Η πρώτη φορά που ο Σούπερμαν μεταφέρθηκε στο σινεμά, στα τέλη της δεκαετίας του ’70, συνέβη κυρίως επειδή βρέθηκαν κάποιοι μουρλοί Ρώσοι λεφτάδες που ήθελαν να γραφτούν στην Ιστορία του κινηματογράφου, αλλά, πέρα από αυτή την ευτυχή συγκυρία, το να μεταφερθεί ο ήρωας στη μεγάλη οθόνη υπήρξε μέσα στις δεκαετίες μία συνεχής αβέβαιη πάλη, με τη Warner να μην είναι ποτέ σίγουρη τι θέλει να κάνει και με ποιον δημιουργό.
Το αποτέλεσμα είναι πως, τουλάχιστον μέχρι στιγμής, τα σχέδια που ναυάγησαν παραμένουν πιο ενδιαφέροντα από αυτά που πραγματοποιήθηκαν!
Superman V
Του: Ιλια Σαλκάιντ
Τι θα ήταν: Ο Σούπερμαν πεθαίνει και αναγεννιέται μέσα στον κόσμο–μινιατούρα της Κάντορ (άσε τώρα, πού να εξηγούμε!)
Γιατί δεν έγινε: Γράφτηκαν δύο εκδοχές του σεναρίου στις αρχές των ’90s, αλλά πρώτα ήρθε η χρεοκοπία της Cannon Films και έπειτα, το 1993, η Warner αγόρασε τα κινηματογραφικά δικαιώματα από τους Σαλκάιντ.
Superman Reborn
Του: Τζον Πίτερς
Τι θα ήταν: Ο βετεράνος παραγωγός πέταξε στα σκουπίδια το «Superman V», αλλά κράτησε την ιδέα της αναγέννησης. Στη Σούπερμαν εκδοχή «για τη γενιά του MTV» (ναι, είμαστε στις αρχές των ’90s), ο Ντούμσντεϊ θα σκότωνε τον Σούπερμαν, όμως η δύναμή του θα μεταφερόταν στη Λόις Λέιν πριν πεθάνει, εκείνη θα γεννούσε (!) τον γιο του, ο οποίος θα μεγάλωνε πάρα πολύ γρήγορα (!!!) και θα έσωζε τον κόσμο.
Superman Lives
Των: Κέβιν Σμιθ, Τιμ Μπάρτον
Τι θα ήταν: Τέλειο; Στα τέλη των ’90s, ο Σμιθ πρότεινε την ιστορία, η Warner προσέλαβε τον Τιμ Μπάρτον, υπέγραψε με τον Νίκολας Κέιτζ για τον ρόλο, ενώ οι φήμες μιλάνε και για cameo εμφάνιση του Μάικλ Κίτον, που τότε ήταν ο Μπάτμαν. Ηταν αυτή η ευκαιρία της Warner για ένα ξεκίνημα τύπου «Εκδικητές», 15 χρόνια πριν από τους «Εκδικητές»;
Γιατί δεν έγινε: Κόλαση. Ο ένας μετά τον άλλον οι συνεργάτες άρχισαν να αποχωρούν, το μπάτζετ άρχισε να φουσκώνει δίχως να υπάρχει ταινία, και τελικά, το 2001, η Warner τα πέταξε όλα στα σκουπίδια και άρχισε εκ του μηδενός.
Batman Vs. Superman
Του: Βόλφγκανγκ Πέτερσεν
Τι θα ήταν: Η κλασική υπερηρωική «εναντίον» ιστορία, όπου δύο ήρωες τσακώνονται για τη μισή ταινία και μετά καταλαβαίνουν ότι κάποιος τους έχει παραπλανήσει, συνεργάζονται και κερδίζουν τον κοινό εχθρό.
Γιατί δεν έγινε: Η Warner αποφάσισε ότι θα κυνηγήσει σόλο ταινίες για τους δύο χαρακτήρες.
Superman: Flyby
Του: Τζέι Τζέι Έιμπραμς
Γιατί δεν έγινε: Οταν μία σειρά από σκηνοθέτες παράτησαν το σχέδιο, η Warner προσέλαβε τον Μπράιαν Σίνγκερ, ο οποίος όμως είχε άλλες διαθέσεις, με αποτέλεσμα το σενάριο του Εϊμπραμς να καταλήξει στα σκουπίδια και τον Σίνγκερ να γυρίζει το «Σούπερμαν, Η Επιστροφή» αντ’ αυτού.
Screen test του Χένρι Κάβιλ για το ρόλο του Superman, εννιά χρόνια πριν το «Άνθρωπος από Ατσάλι»
Σίκουελ του «Σούπερμαν, Η Επιστροφή»
Του: Μπράιαν Σίνγκερ
Τι θα ήταν: Μία συνέχεια του «Σούπερμαν, Η Επιστροφή», με μεγαλύτερη έμφαση στη δράση, όλο το καστ να επιστρέφει, και την τεράστια μάζα από κρυπτονίτη στο διάστημα να αποτελεί εφαλτήρια απειλή για την πλοκή της νέας ταινίας.
Γιατί δεν έγινε: Η Warner ποτέ δεν ενθουσιάστηκε με την «Επιστροφή», ο Σίνγκερ ποτέ δεν ήταν χαρούμενος με τη διακριτική αποστασιοποίησή τους από το τελικό αποτέλεσμα, και, τελικά, η απεργία των σεναριογράφων καθυστέρησε το σχέδιο όσο χρειαζόταν, ώστε και οι δύο πλευρές να συνειδητοποιήσουν πως θέλουν κάτι διαφορετικό. Ετσι, η Warner αποφάσισε να προχωρήσει σε reboot, με αποτέλεσμα τον «Ανθρωπο από Ατσάλι».