Ακόμα ένα τετραήμερο που δεν σηκώνει πολύ ανάλυση, με τα συνολικά εισιτήρια να πέφτουν θεαματικά. Η Γιορτή του Σινεμά την Πέμπτη θα φέρει ένα boost, αλλά για να δούμε αν τα νούμερα θα είναι ανάλογα των προηγούμενων ετών της δράσης. Στην πρώτη θέση βρέθηκε και πάλι το «Νεκρό Τηλέφωνο 2», το οποίο θα καταφέρει να πιάσει την 50άρα χάρη στην προαναφερθείσα δράση και να μετατραπεί σε horror hit μεσαίας κατηγορίας. Για μόλις λίγα εισιτήρια δεν το ξεπέρασε το «Μια Μάχη μετά την Άλλη», από τις μεγάλες επιτυχίες της χρονιάς, με κρατήματα εντυπωσιακά και σοβαρές πιθανότητες να φτάσει ακόμα και τη διακοσάρα στο τέλος της καριέρας του, αν φύγει με το Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας από την επερχόμενη απονομή.
Εντυπωσιακή είναι και η συμπεριφορά του «Δράκουλα», ο οποίος έπεσε μόλις 10% σε σχέση με την προηγούμενη εβδομάδα και έχει πιάσει τα 45.544. Ένας βασικός λόγος είναι το TikTok. Η ταινία trendάρει στη δημοφιλή στη νεολαία πλατφόρμα, με τους χρήστες να ανεβάζουν βίντεο περί «αληθινής αγάπης» ή βίντεο που κλαίνε με αφορμή τον «Δράκουλα». Κανένα banner σε λεωφορείο δεν μπορεί να εξασφαλίσει αντίστοιχη «ορατότητα», δυστυχώς για τα απανταχού marketing τμήματα, τις πιο πολλές φορές τα trends του TikTok είναι συγκυριακά.
Από λοιπές ταινίες, αξίζει να αναφερθούμε στον Χρυσό Φοίνικα του Τζαφάρ Παναχί, που έχει πιάσει τα 15.624, ένα ήδη καλό σύνολο για arthouse ταινία σε εποχή νηνεμίας. Όσο για τις νέες ταινίες της προηγούμενης εβδομάδας; Ο κινέζικος (!) «Τομ και Τζέρι» κάπως εξαργύρωσε την αναγνωρισιμότητα των δύο ηρώων, το «Chainsaw Man» πιστοποίησε ότι υπάρχει κοινό πρόθυμο να δει anime στο σινεμά, ενώ 3.075 εισιτήρια έκοψε το «Shelby Oaks» που πιθανότατα θα μπορέσει να δει πενταψήφιο νούμερο χάρη στη Γιορτή του Σινεμά - αν, φυσικά, κρατήσει αίθουσες προβολής.
Στα 2.217 εισιτήρια από 44 οθόνες σταμάτησε το «Springsteen: Deliver me from Nowhere», ένα νούμερο που, πέρα από την χαμηλή απήχηση των μουσικών biopics στη χώρα μας, εξηγεί ΚΑΙ γιατί δεν έχει έρθει ακόμα για συναυλία ο καλλιτέχνης. Το «Φιλί της Γυναίκας Αράχνης» όπως και στον υπόλοιπο κόσμο, γνώρισε την παγερή αδιαφορία του κοινού σε ένα από τα χειρότερα ανοίγματα της χρονιάς για ταινία που κυκλοφόρησε σε περισσότερες από 50 οθόνες – ενημερωτικά, έκοψε 1.438 εισιτήρια σε 54 – ενώ ο «Αχινός» αποδείχτηκε περισσότερο δημοφιλής στις απανταχού ψαροταβέρνες, αν και, αναλογικά, τα 1.206 εισιτήρια από 12 οθόνες βγάζουν έναν πιο ευπρεπή μέσο όρο σε σχέση με τις παραπάνω ταινίες.
Δείτε αναλυτικά το top-10:
1.Νεκρό Τηλέφωνο 2 - 7.996 εισιτήρια, 59 οθόνες (Σύνολο: 30.949)
2.Μια Μάχη μετά την Άλλη - 7.929 εισιτήρια, 46 οθόνες (Σύνολο: 146.520)
3.Toμ και Τζέρι: Η Απαγορευμένη Πυξίδα, 6.480 εισιτήρια, 77 οθόνες
4.Chainsaw Man - 6,331 εισιτήρια, 35 οθόνες
5.Dracula: A Love Story - 4.964 εισιτήρια, 23 οθόνες (Σύνολο: 45.544)
6.Ενα Απλό Ατύχημα - 4.890 εισιτήρια, 28 οθόνες (Σύνολο: 15.624)
7.Χάιντι: Η Διάσωση του Μικρού Λύγκα - 4.487 εισιτήρια, 55 οθόνες (Σύνολο: 13.229)
8.Τα Κακά Παιδιά 2 - 3.534 εισιτήρια, 44 οθόνες (Σύνολο: 102.838)
9.Η Κατάρα του Shelby Oaks - 3.073 εισιτήρια, 33 οθόνες
10.Κατοικίδια στο Εξπρές - 2.733 εισιτήρια, 52 οθόνες (Σύνολο: 17.091)





