Eισιτήρια σαν τα πέταλα μιας «Ανεμώνης» (Ελληνικό Box-office, Τετραήμερο 13/11/25- 16/11/25)

Aπογοητευτικά τα νούμερα της μεγάλης επιστροφής του Ντάνιελ Ντέι-Λιούις στη μεγάλη οθόνη, την ίδια ώρα που ο Λάνθιμος κρατάει γερά, η «Νυρεμβέργη» εκπλήσσει και ο Παρκ Τσαν-Γουκ (μάλλον) γοητεύει το σινεφίλ κοινό.

Από τον Γιάννη Βασιλείου
Eισιτήρια σαν τα πέταλα μιας «Ανεμώνης» (Ελληνικό Box-office, Τετραήμερο 13/11/25- 16/11/25)

Δεν έχουμε νέα για τα εισιτήρια του «Καμία Άλλη Επιλογή», γνωρίζοντας, όμως, ότι (δικαίως) δούλεψε στις λίγες οθόνες που προβλήθηκε, υποθέτουμε ότι τα εισιτήρια αυτού του τετραημέρου είναι περίπου ίδια με εκείνα του προηγούμενο – έτσι κι αλλιώς η πτώση από τα 86.684 εισιτήρια στα 84.245 είναι αμελητέα. Στην πρώτη θέση βρέθηκε και πάλι η «Βουγονία» του Γιώργου Λάνθιμου με πολύ καλό κράτημα κι ένα σύνολο ήδη στις 76.001. Το word of mouth θα φανεί πραγματικά στο επόμενο τετραήμερο, ωστόσο, αν ήταν κακό, θα βλέπαμε θεαματική πτώση ετούτο το τετραήμερο. Στα social media πετυχαίνουμε κυρίως θετικές αντιδράσεις, αναρωτιόμαστε πώς να φαίνεται η ταινία σε ανθρώπους εκτός σινεφίλ σοσιομιντιακής σφαίρας, σαν αυτούς που στήριξαν τη «Νυρεμβέργη», που ξεκίνησε θεαματικά με 14.687 εισιτήρια από 59 οθόνες. Το θέμα ενδιέφερε, το δικαστικό δράμα, παραδοσιακά, αγαπάται από το ελληνικό κοινό, το πιστοποιούν και τα εισιτήρια αντίστοιχων κυκλοφοριών τα τελευταία χρόνια, σίγουρα μέτρησε και ότι είχε τον Ράσελ Κρόου σε αβανταδόρικο ρόλο. Aν η ταινία άρεσε, θα το μάθουμε σύντομα – εμείς είχαμε τις έντονες ενστάσεις μας.

Στην τρίτη θέση συναντούμε ακόμα μια anime κυκλοφορία που δούλεψε μεν, σύμφωνα με τους φαν έχει τον χαρακτήρα «αρπαχτής» δε, οπότε δεν νομίζουμε να μακροημερεύσει. Το «Running Man» κανείς δεν πρέπει να πίστευε πως θα έχει ιδιαίτερη τύχη στη χώρα μας, δεν πολυπαίχτηκε και το χαρτί του Στίβεν Κινγκ, ίσως επειδή το τελευταίο τρίμηνο έχουμε δει ήδη άλλες δύο διασκευές έργων του συγγραφέα – το «Life of Chuck» πήγε συμπαθητικά, το «Long Walk» όχι τόσο. Έκοψε 4.999 εισιτήρια σε 50 οθόνες, λογικά η εταιρεία πρέπει να είναι περισσότερο ευχαριστημένη με τα 2.044 εισιτήρια του (εκτός top-10)«Exit-8» από 22 οθόνες, με δεδομένο (και) ότι ως ταινία κυκλοφόρησε με πολύ λιγότερη προώθηση σε σχέση με εκείνη του Έντγκαρ Ράιτ. Ελπίζουμε να προλάβει να ανακαλύψει περισσότερος κόσμος το φιλμ του Τζένκι Καουαμούρα – δεδομένα, θα κατέβει γρήγορα από τις αίθουσες.

Απογοητευτικό το άνοιγμα της «Ανεμώνης», το θέμα ήταν δύσκολο, μάλλον κυκλοφόρησε κι ότι η ταινία δεν είναι τόσο καλή, μόλις 2.349 εισιτήρια από 43 οθόνες έγραψε το κοντέρ, κι ας σηματοδοτούσε τη μεγάλη επιστροφή του Ντάνιελ Ντέι Λιούις. Κατά τα λοιπά, το «Μια Μάχη μετά την Άλλη» κόβει κάποια εισιτήρια ακόμα και περιμένει την οσκαρική επάνοδο για να πιάσει τη διακοσάρα – αν και εμείς πιστεύουμε ότι, τελικά, το «Hamnet» θα πάρει το Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας-, τα παιδικά θεάματα εξακολουθούν να στηρίζουν την αγορά κατά ένα μέρος, ενώ ταινίες αξιώσεων, που απευθύνονται στο ενήλικο κοινό, σχεδόν εξαφανίζονται μια με δυο εβδομάδες μετά την κυκλοφορία τους. Θα ξαναγράψουμε, πάντως, ότι τα νούμερα λένε πως η χειμερινή σεζόν από την πανδημία κι έπειτα ζεσταίνεται μέσα στον Δεκέμβρη με τη θέρμη να κρατάει περίπου μέχρι μέσα Φλεβάρη, οπότε δεν είναι απαραίτητα ανησυχητικά τα επίπεδα της αγοράς.

Δείτε αναλυτικά το top-10:
1.Bugonia, 24.686, 93 οθόνες (Σύνολο: 76.001)
2.Νυρεμβέργη, 14.687 εισιτήρια, 59 οθόνες
3.Jujutsu Kaisen: Εκτέλεση, 7.848 εισιτήρια, 37 οθόνες
4.Ο Άτρωτος, 4.998 εισιτήρια, 50 οθόνες
5.Grand Prix: Ο Γύρος της Ευρώπης, 4.289 εισιτήρια, 66 οθόνες (Σύνολο: 10.975)

6.Κυνηγός: Επικίνδυνη Ζώνη, 3.193 εισιτήρια, 34 οθόνες (Σύνολο: 15.390)
7.Δεσποινίς Μόξι: Η Οδύσσεια μιας Γάτας, 2.843 εισιτήρια, 52 οθόνες
8.Ανεμώνη, 2.439 εισιτήρια, 43 οθόνες
9.Χάιντι: Η Διάσωση του Μικρού Λύγκα, 2.086 εισιτήρια, 32 οθόνες (Σύνολο: 31.631)
10.Μια Μάχη μετά την Αλλη, 2.048 εισιτήρια, 15 οθόνες (Σύνολο: 180.145)

Νταγκ Γιόχαν Χάουγκερουντ: «Όταν κρατάς ημερολόγιο, στην πραγματικότητα κάνεις μοντάζ»