Από εξαψήφιο σύνολο, λοιπόν, πέσαμε στα 82.237 εισιτήρια, σε ένα τετραήμερο για το οποίο δεν έχουμε και πολλές παρατηρήσεις να κάνουμε.
Στην πρώτη θέση βρίσκουμε για ακόμα μια εβδομάδα το τέταρτο «Conjuring». Τα νούμερα λένε ότι το «Λίλο και Στιτς» μπορεί όντως να κοιμάται ήσυχο στην κορυφή του 2025, με το δεύτερο «Zootopia» και, βασικά, το τρίτο «Avatar» να αποτελούν τους πιθανότερους σφετεριστές, ωστόσο το σύνολο των 202.863 εισιτηρίων μέχρι στιγμής είναι πραγματικά εντυπωσιακό. Στη δευτερη θέση βρίσκεται το «Bad Guys 2», που κινείται συμπαθητικά, αλλά θα ζοριστεί να φτάσει στο επίπεδα των «Smurfs», που βρίσκονται μια ανάσα από την κατοστάρα – αν άρεσαν κιόλας, θα έκοβαν πολλά περισσότερα εισιτήρια.
Αν πρέπει να σταθούμε κάπου αυτή την εβδομάδα, είναι στη συμπεριφορά δύο ταινιών. Η μία είναι η «Συναισθηματική Αξία», που αποτελεί το πρώτο ενήλικο hit της φθινοπωρινής σεζόν με 26.634 εισιτήρια σε 11 μέρες προβολής. Η ταινία του Τρίερ έχει μακρύ δρόμο μπροστά της, ειδικά αν η οσκαρική της παρουσία αποδειχτεί όσο ζωηρή αναμένεται. Το δεύτερο είναι η προβολή του «Interstellar» αποκλειστικά στην αίθουσα IMAX, όπου έκοψε 2.574 εισιτήρια, ένα νούμερο ενθαρρυντικό για ανάλογες δράσεις. Αν μας επιτρέπεται μια πρόταση, θα ήταν πολύ ωραίο να επανέλθει το «Gravity» του Αλφόνσο Κουαρόν σε 3-D στη συγκεκριμένη οθόνη.
Κατά τα λοιπά, το «Μεγάλο Όμορφο Τολμηρό Ταξίδι» έκοψε 8.976 εισιτήρια σε 116 οθόνες. Έχουμε δει πολύ χειρότερα νούμερα, δεν συνιστά πανωλεθρία, ωστόσο δεν είναι σε καμία περίπτωση ένα καλό νούμερο. Το «Demon Slayer» με 34.633 εισιτήρια είναι ήδη ένα πολύ μεγάλο σουξέ του παράλληλου κυκλώματος των anime κυκλοφοριών, το «Relay» με 3.774 εισιτήρια από 39 οθόνες δεν έπεισε, αλλά μάλλον διασκέδασε όσους το επέλεξαν, ενώ πολύ καλύτερα τα πήγε το «My Friend Eva» με 3.281 εισιτήρια από 13 οθόνες. Θα είχε προοπτικές μινι hit, αν είχε κυκλοφορήσει νωρίτερα. Ο «Γελωτοποιός 2» ξεγέλασε 1.321 θεατές κι ετοιμάζεται να συνεχίσει τις κασκαρίκες του σύντομα στο VOD και στη συνδρομητική τηλεόραση, ενώ η «Μαύρη Φάλαινα», παρά την ανέλπιστη στήριξη μεγάλης μερίδας της ελληνικής κριτικής, έκοψε 248 εισιτήρια σε 3 οθόνες.
Τέλος, μάλλον αποκαρδιωτικές ήταν οι επιδόσεις της «Ευδοκίας» στη Ριβιέρα με 113 εισιτήρια αυτό το τετραήμερο και σύνολο 560 εισιτηρίων σε 9 μέρες προβολής. Στηρίζουμε τον άτυπο «θεσμό» των τελευταίων τριών καλοκαιριών με την επαναφορά επιφανών τίτλων του ελληνικού κινηματογράφου στο συγκεκριμένο σινεμά αυτή την περίοδο, ωστόσο μέχρι στιγμής η στατιστική κάνει λόγο για ευστοχία 1/3 – μόνο ο «Δράκος» κατάφερε πραγματικά να προσελκύσει το αθηναϊκό κοινό.
Δείτε αναλυτικά το top-10:
1.To Kαλεσμα 4: Τελευταία Τελετουργία – 19.476 εισιτήρια, 92 οθόνες (Σύνολο: 202.863)
2.The Bad Guys 2 – 10.907 εισιτήρια, 90 οθόνες (Σύνολο: 66.536)
3.Συναισθηματική Αξία – 9.027 εισιτήρια, 40 οθόνες(Σύνολο 26.634)
4.Ένα Μεγάλο Όμορφο Τολμηρό Ταξίδι – 8.976 εισιτήρια, 116 οθόνες
5.Demon Slayer: Infinity Castle – 8.225 εισιτήρια, 60 οθόνες (Σύνολο: 34.663)
6.Στρουμφάκια: Η Ταινία – 3.931 εισιτήρια, 38 οθόνες (Σύνολο: 98.212)
7.Relay – 3.774 εισιτήρια, 39 οθόνες
8.Έρωτας στη Βαρκελώνη – 3.281 εισιτήρια, 13 οθόνες
9. Interstellar – 2.574 εισιτήρια, 1 οθόνη
10.Weapons – 2.182 εισιτήρια, 19 οθόνες(Σύνολο: 87.604)





