Προς μεγάλη χαρά των αιθουσαρχών, μπαίνουμε σιγά σιγά σε εκείνη την περίοδο που ζεσταίνεται για τα καλά η αγορά – με την ελπίδα φέτος η (μάλλον αναπόφευκτη) ύφεση να έρθει μετά τα μέσα Φλεβάρη. Δυο ταινίες συνέδραμαν αυτή την άνοδο. Η μία είναι το «Ζοοτοpia 2», που μπορεί να μην έπιασε τις 67 χιλιάδες της περσινής «Moana», ωστόσο με άνοιγμα 48. 291 εισιτηρίων κανείς δεν θα παραπονεθεί. Στη δεύτερη θέση έχουμε την πολύ ευχάριστη έκπληξη της εβδομάδας με τη «Σπασμένη Φλέβα» του Γιάννη Οικονομίδη να σπάει ταμεία. Ήδη από την έναρξη της Πέμπτης με 5.673 εισιτήρια φαινόταν ότι θα ξεπεράσει την τριαντάρα, καθώς ήταν μια πρώτη μέρα εφάμιλλη εκείνης της λανθιμικής «Βουγονίας», και όντως αυτό συνέβη. Το κοντέρ σταμάτησε στα 31.264 εισιτήρια από 103 οθόνες. Για να μην πιάσει την κατοστάρα η ταινία θα πρέπει να έχει καταστροφικό word of mouth – και μέχρι στιγμής δεν έχουμε διαγνώσει κάτι τέτοιο, ίσα ίσα.
Στην τρίτη θέση η «Νυρεμβέργη» πέρασε τις 50 χιλιάδες και πλασαρίστηκε εντός του συνήθους εισπρακτικού πεδίου δημοφιλών οσκαρικών τίτλων των τελευταίων ετών - 50 με 80 χιλιάδες εισιτήρια- δίχως να έχει απαραίτητα οσκαρικές βλέψεις, ας είμαστε σοβαροί. Μια ανάσα από τις 30 χιλιάδες βρίσκεται η τρίτη «Συμμορία των Μάγων», τις οποίες πέρασε το «Wicked: For Good», που συναντούμε στην πέμπτη θέση. Η λανθιμική «Βουγονία» είδε το μεγαλύτερο μέρος του κοινού της να μεταναστεύει από την Ανδρομέδα προς την Ελλάδα του Οικονομίδη, ωστόσο έχει ακόμα λίγο δρόμο μπροστά της, έχοντας πιάσει το εξαιρετικό σύνολο των 115.319 εισιτηρίων.
Μπορεί το «Eternity» να είχε το ελκυστικό concept, το «Die my Love», όμως, είχε αναγνωρίσιμη σταρ στη μαρκίζα κι έτσι έκοψε 3.493 εισιτήρια σε 37 οθόνες, έναντι 1.710 του πρώτου από 41 οθόνες. Για ακόμα μια φορά αποδεικνύεται ότι το brand name της Α24 δεν λειτουργεί ως τέτοιο στα μάτια του ελληνικού κοινού - τουλάχιστον όχι στα κινηματογραφικά ταμεία.
Χίλιοι ηρωικοί θεατές δοκίμασαν την τύχη τους στο «Devil’s Teardrop», που βρέθηκε στην ένατη θέση, κι από εκεί και κάτω έχουμε τριψήφια νούμερα, γεγονός που υποδεικνύει μη ιδανική κατανομή μεταξύ των αιθουσών, αλλά μάλλον καλύτερη σε σχέση με εκείνη προ εβδομάδων. Ενημερωτικά το «Dreams», η φετινή Χρυσή Άρκτος πέρασε τα 2.000 εισιτήρια, ενώ το «Amrum» του Φατίχ Ακίν βρίσκεται στα 9.339 εισιτήρια και φαίνεται ότι, εντελώς διακριτικά, θα περάσει το ψυχολογικό όριο του δεκαχίλιαρου. Διόλου αμελητέο το αποτέλεσμα, αν αναλογιστεί κανείς τι νούμερα βλέπουμε στην κατηγορία του τις τελευταίες εβδομάδες, ακόμα κι από τίτλους που έχουν ακουστεί και συζητηθεί πολύ πριν την κυκλοφορία τους – παρά την επιστροφή Ντέι Λιούις, η «Ανεμώνη» μας χαιρέτισε νωρίς με μόλις 3.802 εισιτήρια, ενώ το «Nouvelle Vague» του Ρίτσαρντ Λινκλέιτερ βρίσκεται στα 4.148. Για να είμαστε δίκαιοι, οφείλουμε να επισημάνουμε ότι τα 1.410 της ταινίας του Ακίν κόπηκαν την ημέρα της Γιορτής του Σινεμά, χωρίς αυτό να μειώνει την συμπαθητική πορεία της, πάντα τηρουμένων των αναλογιών.
Δείτε αναλυτικά το top-10:
1.Ζοοτοpia 2 - 48.291 εισιτήρια, 140 οθόνες
2.Σπασμένη Φλέβα - 31.264 εισιτήρια, 107 οθόνες
3.Νυρεμβέργη - 8.614 εισιτήρια, 59 οθόνες (Σύνολο: 51.127)
4.Η Συμμορία των Μάγων 3 - 8.255 εισιτήρια, 45 οθόνες (Σύνολο: 29.287)
5.Wicked: For Good –7.858 εισιτήρια, 63 οθόνες (Σύνολο: 33.192)
6.Βουγονία, 6.792 εισιτήρια, 48 οθόνες (Σύνολο: 115.319)
7.Πέθανε Αγάπη Μου – 3.493 εισιτήρια, 37 οθόνες
8.Για Πάντα; - 1.710 εισιτήρια, 41 οθόνες
9.Το Δάκρυ του Διαβόλου – 1.002 εισιτήρια, 15 οθόνες
10.Όνειρα – 704 εισιτήρια, 10 οθόνες





