Ισχυρό multiplexάδικο χαρτί δεν υπήρξε αυτή την εβδομάδα, αλλά ο Λάνθιμος και το καλό ενήλικο σινεμά ήταν υπεραρκετά για να σημειωθεί ένα σύνολο 118.286 εισιτηρίων. Το εντυπωσιακό με το «Poor Things» είναι ότι η ταινία πλέον παίζεται σε 36 αγορές, από τις 19 του προηγούμενου τετραημέρου, αλλά η Ελλάδα παραμένει η τρίτη καλύτερη αγορά της ταινίας, πίσω μόνο από τις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο. Δεν ξέρουμε πού θα σταματήσει το κοντέρ, γνωρίζουμε, όμως, ότι το «Poor Things» είναι η ταινία που θα πρέπει να κατατροπώσουν οι υπόλοιπες για την πρώτη θέση στο box-office του 2024.
Στη δεύτερη και στην τρίτη θέση έχουμε τα «Παιδιά του Χειμώνα» και τον «Φεράρι» αντίστοιχα. Το πάνω χέρι και μάλιστα από λιγότερες αίθουσες πήρε η υπέροχη ταινία του Αλεξάντερ Πέιν, η οποία ξεκίνησε με 16.773 εισιτήρια. Παρά την καθυστερημένη έξοδό της, που οφείλεται κυρίως στην παραγωγό εταιρεία, η ταινία ξεκινά ενθαρρυντικά την πορεία της και έχει κάθε λόγο να περιμένει ένα σύνολο (τουλάχιστον) παρόμοιο με εκείνα αγαπητών οσκαρικών τίτλων της τελευταίας διετίας – δηλαδή πάνω από 50 χιλιάδες εισιτήρια. Δυσκολευόμαστε να πιστέψουμε ότι το word of mouth θα είναι αρνητικό, οι κριτικές είναι δικαιολογημένα με το μέρος της, ο καιρός επίσης – χειμώνιασε, επιτέλους- κι εμείς χαιρόμαστε να βλέπουμε τη συνεχιζόμενη επιβράβευση του καλού σινεμά στα ταμεία. Ελπιδοφόρο ήτανκαι το άνοιγμα του «Φεράρι» και αναλογικά καλύτερο από το αντίστοιχο στις ΗΠΑ, όπου η ταινία δεν τράβηξε. Η (ορθή και κινηματογραφικά) εστίαση του προωθητικού υλικού στο βιογραφικό και όχι στο οδηγικό σκέλος σίγουρα βοήθησε την ταινία να κινηθεί ψηλότερα από racing movies της πρόσφατης μνήμης.
Τα στοιχεία λένε ότι οι γάτες παραμένουν αγαπητά τετράποδα – σε αντίθεση με τα πουλερικά, τα λέγαμε για το «Migration» από τη στήλη πριν ακόμα βγει η ταινία στις αίθουσες - με αποτέλεσμα ακόμα και ένα τριτοκλασάτο animation σαν τις «Γάτες στο Μουσείο», χωρίς μεγάλο στούντιο από πίσω του και με εμφανή την ένδεια της παραγωγης, να ξεκινά την πορεία του με 9.563 εισιτήρια. Η «Αποστολή στην Ελλάδα» δεν προκάλεσε χαλασμό στα multiplex, δεν τα πήγε κι άσχημα όμως. 5.277 από 26 αίθουσες, με τη Θεσσαλονίκη να κρατά εύλογα τη μερίδα του λέοντος.
Περνώντας κάτω από το top-10, οι «Κουραμπιέδες από Χιόνι» βρίσκονται στα 166.537 εισιτήρια και ολοκληρώνουν σιγά σιγά τον κύκλο τους, η «Ζώνη Ενδιαφέροντος» κρατάει γερά το ενδιαφέρον του κοινού και έχει φτάσει σε ένα έκτακτο για τη φύση της ταινίας σύνολο 42.165 εισιτηρίων, η «Τελευταία Παμπ» του Κεν Λόουτς βρίσκεται στα 24.738 εισιτήρια, τα «Πεσμένα Φύλλα» του Άκι Καουρισμάκι στα 32.147, ενώ η «Ανατομία μιας Πτώσης» συνεχίζει αθόρυβα να προσελκύει θεατές και θα περάσει μέσα στις επόμενες μέρες το φράγμα των 60 χιλιάδων εισιτηρίων.
Δείτε αναλυτικά το top-10:
1.Poor Things - 31.616 εισιτήρια, 96 οθόνες (Σύνολο: 328.866)
2. Τα Παιδιά του Χειμώνα – 16.773 εισιτήρια, 56 οθόνες
3. Ferrari – 15.614 εισιτήρια, 75 οθόνες
4.Γάτες στο Μουσείο – 9563 εισιτήρια, 71 οθόνες
5.Ο Μελισσοκόμος – 7.706 εισιτήρια, 40 οθόνες (Σύνολο: 65.557)
6. Αποστολή στην Ελλάδα, 5.277 εισιτήρια, 26 οθόνες
7. Φόνισσα – 3.498 εισιτήρια, 26 οθόνες (Σύνολο: 417.584)
8. Ένα Ταξίδι για Πάπιες – 3.179 εισιτήρια, 34 οθόνες (Σύνολο: 58.473)
9.Γουόνκα – 3.001 εισιτήρια, 28 οθόνες (Σύνολο: 100.700)
10. Ευχή - 2.960 εισιτήρια, 36 οθόνες (Σύνολο: 90.229)