Αναμένοντας την ενίσχυση των Όσκαρ (Ελληνικό box-office, Τετραήμερο 27/02/25 - 02/03/25)

Κουτσουρεμένο το τετραήμερο, καθώς την Παρασκευή, λόγω της ιστορικής διαδήλωσης, πολλά σινεμά ήταν κλειστά. Παραδοσιακά, η οσκαρική ενίσχυση των ταμείων έρχεται μετά την απονομή - αν και δεν περιμένουμε θεαματική άνοδο.

Από τον Γιάννη Βασιλείου
Αναμένοντας την ενίσχυση των Όσκαρ (Ελληνικό box-office, Τετραήμερο 27/02/25 - 02/03/25)

Δεν αντέχει σε ανάλυση το box-office αυτού του τετραημέρου, καθώς πολλά σινεμά  -δυστυχώς, όχι όλα- συμμετείχαν στην ιστορική διαδήλωση της Παρασκευής 28 Φεβρουαρίου, συνεπώς η μια εκ των τεσσάρων ημερών είναι λειψή. Κάποιος μπορεί να ισχυριστεί ότι ακόμα κι αν η Παρασκευή ήταν μια συνηθισμένη μέρα, το τωρινό σύνολο των 58.728 εισιτηρίων δύσκολα θα περνούσε το φράγμα των 65 χιλιάδων εισιτηρίων, χονδρικά, αλλά αυτό θα ήταν εικασία.

Από τις νέες κυκλοφορίες, λοιπόν, ο «Γουλιέλμος Τέλος» έκοψε 4.179 εισιτήρια από 37 οθόνες – εδώ αναρωτιέσαι μήπως το καλοκαίρι θα ήταν ιδανικότερη εποχή για την κυκλοφορία της ταινίας- το «Κορίτσι με τη Βελόνα» άνοιξε σε κάπως μεγάλο αριθμό αιθουσών για τα δεδομένα του (24 οθόνες), αποφέροντας 3.245 εισιτήρια, το «Gracie and Pedro» απέσπασε 3.217 εισιτήρια από τις οικογένειες, ενώ το «Last Breath» δεν έπεισε τον κόσμο να καταδυθεί στο σύμπαν του με 2.761 εισιτήρια από 34 οθόνες. Κάτω από το top-10, την ερμηνευτική ευκαιρία της Πάμελα Άντερσον στο «Last Showgirl» είδαν μόλις 1.156 θεατές, το «Alarum» ξεγέλασε 1.763 θεατές στον δρόμο για το VOD και όσο για τη «Vittoria», όπως αναμενόταν, έκοψε μόνο 390 εισιτήρια από  9 οθόνες.

Από τις υπόλοιπες ταινίες, να ξεχωρίσουμε το «Brutalist», που βρίσκεται στα 58.908 εισιτήρια παρά τη μεγάλη του διάρκεια – μιλάμε για ακόμα μεγαλύτερη επιτυχία, άρα- , το «I’m Still Here», που έχει κόψει 15.146 εισιτήρια και αναμένεται να πάρει τα πάνω του με το Όσκαρ Διεθνούς Ταινίας, την «Anora», που μετά τον οσκαρικό της θρίαμβο θα προσθέσει έναν μεγαλύτερο αριθμό εισιτήριων στα 49.020 που έχει καταγράψει μέχρι στιγμής και το επίσης οσκαρικό «Flow», το οποίο βρίσκεται στο θαυμάσιο σύνολο των 24.510 εισιτηρίων – λογαριάστε ότι τα μη στουντιακά και ιδιαίτερα τα εναλλακτικά animation δεν βλέπουν τέτοια νούμερα ούτε με κυάλι.

Δείτε αναλυτικά το Top-10 (τα σύνολα στις παρενθέσεις συμπεριλαμβάνουν και τις επιδόσεις της Καθαράς Δευτέρας):

1.«Dog Man», 6.613 εισιτήρια, 77  οθόνες(Σύνολο: 34.683)
2.«The Monkey», 4.830 εισιτήρια, 42 οθόνες (Σύνολο: 19.501)

3.«The Brutalist», 4.763 εισιτήρια, 40 οθόνες (Σύνολο: 58.908)
4.«Captain America: Θαυμαστός Καινούργιος Κόσμος»,  4.364 εισιτήρια, 39 οθόνες (Σύνολο: 53.701)
5.«Γουλιέλμος Τέλλος», 4.179 εισιτήρια,37 οθόνες
6.«Το Κορίτσι με τη Βελόνα»,  3.245 εισιτήρια, 24 οθόνες (Σύνολο: 4.069)
7.«Gracie and Pedro», 3.217 εισιτήρια, 47 oθόνες, 
8.«Τελευταία Ανάσα», 2.671 εισιτήρια, 34 οθόνες
9.«Ο Πάντινγκτον στο Περού», 2.497 εισιτήρια, 31 οθόνες (Σύνολο: 65.372)
10. «Είμαι Ακόμη Εδώ», 2.362 εισιτήρια, 25 οθόνες (Σύνολο: 15.146)

Άννα Μανιάνι: Το ηφαίστειο του ιταλικού σινεμά«Μνήμες Εγκλημάτων» του Μπονγκ Τζουν-χο: Η αληθινή ιστορία πίσω από την ταινία