«Είμαι πολύ υπερήφανη για την ερωτική σκηνή μου με την Σίρσα»: Η Κέιτ Γουίνσλετ μιλά για το «Ammonite»

Σε πρόσφατη συνέντευξή της στο The Hollywood Reporter, η πολυβραβευμένη, σπουδαία ηθοποιός μιλά για την τελευταία ταινία της «Ammonite», τα virtual κινηματογραφικά Φεστιβάλ και την «τεμπελιά» λόγω πανδημίας.

Από τον Πάνο Γκένα
«Είμαι πολύ υπερήφανη για την ερωτική σκηνή μου με την Σίρσα»: Η Κέιτ Γουίνσλετ μιλά για το «Ammonite»

«Α, γ@μησέ τα, έχω ξεχάσει να παίζω». Τάδε έφη Κέιτ Γουίνσλετ, μία από τις καλύτερες σύγχρονους ηθοποιούς, σχολιάζοντας την μετα-covid μη παραγωγική περίοδο. 

Με αφορμή την επερχόμενη πρεμιέρα του «Ammonite» σε σκηνοθεσία Φράνσις Λι («God's Own Country») στο Φεστιβάλ του Τορόντο, η Γουίνσλετ μίλησε στο The Hollywood Reporter για την ταινία, τις ερωτικές σκηνές που μοιράζεται με την συμπρωταγωνίστριά της Σίρσα Ρόναν (επίσης σπουδαία ερμηνεύτρια, με ήδη 4 υποψηφιότητες για Όσκαρ), την ιδέα των εικονικών Φεστιβάλ, τη θέση των γυναικών στη βιομηχανία και για τα σίκουελ των «Avatar», κινηματογραφικό reunion με τον Τζέιμς Κάμερον δεκαετίες μετά τον οσκαρο-θραυστικό «Τιτανικό» (1997).

Το «Ammonite» (δείτε το τρέιλερ εδώ) βασίζεται στη ζωή της βρετανίδας παλαιοντολόγου Μαίρη Άνινγκ και εμπνέεται από τον έρωτά της για την Σαρλότ Μάτσισον, μία νεαρή εύπορη Λονδρέζα. «Η Σίρσα κι εγώ χορογραφήσαμε τη σκηνή οι ίδιες», δηλώνει η Γουίνσλετ για την ερωτική τους σκηνή. «Ασφαλώς δεν είναι σαν να τρως σάντουιτς, αλλά νομίζω πως η Σίρσα κι εγώ αισθανθήκαμε πραγματικά ασφαλείς. Ο Φράνσις ήταν φυσικά πολύ νευρικός και του είπα "Άκουσε, θα το λύσουμε", και πραγματικά τα καταφέραμε. "Θα ξεκινήσουμε από εδώ, θα δώσουμε ένα φιλί, θα συνεχίσουμε στο στήθος, μετά θα κατέβεις πιο κάτω, θα κάνεις αυτό, θα ανέβεις παραπάνω", εννοώ πως επισημάναμε τον ρυθμό της σκηνής για να έχουμε κάτι σταθερό που θα υποστηρίζει την αφήγηση. Ένιωσα πιο περήφανη από ποτέ για την ερωτική σκηνή του "Ammonite". Και καθόλου αμήχανη».

Η ταινία θα κάνει παγκόσμια πρεμιέρα στο Φεστιβάλ του Τορόντο στις 11 Σεπτέμβρη. Πώς νιώθει η Γουίνσλετ για τη νέα κανονικότητα; «Μπορώ να είμαι χωρίς παπούτσια και δεν χρειάζεται να φορέσω ένα φόρεμα και να νιώθω περίεργα. Είναι υπέροχο. Μπορώ να έχω ένα ποτήρι κρασί λίγο έξω από το πλαίσιο!».

Τρία χρόνια μετά το #MeToo και τον εξοστρακισμό του Χάρβεϊ Γουάνιστιν, με τον οποίο η Γουίνσλετ είχε συνεργαστεί στα «Σφραγισμένα Χείλη» και είχε αποφύγει να ευχαριστήσει στα Όσκαρ, σχολιάζει πως «[σ.τ.σ. Η κατάσταση] Ήταν γ@αμημένα αληθινή. Ναι υπήρχαν σεξουαλικές χάρες (casting couches). Αυτό που μπορώ να πω είναι πως ήμουν ασφαλής. Προσπαθούσα να μένω ασφαλής. Αλλά τώρα είναι άλλοι καιροί και μας προστατεύουν οι ιστοριές των γενναίων ανθρώπων που μίλησαν ανοιχτά, και προσέχουμε ο ένας τον άλλο, και θα μας σέβονται, δεν θα μας υποβαθμίζουν δεν θα μπαίνουμε στο περιθώριο, δεν θα μας υπονομεύουν πια. Αυτό είναι. Τελειώσαμε».

Σχεδόν τρεις δεκαετίες στο προσκήνιο μετά το σοκαριστικό, κινηματογραφικό ντεμπούτο της στα «Ουράνια Πλάσματα» (1994) του Πίτερ Τζάκσον και με σημαντικές συνεργασίες που περιλαμβάνουν ονόματα όπως οι Ανγκ Λι, Μάικλ Γουίντερμπότομ (αξέχαστο «Jude»), Χόλι Χάντερ, Άλαν Πάρκερ, Στίβεν Ντάλντρι (το Όσκαρ της για τα «Σφραγισμένα Χείλη»), Ρόμαν Πολάνσκι, Μισέλ Γκοντρί (για την «Λιακάδα»), Στίβεν Σόντερμπεργκ, Ντάνι Μπόιλ, Γούντι Άλεν και (του πρώην συζύγου της) Σαμ Μέντες, η Γουίνσλετ για πολλούς θα είναι η Ρόουζ του «Τιτανικού» και καλή φίλη του Λεονάρντο Ντι Κάπριο. Τι έχει να αποκαλύψει για τη νέα συνεργασία της με τον Τζέιμς Κάμερον στα σίκουελ του «Avatar», κάτι που σηματοδοτεί την πρώτη της performance-capture ερμηνεία;

«Έπρεπε να μάθω πώς να κάνω ελεύθερες βουτιές για τον ρόλο στο Avatar, πράγμα απλώς απίστευτο. Το μεγαλύτερο διάστημα που κράτησα την ανάσα μου ήταν 7 λεπτά και 14 δευτερόλεπτα, τρελά, τρελά πράγματα. Υποδύομαι έναν χαρακτήρα του νερού [...] Ήταν υπέροχο να δουλεύω ξανά με τον Τζιμ. Ο χρόνος τον άλλαξε. Ο Τζιμ έχει γίνει πατέρας αρκετές φορές πια και είναι ένας πιο ήρεμος άνθρωπος. Χαλαρός».

Διαβάστε όλη την συνέντευξη της Κέιτ Γουίνσλετ στο The Hollywood Reporter.

Φωτογραφίες credit: Jason Bell