Habemus papam - αλλά είναι ο Αρτ ο Κλόουν (Ελληνικό box-office, Τετραήμερο 07/11/24 - 10/11/24)

Όπως φανταζόμασταν όσοι βλέπουμε τι γίνεται στο Tiktok εδώ και κάποιες εβδομάδες, το «Terrifier 3» άνοιξε πολύ καλά (αν και ελαφρώς χαμηλότερα από όσο περιμέναμε) στο ελληνικό box-office. To «Κονκλάβιο» προσέλκυσε το ενήλικο κοινό στις αίθουσες, κάτι που δεν συνέβη με την «Εμίλια Πέρεζ» και την «Παρθενόπη», που σημείωσαν απογοητευτικά νούμερα. 

Από τον Γιάννη Βασιλείου
Habemus papam - αλλά είναι ο Αρτ ο Κλόουν (Ελληνικό box-office, Τετραήμερο 07/11/24 - 10/11/24)

Μέλη της αγοράς που δεν παρακολουθούν τι γίνεται στο tiktok ίσως να πιάστηκαν στον ύπνο με την υποδοχή που επιφύλαξαν στο «Terrifier 3» στα multiplex. Στην παραγματικότητα το άνοιγμα του είναι ελαφρώς χαμηλότερο από αυτό που περιμέναμε. Έκοψε 22.726 εισιτήρια από 72 οθόνες, εκεί που το «Smile 2» άνοιξε με 32.021 από 102 οθόνες – δεν έχει νόημα να βγάλετε τον μέσο όρο ανά αίθουσα, δεν πάει ακριβώς αναλογικά, αλλά κι εκεί το «Smile 2» επικρατεί και μάλιστα με χαμηλότερο hype.

Είναι φυσικά ένα πολύ καλό νούμερο, που (μάλλον) δικαιολογεί την αγορά του από την εταιρεία διανομής του. Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πώς θα λειτουργήσει στη συνέχεια και αν τα κρατήματά του θα είναι εκείνα μιας κανονικής κυκλοφορίας τρόμου που αρέσει στο κοινό ή θα έχει συμπεριφορά μεμονωμένου event και θα γίνει του «Mην Ανοίγεις την Πόρτα».

Στη δεύτερη θέση βρέθηκε το «Κονκλάβιο» με ένα θετικό αρχικό νούμερο, που αδικείται λίγο (και αδικεί και τις αίθουσες) από την για ακόμα μια φορά υπερβολικά ευρεία διανομή του. Να σημειωθεί ότι από τα 13.466 εισιτήρια, τα 9.450 προήλθαν από 28 αθηναϊκές αίθουσες. Ενδεικτικά, αναφέρουμε ότι τον περασμένο Γενάρη «Τα Παιδιά του Χειμώνα» είχαν ανοίξει με 16.773 από 58 οθόνες. Με ένα φινάλε που φαίνεται να διχάζει, δεν περιμένουμε ανάλογες επιδόσεις, αλλά το φράγμα των 50 χιλιάδων εισιτηρίων είναι ένας εφικτός στόχος, έστω κι αν έρχονται ο νέος Αλμοδόβαρ και ο «Μονομάχος 2» - ναι, θα έχει διαρροή κι από εκεί.

Τα απογοητευτικά previews της «Εμίλια Πέρεζ» υποδείκνυαν τι θα ακολουθούσε, ωστόσο φάνηκε εμπράκτως ότι μια διόλου αμελητέα διαφορά μπορεί να κάνει και η ύπαρξη κριτικών  για την ταινία – μεταξύ άλλων, ακούει ο κόσμος γι' αυτή. Το μιούζικαλ του Οντιάρ σίγουρα έχασε κοινό από την «Παρθενόπη» του Πάολο Σορεντίνο, που βρέθηκε εκτός top-10 με 2.457 εισιτήρια από 23 οθόνες. Η κοινή τους έξοδος φαινόταν εξαρχής κακή ιδέα, ένας διαφορετικός προγραμματισμός δεν θα άλλαζε ουσιωδώς την εικόνα μεν, αλλά κάπως θα έσωζε τις εντυπώσεις. Κατά τα άλλα, για το «Ατίθασο Ρομπότ» γράφαμε ότι δεν θα έχει σοβαρό ανταγωνιστή μέχρι την έλευση της δεύτερης «Βαϊάνας» και τα εισιτήρια του από εβδομάδα σε εβδομάδα δεν μας διαψεύδουν. Έχει δρόμο ακόμα μπροστά του, η κατοστάρα δεν είναι ανέφικτος στόχος.

Δείτε αναλυτικά το top-10:

1.«Terrifier 3», 22.762 εισιτήρια, 72 οθόνες (Σύνολο: 29.537)
2.«Κονκλάβιο», 13.466 εισιτήρια, 68 οθόνες
3.«Venom: Η Τελευταία Πράξη», 10.170 εισιτήρια, 54 οθόνες (Σύνολο: 111.435)
4.«Red One», 9.093 εισιτήρια, 50 οθόνες
5.«Το Ατίθασο Ρομπότ», 8.326 εισιτήρια, 71 οθόνες (Σύνολο: 71.962)
6.«The Substance: Το Ελιξίριο της Νιότης», 6.554 εισιτήρια, 43 οθόνες (Σύνολο: 37.633)
7. «Smile 2», 4.811 εισιτήρια, 25 οθόνες (Σύνολο: 111.241)
8. «Looney Tunes: Ο Πόρκι και ο Ντάφι σώζουν τη Γη», 3.710 εισιτήρια, 61 οθόνες (Σύνολο: 17.132)
9.«Εγώ ο Απαισιότατος 4», 3.661 εισιτήρια, 36 οθόνες (Σύνολο: 364.779)
10.«Emilia Perez», 3.223 εισιτήρια, 24 οθόνες (Σύνολο: 3.908)

Μία κινηματογραφική γιορτή μουσικής και σινεμά: Σαν σήμερα έκανε πρεμιέρα η «Φαντασία»Βίντεο: Τα 10 καλύτερα σενάρια όλων των εποχών