Παντρέψου Με
Marry Me

Πληγωμένη σταρ της ποπ (Τζένιφερ Λόπεζ) επιλέγει τυχαία να παντρευτεί έναν χωρισμένο καθηγητή μαθηματικών (Όουεν Γουίλσον). Ο ρομαντισμός του αδύνατου επιβιώνει ακόμα και στη φρενίτιδα των social και της show biz, σε μια αφελή εκδοχή της αισθηματικής κομεντί που διασώζεται μερικώς από τους δύο πρωταγωνιστές της και ορισμένες κωμικές αναλαμπές.
Κανείς δεν αναμένεται να πέσει από τα σύννεφα αν σημειώσουμε πως ρομάντζα κόντρα στις όποιες λογικές πιθανότητες, ανάμεσα σε μια διασημότητα και έναν κοινό θνητό, έχουν γνωρίσει καταφανώς ανώτερες βερσιόν στο συγγενές «Μια Βραδιά στο Νότινγκ Χιλ» ή στον δραματικό «Σωματοφύλακα». Η αντισυμβατικότητα του ζευγαρώματος δύο ξένων μεταξύ τους κόσμων ακολουθεί εδώ στο «Παντρέψου Με» μια πιο αναπάντεχη γραμμή, με την ποπ σταρ που υποδύεται η Τζένιφερ Λόπεζ να είναι εκείνη που ζητάει το χέρι του χωρισμένου καθηγητή μαθηματικών, τον οποίο παίζει ο Όουεν Γουίλσον. Μέσα από μια σειρά καταστάσεων μάλιστα, που επίσης δε φαντάζουν συνηθισμένες, πόσο μάλλον ρεαλιστικές. Αλλά από πότε η ρομαντική κομεντί λειτούργησε με γνώμονα τον ρεαλισμό για να ξεκινήσει τώρα τις εξαιρέσεις;
Το φιλμ της Κατ Κόιρο, βασισμένο σε κόμικ αν το πιστεύετε, παίζει παράλληλα με τον χείμαρρο της διασημότητας και τη φρενίτιδα των like, με την ανάλογη επιδερμικότητα που το είχε κάνει ο Ντάνι Μπόιλ στο «Yesterday». Σε αυτά πάντως τα Μέσα αντανακλάται η καριέρα των Κατ Βαλντέζ (Λόπεζ) και Μπαστιάν (στο ντεμπούτο του το αστέρι της latin pop, Maluma), δύο ινδαλμάτων της μουσικής βιομηχανίας που ετοιμάζονται να συνδυάσουν τον γάμο τους με τη live παρουσίαση του νέου τους single «Marry Me», σε ένα συναυλιακό γεγονός που θα αφήσει εποχή. Έλα όμως που λίγο πριν τη μεγάλη ώρα, η Κατ μαθαίνει για την απιστία του Μπαστιάν. Πληγωμένη και σε μια στιγμή παραφροσύνης, επιλέγει τυχαία από το κοινό τον εμβρόντητο Τσάρλι (Γουίλσον), τον οποίο προφανώς δεν έχει ξαναδεί ποτέ της. Αφού ο έρωτας δεν της βγήκε σε καλό, το ρίχνει στην τύχη.
Η Λόπεζ σε μια άτυπη κινηματογραφική εκδοχή του «Jenny from the Block», του προ 20ετίας χιτ της που μιλούσε για την αληθινή Τζένι πίσω από τα φώτα της διασημότητας
Ο συνεσταλμένος Τσάρλι που δεν έχει social media και είναι αφοσιωμένος στη δουλειά και την πιτσιρίκα κόρη του (που θα ήθελε να τον θεωρεί κουλ αλλά δεν του κάνει τη χάρη), δέχεται διστακτικά αν και ανυστερόβουλα την τρελή πρόταση της Κατ, η ζωή της οποίας περιστρέφεται γύρω από μανατζαραίους, χορηγίες και δημοσιογράφους. Το ότι ο τζόγος τους βγαίνει σε καλό, ας πιστωθεί στον κινηματογραφικό θεό του έρωτα που έχει πάντα κέφια για το αναπάντεχο, με την ευγενική υπενθύμιση πως το κοινό του «Παντρέψου Με» οφείλει να είναι προετοιμασμένο για μερικές γενναίες παρακάμψεις του όποιου ρεαλισμού. Σημασία στη rom-com άλλωστε έχουν μονάχα οι ερωτευμένοι, με τη διαφορά πως εδώ πρώτα παντρεύονται σε μια ψιλοσοβαρή πλάκα ελαφρού νιχιλισμού, και μετά γνωρίζονται. Τα εμπόδια τόσο των καταβολών των δύο ηρώων όσο και του τρίτου παράγοντα (Maluma) που διεκδικεί μια δεύτερη ευκαιρία από την Λόπεζ, μπαίνουν απλώς ως ενισχυτικό γεύσης για την επικείμενη ανανέωση των όρκων. Που αυτή τη φορά θα παρθούν μετά λόγου γνώσεως.
Το διαφαινόμενο ζάχαρο της αρχής από τον άκρατο ροζ ρομαντισμό ευτυχώς μετριάζεται στην πορεία, κυρίως χάρη στις κωμικές ατάκες της Σάρα Σίλβερμαν (παίζει τη φίλη και συνάδελφο του Γουίλσον), ανάλογες αν και πιο προκάτ παρεμβάσεις του Τζίμι Φάλον (που υποδύεται τον εαυτό του) και τη γειωμένη παρουσία του πάντα τίμιου Όουεν Γουίλσον, που είναι ταμάμ στο ρόλο ενός τζέντλεμαν, ταπεινού και γεμάτου ενσυναίσθηση, που αντιλαμβάνεται τα όρια του κόσμου του και γίνεται αξιαγάπητος μέσα σε αυτά.
Η συμπρωταγωνίστριά του Τζένιφερ Λόπεζ από την άλλη, αναμενόμενα εξοικειωμένη τόσο με το είδος όσο και με την υποχρέωση να παίξει εδώ ένα alter-ego της, εμφανίζεται προσβάσιμη δίχως να απαλλάσσεται κιόλας από το λαμπερό make up της ηρωίδας της, όπως για παράδειγμα έκανε υποδειγματικά η Τζούλια Ρόμπερτς στο «Νότινγκ Χιλ». Σε κάθε περίπτωση όμως, βρίσκει την ευκαιρία να σκαρώσει μια άτυπη κινηματογραφική εκδοχή του «Jenny from the Block», του προ 20ετίας χιτ της που μιλούσε για την αληθινή Τζένι πίσω από τα φώτα της διασημότητας. Το οποίο παρεμπιπτόντως είναι σκάλες ανώτερο από το στείρο «Marry Me» που επαναλαμβάνεται σαν κακό ringtone, ή από το αν μη τι άλλο πιο αποδεκτό «On My Way», δύο από τα κομμάτια δηλαδή που ερμηνεύει εδώ.