Υψηλή Ραπτική
Haute Couture

Η Ναταλί Μπαγέ πρωταγωνιστεί σε μια ταινία που δεν θα αφήσει αδιάφορους τους (σινε)φίλους της μόδας.
&Η Έσθερ είναι στο τέλος της καριέρας της ως βασική σχεδιάστρια μόδας στο εργαστήριο της Dior Avenue Montaigne. Μία μέρα, ένα εικοσάχρονο κορίτσι, η Τζέιντ, της ληστεύει την τσά ντα στο μετρό. Αντί να καλέσει την αστυνομία η Έσθερ αποφασίζει ν α φροντίσει την Τζέιντ. Βλέπει σε εκείνη την πιθανότητα να της μεταλαμπαδεύσει τις γνώσεις της, την τέχνη της ραπτικής, τον μοναδικό της πλούτο. Στον τρελό κόσμο της Υψηλής Ραπτικής που ο υπέ ρμετρος ανταγωνισμός είναι καθημερινότητα η Έσ θερ θα ξεπεράσει τον εαυτό της και θα αλλάξει τα στερεότυπα.
Τα κοστούμια και τα σκηνικά της ταινίας επιμελήθηκε ο οίκος Dior
Γι α την παραγωγή της ταινίας
Η ιδέα της προέκυψε όταν η Σ ιλβί Οχαγι όν επισκέφτ ηκε έναν Οίκο Μόδας με μ ια φίλη της , η οποία λίγο πριν παντρευτεί έμεινε έγκυ ος , με αποτέλεσμα το νυφικό της να χρειάζεται αλλαγή. Ό τ αν η μοδίστρα άρχισ ε να δουλεύει , η Οχαγιόν μαγ εύτηκε από την ικανότητά της και αποφάσισε να κάνει μια ταινία που θα αποτυπ ώνει τον εντυπωσιακό τρόπ ο δημιουργίας των ρούχων.
Επιπλέον, μεγάλο μέρος της ταινίας προέκυψε από τ α προ βλήμα τα που αντιμετώπ ιζε με την κόρη της , η οποία την έδιω χνε όλο και περισσότερο απ ό κοντά της . Η Οχαγιόν έλε γε στην κόρη της , «Τζέιντ , με απορρί πτει ς ως μητέρα, οπότε πρέπει να βρεις μια άλλη θηλυκή φιγούρα που θα σε βοηθήσει να ωριμάσεις και να γίνεις αυτό που θες». Στα μάτια της Οχαγιόν, αυτή η φιγούρα είναι ο χαρακτήρας της Έσθερ.
Τέλος, ο τρίτος παράγοντας που καθόρισε την τελική μορφή της ταινίας ήτ αν η αγάπη της Ο χαγιόν για τη Γαλλία, μια χώρα στην οποία τα πάντα είναι εφικτά και όπου όλα τα άτομα μπορούν να βρουν μια δουλειά εφ ’ όσον το αξίζουν. Άλλωστε, όπως αναφέρει κ άποιος στην ταινία , «Όλοι μιλούν για τη δουλειά∙ εγώ θέλω να σου προσφ έρω ένα επ άγγελμα» με την Οχαγιέ να συμπληρώνει πως όταν γνωρίζεις να κάνεις κάτι μπορείς να νιώσεις ευχαριστημένος με τον εαυτό σου.