Η περίοδος σιωπηρού παραγκωνισμού του Τζόνι Ντεπ από τις μεγάλες παραγωγές των αμερικανικών στούντιο φαίνεται να λαμβάνει τέλος σιγά σιγά, με σημείο εκκίνησης το «Day Drinker». Εκεί μπαρτέντερ κρουαζιερόπλοιου συναντά πότη και μπλέκουν σε μια περιπέτεια με αντιπάλο τον υπόκοσμο. Η Πενέλοπε Κρουζ συμπρωταγωνιστεί, ποιος υποδύεται ποιον δεν διευκρινίζει το δελτίο τύπου, ίσως να μην έχει και ιδιαίτερη σημασία άλλωστε.
Σκηνοθετεί ο Μαρκ Γουέμπ, που κάποτε ενθουσίαζε hip νεολαίους με τις «500 Μέρες με τη Σάμερ», μετά έμπλεξε στον ιστό της αράχνης, υπογράφοντας τις δυο ταινίες της Sony με τον Άντριου Γκάρφιλντ, κι έπειτα το έριξε κυρίως στην τηλεόραση, με τις κινηματογραφικές του απόπειρες να περνούν απαρατήρητες. Μυστηριωδώς, Ντεπ και Κρουζ έχουν συμπληρώσει ήδη τρεις συνεργασίες, μια στο «Blow», μία στους τέταρτους (και χειρότερους) «Πειρατές της Καραϊβικής» και άλλη μία στο «Έγκλημα στο Όριεντ Εξπρές» του Κένεθ Μπράνα, που είχε υπάρξει μεγάλη εισπρακτική επιτυχία – το αναφέρουμε επειδή μπορεί να ξεχάσατε το μέγεθος του hit που υπήρξε.
Η ταινία παράγεται υπό τη στέγη της Lionsgate, που δεν μπορεί να σταυρώσει επιτυχία φέτος στο αμερικανικό box-office. Τα σχετικά άρθρα σε ξένες ιστοσελίδες εντάσσουν στη σχετική λίστα το «Megalopolis», εμείς το βρίσκουμε λάθος. Ναι μεν το κόστος παραγωγής που κατέβαλε ο Κόπλα προσωπικά είναι υπέρογκο, ως ταινία, όμως, συναγωνίζεται τίτλους όπως η «Anora», το «Banshees of Inisherin», το «Whale», το «Ferrari», το «Tar», το «Sing Sing» κτλ., οι οποίες κυκλοφόρησαν σε αντίστοιχο δίκτυο αιθουσών στις ΗΠΑ. Αν κοιτάξετε τα τελικά νούμερα των σχετικών παραγωγών, θα διαπιστώσετε ότι οι εισπράξεις της δεν είναι καθόλου άσχημες.