Μπορεί να είχαμε πτώση στο σύνολο, αλλά όσο το τελικό νούμερο παραμένει εξαψήφιο, το χαμόγελο δεν σβήνει. Ο βασικός αιμοδότης αυτής της απότομης ανόδου, το τέταρτο «Conjuring», είχε πτώση άνω του 50% μεν, αλλά για το μέγεθος του ανοίγματος και για τη συνήθως front-loaded συμπεριφορά του τρόμου, αυτό δεν λογαριάζεται για πτώση αλλά για άνοιγμα. Το σύνολο βρίσκεται στα 164.232 εισιτήρια. Αν βρισκόμασταν πιο βαθιά στη χειμερινή σεζόν, θα αμφιβάλλαμε κατά πόσο θα καταφέρει να προσπεράσει το «F1», που βρίσκεται στα 228.685 εισιτήρια. Tώρα, που πρακτικά δεν έχει ανταγωνισμό ούτε την ερχόμενη εβδομάδα, ούτε και τη μεθεπόμενη – πιστεύει κανείς ότι το «One Battle after Another» θα τραβήξει την πιτσιρικαρία;- το θεωρούμε ψιλοδεδομένο. Eξακολουθούμε να πιστεύουμε, όμως ότι το «Λίλο και Στιτς» μπορεί να νιώθει ήσυχο με τα 277.980 εισιτήρια του, τα οποία ενδέχεται να αυξηθούν λίγο ακόμα με την περιστασιακή επαναφορά του στον προγραμματισμό των αιθουσών.
Στη δεύτερη θέση έχουμε ένα anime που έσπασε ταμεία στις ΗΠΑ. Η event έξοδος του Demon Slayer: Infinity Castle, που απευθύνεται στους φαν της σειράς, δεν είχε μεν ανάλογη επίδοση στη χώρα μας, ωστόσο τα 18.160 εισιτήρια είναι εντυπωσιακά, με τα 8.007 να έρχονται από την επαρχία. Το παρελθόν έχει διδάξει ότι η πτώση το επόμενο τετραήμερο θα είναι θεαματική, αν, όμως, δούμε κρατήματα, τότε θα μπορούμε να μιλήσουμε για μικρό εισπρακτικό φαινόμενο – στην κατηγορία του πάντα.
Η «Συναισθηματική Αξία» στην τέταρτη θέση κάνει εξαιρετικό άνοιγμα με 12.272 εισιτήρια από 33 οθόνες - κάποιες εκ των οποίων χειμερινές, να καταγραφεί στα πρακτικά. Η ταινία του Γιοακίμ Τρίερ έχει τις προδιαγραφές για μια μακρά εισπρακτική πορεία, αν και η συνειδητά μπεργκμανική της εκφορά μπορεί να σταθεί τροχοπέδη σε μια ταμειακή συμπεριφορά αλά «Ανατομίας μιας Πτώσης». Στον αντίποδα, καθόλου δεν έπεισε το «Long Walk», δεύτερη διασκευή Στίβεν Κινγκ, μια εβδομάδα μετά το «Life of Chuck», με 2.981 εισιτήρια από 29 οθόνες – εκείνο είχε κάνει τα διπλά, σε ανάλογο αριθμό οθονών. Μιλώντας για «Life of Chuck» συνεχίζει να προπορεύεται στην κόντρα ενήλικων ταινιών μεγάλου κοινού της περασμένης εβδομάδας έναντι του «Caught Stealing». Τα σύνολα είναι στα 10.622 και 9.783 αντίστοιχα, αλλά η ταινία του Μάικ Φλάναγκαν άνοιξε στις μισές αίθουσες σε σχέση με εκείνη του Αρονόφσκι.
Από λοιπές νέες κυκλοφορίες, εκτός δεκάδας βρέθηκε το «Donwton Abbey: The Grand Finale» με 1.778 εισιτήρια από 33 οθόνες - μόνο η πρώτη ταινία είχε δουλέψει στα θερινά. Η επανέκδοση του «Toy Story» έγινε κάπως βιαστικά και μάλλον δεν πρόλαβε να επικοινωνηθεί και απέφερε μόνο 1.639 εισιτήρια από 32 οθόνες, το «Sketch» επιβεβαίωσε ότι οι οικογένειες είναι δύσπιστες προς το live-action θέαμα, κόβοντας 905 εισιτήρια σε οθόνες, το «Vagabond» έκλεισε με τον χειρότερο δυνατό τρόπο ένα καλοκαίρι που δεν ευνόησε τις επανεκδόσεις εκπροσώπων της Nouvelle Vague - αναιμικά τα ανοίγματα και του «Αλφαβίλ» και, κάπως αναπάντεχα, του «Ζιλ και Τζιμ- κόβοντας μόλις 177 εισιτήρια σε 3 οθόνες. Τι να πουν, βέβαια, και τα 3 σινεμά που έκοψαν το «Hot Milk» το οποίο δεν έπιασε καν διψήφιο νούμερο – το κοντέρ σταμάτησε στα 99 εισιτήρια.
Δείτε αναλυτικά το top-10:
1.«Το Κάλεσμα 4: Τελευταία Τελετουργία», 38.086 εισιτήρια, 128 οθόνες (Σύνολο: 164.232)
2.«Demon Slayer – Η Ταινία: Το Κάστρο του Απειρου», 18.160 εισιτήρια, 64 οθόνες
3.«Τα Κακά Παιδιά 2», 13.876 εισιτήρια, 112 οθόνες (Συνολο: 54.415)
4.«Συναισθηματική Αξία», 12.272 εισιτήρια, 33 οθόνες
5.«Στρουμφάκια: Η Ταινία», 3.523 εισιτήρια (Σύνολο: 93.928)
6.«Weapons», 3.418 εισιτήρια, 26 οθόνες (Σύνολο: 82.904)
7.«Ρόουζ εναντίον Ρόουζ», 3.385 εισιτήρια, 27 οθόνες (Σύνολο: 46.494)
8.«Materialists», 2.921 εισιτήρια, 28 οθόνες (Σύνολο: 147.129)
9.«Η Μακριά Πορεία», 2.919 εισιτήρια, 29 οθόνες
10.«Life of Chuck», 2.067 εισιτήρια, 15 οθόνες (Σύνολο: 10.622)