Η Κέιτ Μπλάνσετ σώζει τα προσχήματα (Ελληνικό Box-office, Τετραήμερο 13/03/25 - 16/03/25)

Στο ίδιο, χαμηλό επίπεδο εισιτηρίων κινήθηκε και αυτό το τετραήμερο το εγχώριο box-office, με το «Σκιές στο Σκοτάδι» του Στίβεν Σόντερμπεργκ να πιάνει πενταψήφιο αριθμό.

Από τον Γιάννη Βασιλείου
Η Κέιτ Μπλάνσετ σώζει τα προσχήματα (Ελληνικό Box-office, Τετραήμερο 13/03/25 - 16/03/25)

Για τρίτο συνεχόμενο τετραήμερο το εγχώριο box-office κινείται στα ίδια χαμηλά επίπεδα. 57.889 τα εισιτήρια, τουλάχιστον δεν έπεσαν κι άλλο, θα υποστήριζε κανείς, αλλά έρχονται εβδομάδες δύσκολες. Μπορεί πχ. η επόμενη εβδομάδα να έχει τη «Χιονάτη» που (θεωρητικά) απευθύνεται στο οικογενειακό κοινό, αλλά με την 25η Μαρτίου να πέφτει Τρίτη, φοβόμαστε ότι μεγάλο μέρος του εν λόγω target group θα προτιμήσει τις εξοχές - εκτός κι αν το κύμα ψύχους στο οποίο αναφέρονται οι μετεωρολόγοι κρατήσει για μερικές μέρες ακόμα, μπας και σώσει τα προσχήματα ενός χειμώνα που, πρακτικά, δεν ήρθε ποτέ, προς χαρά των απανταχού καλοκαιράκηδων, οι οποίοι, ακόμα κι υπό αυτές τις συνθήκες, εξακολουθούν να γκρινιάζουν.

Τουλάχιστον αυτή την εβδομάδα μπόρεσε μια ταινία να πιάσει πενταψήφιο αριθμό εισιτηρίων. Ο λόγος για το «Black Bag» του Στίβεν Σόντερμπεργκ. Το λαμπερό καστ κι ένα είδος που αρέσει στο ελληνικό κοινό έφεραν ένα πολύ πιο θετικό αποτέλεσμα από αυτό που δείχνουν φαινομενικά οι αριθμοί, λόγω του «απλώματος» της ταινίας. Υπό φυσιολογικές συνθήκες θα θεωρούσαμε την πενηντάρα κλειδωμένη, αλλά οι καιροί είναι παράξενοι, το εισιτήριο, πλην φωτεινών εξαιρέσεων, παραμένει ακριβό και τα θερινά αργούν να ανοίξουν.

Ακριβώς από κάτω βρίσκουμε τον φετινό οσκαρικό νικητή, την «Anora» που πήρε boost ισχυρό από την βράβευσή της και θα περάσει τα συνολικά εισιτήρια του «Brutalist» - σύνολο 65.915 μέχρι στιγμής για την ταινία του Κορμπέ. Οφείλουμε για ακόμα μια φορά να θυμίσουμε ότι η ταινία του Μπέικερ πήρε γερό πριμ από τη Γιορτή του Σινεμά - σε πραγματικούς αριθμούς και με δεδομένη τη διάρκειά του, που έκοψε προβολές και οθόνες, το «Brutalist» έχει πραγματοποιήσει θριαμβική πορεία.

Κατά τα λοιπά,  δεν είναι άσχημα τα 17.828 εισιτήρια του «Mickey 17» σε 11 μέρες, τουλάχιστον για το είδος του sci-fi όπου ανήκει, τα παιδικά θεάματα καταλαμβάνουν πέντε από τις δέκα θέσεις του top-10, το «Monkey», ελλείψει ανταγωνισμού στα multiplex, θα περάσει το φράγμα των 30 χιλιάδων εισιτηρίων, ενώ το «The Opera» έκοψε 1.416 εισιτήρια από previews στην Εθνική Λυρική Σκηνή. Ένα παράδοξο αποτέλεσμα, με δεδομένο ότι υπάρχουν σοβαρές πιθανότητες την ερχόμενη εβδομάδα που θα βγει σε αρκετές αίθουσες να κόψει περίπου τον ίδιο αριθμό εισιτηρίων – αν όχι λιγότερα. Τέλος, το «Hard Truths» του Μάικ Λι έκοψε μόνο 871 εισιτήρια, αλλά σε συνετό κύκλωμα διανομής – άνοιξε σε 10 οθόνες. Όταν κάθε εβδομάδα βγαίνουν μια καραβιά νέοι τίτλοι, μοιραία θα βλέπουμε ανάλογα αποτελέσματα, ακόμα και για ταινίες δημιουργών τέτοιου εκτοπίσματος.

Δείτε αναλυτικά το top-10:
1.«Σκιές στο Σκοτάδι», 14.508 εισιτήρια, 88 οθόνες
2.«Anora», 5.717 εισιτήρια, 58 οθόνες (Σύνολο: 65.829)
3.«Mickey 17», 4.474 εισιτήρια, 52 οθόνες (Σύνολο: 17.828)
4.«Dog Man», 4.057 εισιτήρια, 63 οθόνες (Σύνολο: 44.440)
5.«Superwings: Η Ταινία», 3.349 εισιτήρια, 67 οθόνες
6.«Πριγκίπισσα Επαναστάτρια», 2.108 εισιτήρια, 41 οθόνες (Σύνολο: 5.914)
7.«The Monkey», 2.058 εισιτήρια, 20 οθόνες (Σύνολο: 28.319)
8.«Sonic 3: Η Ταινία», 1.425 εισιτήρια, 11 οθόνες (Σύνολο: 131.580)
9.«The Opera! Αριες για έναν Ερωτα», 1.416 εισιτήρια (σ.σ. τα συγκεκριμένα εισιτήρια κόπηκαν από previews που πραγματοποιήθηκαν στην Εθνική Λυρική Σκηνή)
10.«Ο Πάντινγκτον στο Περού», 1.415 εισιτήρια, 22 οθόνες (Σύνολο: 68.418)

 

Γκλεν Κλόουζ: 10 ερμηνείες μιας μεγάλης κυρίαςΒίντεο: Το «Aftersun» και οι τρόποι που φωλιάζει μέσα σου