O Nίκολας Κέιτζ τρομοκρατεί τα ελληνικά ταμεία (Ελληνικό box-office, Τετραήμερο 11/07/24 - 17/07/24)

Xλιαρό το γενικό σύνολο εισιτηρίων, με τον τελικό του Euro να κουτσουρεύει μερικώς τις εισπράξεις της Κυριακής. Η Pixar έχει γαντζωθεί από την πρώτη θέση του top-10, το «Fly me to the Moon» εκπλήσσει ευχάριστα, ωστόσο η επιτυχία της εβδομάδας ακούει στο όνομα «Longlegs». 

Από τον Γιάννη Βασιλείου
O Nίκολας Κέιτζ τρομοκρατεί τα ελληνικά ταμεία (Ελληνικό box-office, Τετραήμερο 11/07/24 - 17/07/24)

Εδώ και εβδομάδες γράφουμε ότι το «Ιnside Out 2» θα παραμείνει στην κορυφή του box-office μέχρι τον ερχομό του «Deadpool vs Wolverine», συνεπώς καμία έκπληξη δεν μας προξενεί που βρέθηκε και πάλι στην πρώτη θέση της κατάταξης, μεγαλώνοντας όλο και περισσότερο το «προπανδημικό» του σύνολο. Η έκπληξη ήρθε στη δεύτερη θέση. Το «Fly me to The Moon» είχε κάποια καλά μαγαζιά, αλλά αυτό δεν συνεπάγεται απαραίτητα επιτυχία, αν δεν υπάρχει ενδιαφέρον του κοινού για την ταινία – σε καλά μαγαζιά έπαιξε και το «Horizon» του Κέβιν Κόστνερ, για παράδειγμα, αλλά βρίσκεται στα 5.556 εισιτήρια και μάλλον αυτή την εβδομάδα το αποχαιρετούμε . Τα 13.609 εισιτήρια από 89 οθόνες δεν είναι λόγος για να πετάξουμε στο διάστημα από χαρά, ωστόσο από μια κομεντί τοποθετημένη κατά την προετοιμασία της αποστολής του Αpollo 11 και τόσο εμφανώς «αμερικάνικη» θα περίμενες ένα νούμερο πιο κοντά στις επιδόσεις του «Twisters» - εκεί μπορούμε να μιλάμε για σωστή φυσική καταστροφή στα ταμεία- παρά σε αυτό που τελικά έκανε. Δύσκολα θα έχει διάρκεια, λόγω της διάρκειάς του, αλλά το θετικό word of mouth μπορεί να το βοηθήσει. 

H επιτυχία της εβδομάδας, ωστόσο, είναι το «Longlegs». Ανήκοντας σε ένα είδος που δουλεύει κυρίως στα multiplex και ελάχιστα στα θερινά, θα έλεγες ότι ξεκινά με το αριστερό την πορεία του στα ελληνικά σινεμά, δεδομένου και ότι δεν ανήκει σε κάποιο γνωστό franchise τρόμου. Kι όμως, πέτυχε το τρίτο καλύτερο άνοιγμα ταινίας τρόμου μέσα στο 2024, πίσω από το εγχώριο φαινόμενο του «Μην Ανοίγεις την Πόρτα» (81.666 εισιτήρια από 119 οθόνες) και την «Άσπιλη» (13.175 εισιτήρια από 74 οθόνες), αλλά με καλύτερο μέσο όρο από τη δεύτερη (11.150 εισιτήρια από 51 οθόνες).

Οφείλουμε μια αναφορά και στο ιταλικό «C’ e Ancora Domani». Τα 4.756 εισιτήρια θα μπορούσαν να θεωρηθούν επιτυχία, η οποία μετριάζεται από το άνοιγμα σε 21 οθόνες, ειδικά αν σκεφτείς ότι κάποιες από αυτές φέρνουν κόσμο ό,τι και να παίζουν. Ωστόσο, μπορεί αυτό το αφύσικα ευρύ άνοιγμα να λειτουργήσει θετικά για το word of mouth της ταινίας. Αν δεν συμβεί αυτό, είναι πιθανό να δούμε συμπεριφορά αντίστοιχη των «Dear Paris» και «Bernadette», που ούτε να διπλασιάσουν το άνοιγμά τους δεν κατάφεραν – για τη συγκεκριμένη εμείς δεν αμφιβάλλουμε ότι θα τα καταφέρει, και ας μην περάσαμε καλά με το κήρυγμά της.   

Όσο για το γενικό σύνολο, αυτό παρέμεινε στα ίδια επίπεδα με το προηγούμενο, κουτσουρεμένο λόγω βροχών τετραήμερο, με το κοντέρ να σταματάει στα 80.456 εισιτήρια. Ήταν κι αυτό το τετραήμερο κάπως κουτσουρεμένο λόγω του τελικού του Euro, σκεφτείτε ότι το σύνολο εισιτηρίων της Κυριακής ήταν χαμηλότερο από εκείνο της Πέμπτης, ωστόσο μην περιμένετε ανάκαμψη την ερχόμενη εβδομάδα, με τέτοιο προγραμματισμό. Αυτή θα έρθει με το «Deadpool vs. Wolverine», που για το καλό της αγοράς θα πρέπει να έχει διάρκεια, αλλιώς μας περιμένει μαύρος Αύγουστος, τουλάχιστων μέχρι την έλευση του μεταγλωττισμένου «Aπαισιότατου». 

1.«Τα Μυαλά που Κουβαλάς 2», 23.951 εισιτήρια, 138 οθόνες (Σύνολο: 526.407)
2. «Fly Me to the Moon», 13.609 εισιτήρια, 89 οθόνες
3.«Longlegs», 11.150 εισιτήρια, 51 οθόνες
4.«Hit Man», 4.782 εισιτήρια, 31 οθόνες (Σύνολο: 18.454)
5.«Πάντα Υπάρχει το Αύριο», 4.756 εισιτήρια, 21 οθόνες
6.«Twisters», 3.309 εισιτήρια, 51 οθόνες
7.«Μικρά Πρόστυχα Γράμματα», 2.635 εισιτήρια, 24 οθόνες (Σύνολο: 34.814)
8.«Πρόγευμα στο Τίφανις», 1.845 εισιτήρια, 3 οθόνες
9. «Ο Πάντα-Πανγκ στην Αφρική», 1.754 εισιτήρια, 28 οθόνες (Σύνολο: 8.125)
10. «Ενα Ησυχο Μέρος: Ημέρα Πρώτη», 1.591 εισιτήρια, 20 οθόνες (Σύνολο: 22.138)

Μπένεντικτ Κάμπερμπατς: Ένας ιππότης στην αυλή του ΧόλιγουντΒίντεο: Η κινηματογραφική ομορφιά της υπαρξιακής αγωνίας