Αν δεν είχα τον Λάνθιμο, τι θα ημουν στη Γη (Ελληνικό box-office, Τετραήμερο 06/11/25-09/11/25)

Εντάξει, ας σοβαρευτούμε, αλήτες δεν θα γινόσαντο οι αιθουσάρχες, ωστόσο, άνευ «Βουγονίας», η αγορά θα έβλεπε σύνολο εισιτηριών πολύ χαμηλότερο από εκείνο προ δυο εβδομάδων.

Από τον Γιάννη Βασιλείου
Αν δεν είχα τον Λάνθιμο, τι θα ημουν στη Γη (Ελληνικό box-office, Τετραήμερο 06/11/25-09/11/25)

Είναι πασιφανές ότι ο Γιώργος Λάνθιμος έχει χτίσει πια μια καλή σχέση με το ελληνικό κοινό, η οποία δεν διαταράχθηκε από τις δύστροπες «Ιστορίες Καλοσύνης». Εκείνες είχαν ξεκινήσει με 21.482 εισιτήρια σε 138 οθόνες τον Ιούνιο του 2024, η «Βουγονία» έκοψε 33.402 εισιτήρια σε 102 οθόνες. Να σημειωθεί ότι το νούμερο αυτό ήρθε σε μια, από την πανδημία κι έπειτα, παραδοσιακά δύσκολη περίοδο για τις χειμερινές αίθουσες και υποδεικνύει αυξημένο ενδιαφέρον του κοινού για την ταινία. Θεωρούμε κλειδωμένο το εξαψήφιο σύνολο - το word of mouth φαινεται θετικό σε πρώτη φάση. Χάρη στη «Βουγονία», είδαμε ένα σύνολο 86.684 εισιτηρίων το περασμένο τετραήμερο.

To «Predator: Badlands» επιβεβαίωσε τη μειωμένη απήχηση του franchise και του είδους της επιστημονικής φαντασίας στη χώρα μας, αλλά με αυτά ως δεδομένα, τα 8.044 εισιτήρια από 67 οθόνες δεν είναι ένας άσχημος αριθμός. Το «Μια Μάχη μετά την Άλλη» αν και παίζεται μόνο σε 29 οθόνες πια, συνεχίζει να κόβει εισιτήρια, έχοντας φτάσει τα 176.107 – πραγματικά, ένα απίθανο νούμερο. Ο «Δράκουλας» με τη σειρά του, βοηθούμενος από το brand name κι από το tik tok, θα περάσει σύντομα τις 70 χιλιάδες, θεμελιώνοντας το status της ανέλπιστης επιτυχίας του φθινοπώρου.

Τα 2.430 εισιτήρια του «Surrender» από 27 οθόνες είναι ανεκτά, δεδομένου πως πρόκειται για arthouse horror που δεν έχει ακουστεί ιδιαίτερα, αν και καταλαβαίνουμε όλοι ότι, στην περίπτωσή του, δεν θα γίνει του …«Oddity». Μόλις 1.079 άνθρωποι είδαν τη Σίντνεϊ Σουίνι ως «Christy». Όπως διαπιστώσαμε και με το παρεμφερούς ιδιοσυγκρασίας «Smashing Machine» έναν μήνα νωρίτερα, αυτές οι ταινίες δεν τραβάνε στην Ελλάδα – αν και δεν πήγε πολύ καλύτερα ούτε στις ΗΠΑ.

Κατά τα άλλα, όπως μπορείτε να διαπιστώσετε παρακάτω στο top-10, το οικογενειακό κοινό στηρίζει τα σινεμά, με τα εισιτήρια να μοιράζονται σε διάφορες παραγωγές, δεδομένης της απουσίας παραγωγής-κράχτη – ευτυχώς, κοντοζυγώνει η ώρα του δεύτερου «Zootopia». Η «Χάιντι» εμφανώς εξαργύρωσε την αναγνωρισιμότητα του brand name κι ας απείχε το θέαμα πολύ από τη μιγιαζακική εκδοχή του που αγάπησαν οι μεγαλύτεροι ως παιδιά, ενώ το «Grand Prix of Europe» σημείωσε ένα από τα υψηλότερα ανοίγματα animation Β’Εθνικής εντός του 2025, πιθανότατα από πιτσιρικάδες που λατρεύουν τα «Cars» της Pixar και ήθελαν να δουν λίγη οδηγική δράση ακόμα στην αίθουσα.

Αν θέλουμε να δούμε και το ποτήρι μισογεμάτο, πάντως, οι τρεις πρώτες ταινίες του top-10 ήταν όλες τους νέες κυκλοφορίες.

Δείτε αναλυτικά το top-10:
1.«Βουγονία», 33.402 εισιτήρια, 104 οθόνες
2.«Κυνηγός: Επικίνδυνη Ζώνη», 8,044 εισιτήρια, 67 οθόνες
3.«Grand Prix: Ο Γύρος της Ευρώπης», 6.111 εισιτήρια, 72 οθόνες
4.«Μια Μάχη μετά την Αλλη», 4.417 εισιτήρια, 29 οθόνες (Σύνολο: 176.107)
5.«Χάιντι: Η Διάσωση του Μικρού Λύγκα», 3.526 εισιτήρια, 40 οθόνες (Σύνολο: 29.300)
6.«Dracula», 3.304 εισιτήρια, 18 οθόνες (Σύνολο: 69.492)
7.«Τα Κακά Παιδιά 2», 2.868 εισιτήρια, 26 οθόνες (Σύνολο: 115.012)
8.«Toμ και Τζέρι: Η Απαγορευμένη Πυξίδα», 2.831 εισιτήρια, 39 οθόνες (Σύνολο: 23.357)
9.«Μετανιώνοντας Για Σένα», 2.763 εισιτήρια, 30 οθόνες (Σύνολο: 22.499)
10.«Ο Φίλος μου ο Ταφίτι», 2.718 εισιτήρια, 52 οθόνες (Σύνολο: 12.601)

Μεχντί Αβάζ: «Όταν αφηγείσαι μια ιστορία μέσα από την οπτική των παιδιών, ανακαλύπτεις ξανά τον κόσμο μαζί τους»