Κόψατε εισιτήρια για τη χώρα του Οζ (Ελληνικό box-office, Tετραήμερο 20/11/25 - 23/11/25)

Στην πρώτη θέση βρέθηκε το δεύτερο μέρος του «Wicked», η λανθιμική «Βουγονία» ξεπέρασε τους 100 χιλιάδες επισκέπτες, ενώ η «Νυρεμβέργη» εκπλήσσει με τα κρατήματά της.

Από τον Γιάννη Βασιλείου
Κόψατε εισιτήρια για τη χώρα του Οζ (Ελληνικό box-office, Tετραήμερο 20/11/25 - 23/11/25)

Σταθερά στα ίδια επίπεδα η αγορά, με ένα σύνολο 88.332 εισιτηρίων. Αν αναλογιστούμε ότι τον ρόλο του κράχτη αυτή την εβδομάδα έπαιξε ένα μιούζικαλ, το «Wicked: For Good», θα το δούμε σαν θετικό σημάδι ενόψει της συνέχειας, δεδομένου ότι, μετά την πανδημία, από τον Δεκέμβρη κι έπειτα αρχίζει να ξαναζεσταίνεται η αγορά. Στην πρώτη θέση βρέθηκε το «Wicked:For Good» κάνοντας περίπου τα ίδια εισιτήρια με το πρώτο μέρος, αλλά από λιγότερες οθόνες – 19.361 σε 88 οθόνες αυτό, 19.801 σε 99 οθόνες εκείνο. Σε πρώτη φάση αυτό μαρτυρά ελαφρώς αυξημένο ενδιαφέρον, αλλα το τελευταίο θα φανεί - σωστά μαντέψατε - στο χειροκρότημα. Να σημειωθεί, βέβαια, ότι το πρώτο μέρος είχε ανοίξει απέναντι στη δεύτερη «Βαϊάνα», μια ταινία-event για το οικογενειακό κοινό, και σε ένα τετραήμερο που σημειώθηκαν σχεδόν τα διπλάσια συνολικά εισιτήρια.

Στη δεύτερη θέση η «Βουγονία» του Γιώργου Λάνθιμου που ξεπέρασε την κατοστάρα και, με τα κρατήματά της, φαίνεται ότι θα καταφέρει να βρει μια θέση στο top-10 του box-office για το 2025. Καθόλου άσχημα, συγκρίσεις με το «Poor Things» εκτιμούμε πως δεν χωρούν, το αποτέλεσμα πιστοποιεί ότι ο Έλληνας δημιουργός έχει χτίσει αγαστή σχέση με το εγχώριο κοινό.

Στην τρίτη θέση βρέθηκε το νέο ταχυδακτυλουργικό κόλπο της παρέας του «Now you See me» και στην τέταρτη θέση έχουμε ένα φαινομενικά ανέλπιστο success story, στην πραγματικότητα κάπως αναμενόμενο λόγω είδους και πρωταγωνιστών, ίσως λιγότερο αναμενόμενο για όποιον μετράει τη (χλιαρή) γνώμη των θεατών μόνο από τις αντιδράσεις στα social media, δεδομένου πως το κοινό του δεν είναι απαραίτητα ενεργό εκεί. Ο λόγος για τη «Νυρεμβέργη», που αύξησε ελαφρώς τις οθόνες της, έμεινε στα ίδια, υψηλά επίπεδα με το προηγούμενο τετραήμερο και κλείδωσε ήδη μια θέση ανάμεσα στα ενήλικα hits της χρονιάς. Δεδομένη η πενηντάρα, το word of mouth θα δείξει πόσο ψηλότερα μπορεί να φτάσει.

Οι ως άνω τέσσερις ταινίες εκπροσωπούν τα ¾ του συνολικού box-office, μοιραία κάπου εδώ τελειώνουν τα πενταψήφια νούμερα και πέφτουμε στα 2.678, νούμερο που έκοψε το animation «Grand Prix of Europe» κατά τη δεύτερη εβδομάδα του. Από τις λοιπές νέες κυκλοφορίες, το «Hola Frida» κινήθηκε στα επίπεδα ενός καλλιτεχνικού animation και δεν μπόρεσε να κάνει άνοιγμα σε ευρύτερο οικογενειακό κοινό, το frachise του «Sisu» είναι hit μόνο στο σπίτι και, έπειτα έχουμε τίτλους που στη Λαμία θα αποκαλούσαμε dead on arrival: η Χρυσή Άρκτος κάπως βοήθησε το «Dreams» να πιάσει 963 εισιτήρια σε 7 οθόνες, 731 έκοψε το «Love that Remains» σε 11 οθόνες, 436 το «Late Shift» σε 7 οθόνες. Δύσκολη περίοδος για το επονομαζόμενο arthouse κύκλωμα.

Δείτε αναλυτικά το top-10:

1.Wicked: For Good – 19.361 εισιτήρια, 88 οθόνες
2.Βουγονία – 15.369 εισιτήρια, 76 οθόνες (Σύνολο: 102.938)
3.Now you see me, Now you don’t – 14.550 εισιτήρια, 58 οθόνες
4.Νυρεμβέργη - 14.438 εισιτήρια, 70 οθόνες (Σύνολο: 36.901)
5.Grand Prix of Europe – 2.678 εισιτήρια, (Σύνολο: 14.153)
6.Hola Frida – 2.289 εισιτήρια, 46 οθόνες
7.Jujutsu Kaisen: Execution – 1.926 εισιτήρια, 23 οθόνες (Σύνολο: 12.433)
8.Miss Moxy – 1.835 εισιτήρια, 32 οθόνες (Σύνολο: 5.175)
9.The Bad Guys 2 – 1.798 εισιτήρια, 26 οθόνες (Σύνολο: 119.139)
10. Sisu 2 – 1.528 εισιτήρια, 30 οθόνες

Αντίο Ούντο Κίερ (1944-2025), ήσουν μια απόλαυση