Aν θέλουμε να δούμε το ποτήρι κάπως μισογεμάτο, για δεύτερη εβδομάδα η πρώτη ταινία έχει διψήφιο αριθμό εισιτηρίων. Τώρα τα 22.663 εισιτήρια της «Χιονάτης» φαίνονται θετικότατα, αλλά κατά πόσο συνιστούν λόγο για πανηγυρισμό, όταν προήλθαν από τον ιλιγγιώδη αριθμό των 199 οθονών, είναι μεγάλη κουβέντα – για να τη συντομεύσουμε, όχι, δεν συνιστούν τέτοιο λόγο. Το σύνολο, επίσης, αυξήθηκε ελαφρώς, πήγε στα 63.661 εισιτήρια, αλλά την αλήθεια την ξέρουν οι φουκαράδες οι αιθουσάρχες. Οι διανομείς, πάλι, εμφανώς λειτουργούν με το βλέμμα σε άλλες αγορές και όχι σε εκείνη της κινηματογραφικής αίθουσας. Ενημερωτικά για τους αναγνώστες μας, η συνδρομητική και η κρατική τηλεόραση πληρώνουν περισσότερα για τη μίσθωση ταινιών, όταν το προϊόν είναι «κινηματογραφικό», ασχέτως αν έχει κόψει συνολικά 300 εισιτήρια στη σύντομη «καριέρα» του στις αίθουσες, οι οποίες πληρώνουν την λυπητερή. Το αποτέλεσμα είναι να βλέπεις τον προγραμματισμό της πρώτης εβδομάδας του Απριλίου, για παράδειγμα, και να σιχαίνεσαι – δυστυχώς, θέλουμε αλλά δεν μπορούμε να το θέσουμε κομψότερα.
Στη δεύτερη θέση βρέθηκε το «Black Bag» του Στίβεν Σόντερμπεργκ, που είναι ήδη μικρό hit. Υπό φυσιολογικές συνθήκες θα έπιανε και πενηντάρα, αλλά πώς να κρατήσει αίθουσες με αυτό που συμβαίνει κάθε εβδομάδα; Στη μάχη των multiplex το «Locked», πήρε κεφάλι έναντι του «Novocaine» και μάλιστα από λιγότερες αίθουσες - μίλησαν οι σταρ, ίσως και το γεγονός ότι το πρώτο φαινόταν πιο αγνή ταινία είδους, σε σχέση με το δεύτερο που έμπλεκε και την κωμωδία στο μείγμα. Κάτι τσίμπησε και το «Rule of Jenny Pen» από εκεί, δεδομένου ότι δεν υπάρχει horror πρόταση στα multiplex – το αυριανό «Oddity» είναι μια εξαιρετική τέτοια, αλλά βγαίνει στις αίθουσες πολύ καθυστερημένα και έχει προωθηθεί ελάχιστα.
Φυσικά, με την ομοβροντία νέων ταινιών κάθε εβδομάδα, γίνεται η σφαγή του Δράμαλη – για να είμαστε και επίκαιροι. «Universal Language» με 1.775 εισιτήρια και «Memoir of a Snail» με 769 μπορούν να θεωρούνται διασωθέντες, ειδικά το πρώτο, καθώς το δεύτερο επιβεβαιώνει τον δισταγμό του ελληνικού κοινού για το ενήλικο animation, το οποίο μετά παρακολουθεί «αλλού» και διατείνεται ότι είναι «φανταστική ταινία» και κρίμα που δεν την πήρε ο κόσμος χαμπάρι. Αλλά τι να πουν και τα «Wishbone», «Το a Land Unknown» και «September Says». 295 εισιτήρια έκοψε το πρώτο, τα άλλα δύο ήρθαν ισόπαλα (!) με 273, όλα μαζί δεν πιάνουν ούτε το χιλιάρικο, πέφτοντας θύματα του (μη) προγραμματισμού. Κρίμα για τους δημιουργούς τους, κρίμα και για τις αίθουσες.
Δείτε αναλυτικά το top-10:
1.«Χιονάτη», 22.663 εισιτήρια, 199 οθόνες
2.«Black Bag», 8.638 εισιτήρια, 61 οθόνες (Σύνολο: 29.367)
3.«Locked», 4.507 εισιτήρια, 48 οθόνες
4.«Νοβοκαΐνη», 3.343 εισιτήρια, 76 οθόνες
6.«Anora», 2.590 εισιτήρια, 31 οθόνες (Σύνολο: 70.492)
7. «Mickey 17», 2.056 εισιτήρια, 29 οθόνες (Σύνολο : 22.091)
8. «Η Εξουσία της Κούκλας», 1.915 εισιτήρια, 24 οθόνες
9.«Superwings: Η Ταινία», 1.816 εισιτήρια, 34 οθόνες (Σύνολο: 5.777)
10. «Οικουμενική Γλώσσα», 1.775 εισιτήρια, 9 οθόνες