερα, πήγε σε ένα μέρος που υπερβαίνει την απλή έκθεση κι έφτασε το ολοκληρωτικό ξεγύμνωμα – ο Μπράντο στο «Τελευταίο Τανγκό» και η Μπέργκμαν στη «Φθινοπωρινή Σονάτα» είναι σχετικά παραδείγματα- ο Φλόριαν Ζέλερ σκόνταψε στις μελοδραματικές ατραπούς του «Γιού» και στις εχθρικότατες κριτικές, συνεπώς η «Μητέρα» που ολοκληρώνει την θεατρική τριλογία του, προς το παρόν αναβάλλεται.
Η κινηματογραφική επάνοδός του θα έρθει με το «Bunker» μια ταινία με τους Πενέλοπε Κρουζ και Χαβιέρ Μπαρδέμ, την οποία ο δημιουργός έγραψε έχοντας το ζεύγος στο μυαλό του. H σύνοψη θέλει έναν αρχιτέκτονα να αναλαμβάνει να χτίσει ένα καταφύγιο για μεγιστάνα της τεχνολογίας και αυτή την ανάθεση να επηρεάζει τον γάμο του, καθώς η σύζυγός του επιχειρεί ανασκόπηση στην εικοσαετή σχέση τους – και υποθέτουμε τα πορίσματα δεν είναι θετικά.
Ο Ζέλερ δηλώνει ότι θέλει να χαρτογραφήσει τα ανθρώπινα συναισθήματα, διαπλέκοντας μυθοπλασία με πραγματικότητα. Η ταινία, αναμενόμενα, είναι από τα πιο hot πακέτα της φετινής αγοράς των Καννών. Μπαρδέμ και Κρουζ έχουν να εμφανιστούν μαζί στην οθόνη από το «Everybody Knows»(2018) του Φαρχαντί - ωραιότατη ταινία, το κοινό αγάπησε εμφατικά, η κριτική στην πλειονότητά της διαφώνησε διακριτικά.